niedziela, 28 września 2014

28/09/2014: The rolling stones

        Chyba ponownie dopadło mnie choróbsko, ponieważ ledwo zwlekam się z łóżka. To nic, mam nadzieję, że szybko mi przejdzie. Całą sobotę przeleżałam w pokoju, dziś natomiast wybrałam się z rodziną na dożynki. Wieczorem planujemy z przyjaciółmi świętować urodziny mojego przyjaciela, który kończy dziś 18 lat !
       Zdjęcia z dzisiejszego posta są nieco inne niż zwykle. Moi znajomi są tak cudowni, że robią mi zdjęcia gdzie popadnie i kiedy tylko się da, abym miała tu co dodawać.  Kultową koszulką Rolling Stones'ów dorwałam za jakieś grosze w SH i jest obecnie jedną z moich ulubionych :)





koszulka-sh/bluza-zlz.com/spodnie-mohito /buty -intersport

Zdjęcia: Tomek Dobski 


xoxo,
L I L L E

23 komentarze:

  1. Masz wspaniałych znajomych! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie byłaś na dożynkach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. w którym miejscu robiłaś te zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rock'n'rollowo!!!! :) rządzisz :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcia są świetne, cudna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta stylizacja na tle bloków. ;)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O, Stonesi! Miło wiedzieć, że ich słuchasz :) pozdrów jubilata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny t-shirt :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się klimat tych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne butki;)
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszulka, sh sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne zdjęcia!

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jest ktoś pierwszego i we jak uczyć się historii z P.Małagockim ? Kinia wiesz masz rozszerzenie..?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)