piątek, 3 października 2014

03/10/2014: My beloved home

        Od dwóch tygodni choruję, od tygodnia próbuję wyleczyć się z zapalenia zatok. Antybiotyki kompletnie osłabiły mój organizm. W domu jest mi tak nudno, że zrobiłam zdjęcia każdego możliwego kąta. Od poniedziałku obejrzałam chyba każdy program  typu "Trudne Sprawy" oraz skończyłam wszystkie seriale. Choroba sprawiła, że zabrałam się również za rysowanie.   Niestety do niedzieli mam areszt domowy, ponieważ wtedy kończą mi się leki.  Z racji tego, że nie mam możliwości  wyjść i zrobić zdjęć, postanowiłam dodać kilka tych, które zrobiłam w swoim domu.














xoxo,
L I L L E

19 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie boskie! To rzeczywiście się nudzisz;p mam nadzieję, że szybko powrócisz do zdrowia!:) A - zdjęcie książki - polecasz ja?:) Bo jestem w trakcie tworzenia mojej jesiennej listy książek;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię przeglądać takie zdjęcia :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne, jak z tumblra:)
    zdrówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te zdjęcia. ;) Takie artystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste, zarazem profesjonalne zdjęcia! :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia :)
    I oczywiście duużo zdrowia ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowia! Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudowne zdjęcia :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowne zdjęcia :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne detale i zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia!
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)
    dlaczego zaczela denerwować Cię Gaga? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdjecie kota, właściwie to lubie koty, ale tylko na zdjeciach, wszystkie które miałam były złośliwe

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)