czwartek, 9 października 2014

09/10/2014: School day

        Wyzdrowiałam i udało mi się jeszcze spotkać po za domem piękną, złotą jesień, o której marzyłam leżąc przed telewizorem. Pogoda jest cudowna, ale nie dam się jej podpuścić, ponieważ jest zdradliwa. Mimo wszystko znacznie lepiej mija mi dzień, gdy wiem, że na zewnątrz jest tak pięknie. Staram się łapać tyle promieni ile się da. Zdjęcia świeżutkie, bo z dziś pokazują Wam mój outfit szkolny. Rzadko pojawiam się w takich jasnych kolorach, ale ten zestaw zdecydowanie przypadł mi do gustu. Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę zrobić swój drugi tatuaż ! (strasznie się stresuję). Życzcie mi powodzenia :)








koszula-Pull&Bear/sweter-H&M/spodnie-mohito/trampki-Converse 

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht


xoxo,
 L I L L E

25 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz. ;) Converse - zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest ktoś pierwszego i we jak uczyć się historii z P.Małagockim ? Kinia wiesz masz rozszerzenie..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Kinia :3 zgadzam się :D

      Usuń
  3. W takim zestawie czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja !
    spodnie mają śliczny kolorek <3
    wpadnij do mnie na świeży lumpeksowy pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny sweterek ;]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. ;) Podoba mi się ten sweterek połączony z koszulą.

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra zdjecia ;) :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! U mnie jeszcze nie widać typowej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja ;-) kolor spodni-świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam połączenia koszul i swetrów!
    rzeczywiście wyglądają bardzo "szkolnie", ale w dobrym tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, taki szkolny i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądasz, kolory pasują do Ciebie :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nicee:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  14. co oznacza twój tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw świetny, pastelowy :) uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcemy zobaczyć ten tatuaż ! :3
    Super kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)