niedziela, 21 września 2014

21/09/2014: Watermelon

        Mimo, że powoli zaczynam kompletować jesienne ubrania w szafie to staram się jeszcze korzystać z ostatnich promieni słońca, które pojawiają się na zmianę z deszczem. W takie dni ciężko jest się ubrać, ponieważ nigdy nie wiadomo na co się trafi. Najgorsze są poranki przed wyjściem do szkoły. Ubrana w sweter i kurtkę wychodzę na mróz, a w drodze powrotnej targam wszystkie rzeczy w torbie ze względu na upały. Ubieranie się "na cebulkę" nigdy nie było moją mocną stroną i tak już chyba pozostanie. Zawsze jest mi za zimno bądź za gorąco, haha.  Tym razem chciałam pokazać Wam płaszcz, który jest już w mojej szafie od bardzo dawna,a założyłam go kiedyś tylko raz do zdjęć. Obecnie jest jedną z moich ulubionych rzeczy i na pewno jest numerem jeden jeśli chodzi o okrycia wierzchnie na nadchodzącą jesień :) 








okulary,spodenki-H&M/bluzka-oasap.com/płaszcz-frontrowshop.com/trampki-converse 

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht 


xoxo,
 L I L L E

42 komentarze:

  1. Śliczna jak zawsze :) super strój akurat na w miarę ciepły dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Arbuzy zawsze kojarzą mi się z latem :)
    Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna koszulka! Uwielbiam arbuzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow i adore the look so much
    the Shirt is so lovely, refreshing and eyecatchy
    wow <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. niby zwykłe, a jednak te arbuzy przypominają trochę o lecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodziutkie te arbuzki, piękne okulary.

    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszulka, moja koleżanka ma podobną! :D

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Kinia ;3 mam do cb pyt. Moze to sie wydawac glupie ale jestes madra dziewczyna ogladasz duzo filmow jestes oczytana i wgl. Bo ja mam problem i na prawde nikt mi nie nie chce pomoc , bo nikt nic nie wie... Mam temat rozprawki " czy dazenie do prawdy zawsze daje szczescie " i potrzebny mi jest argument z ksiazki i filmu kompletna zalamka nie wiem co napisac.. pytanie z dupy wziete ale prosze cie bardzo o pomoc. Licze na to ze mi pomozesz. Pozdrawiam i pieknie dziekuje :*

    M.
    Jezeli ktos w czytelnikow mial jakis pomysl , to prosze o zostawienie komentarza C:
    Dziekuje slicznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dać argument z książki lub filmu o "Tożsamość Bourne'a" . On miał tam zanik pamięci i zapomniał kim jest i co robił, a kiedy chciał się wszystkiego dowiedzieć to zaczęli ginąć ludzie i musiał ratować swoją ukochaną. Bodajże w książce Coelho "Weronika postanawia umrzeć" i "Alchemik" też by się sporo argumentów znalazło :) Nawet przykład Harrego Pottera byłby dobry. Przykładów jest mnóstwo wystarczy sobie przypomnieć :)

      Usuń
    2. nawet nie wiem jak mam ci dziękować ! jesteś najlepsza ! :* a jezeli chodzi o film " Trędowata " to będzie dobry argument ?
      Czy Profesor Socha uczy cię polskiego ?

      jescze raz dziękuje , całuski :*

      Usuń
    3. Tego filmu jakoś nie kojarzę niestety, uczy mnie pani Gielec. Pani Socha do dobra ale wymagająca nauczycielka, masz szczęście ;)

      Usuń
  9. super! podoba mi się :)

    _______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie owocowe koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz grube nogi *.* o losie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super fotki, będę śledzić Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, ja mam podobnie że raz ciepło raz gorąco ale ostatnio jestem strasznym zmarzluchem, obserwuję :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne okulary !
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You have such an interesting blog!
    I'll be reading :)
    kisses Lunaraay :*

    OdpowiedzUsuń
  17. STylizacja mega! Uwielbiam takie outfity jednak nie mam na tyle "jaj" ;p żeby się tak ubrać, bo zawsze podoba mi się na kimś, a na sobie nie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszcz jest świetny!
    i naprawdę świetnie też wygląda w tym zestawieniu!
    jak dla mnie - klasa :)
    ale taka luźna, "nienadmuchana" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja ! a koszulka mega słodka ! fajny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladny plaszcz ;)
    Sliczna blueczka <3

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, świetny look ;)
    Uwielbiam arbuzy, Twoja koszulka jest genialna!
    Masz tatuaż? Troszkę go nie widać, mam nadzieję, że znajdę go w innych Twoich postach. Zapraszam do siebie :)

    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)