środa, 17 września 2014

17/09/2014: Wroclove

        Chociaż na chwilę chciałam oderwać myśli od szkoły i matury. Postanowiłam zrobić ponownie przegląd zdjęć wakacyjnych. Tak na poprawę humoru. Nie wiem jak to działa, ale oglądanie zdjęć niezwykle mnie uspokaja i znacząco poprawia nastrój. Mimo, że na jutro mam rozprawkę do napisania, postanowiłam zrobić taki mini post z fotorelacją  z wyjazdu do cudownego Wrocławia.  Dobrze jest mieć paczkę znajomych, która mimo twoich wszelkich wad, zawsze z tobą będzie. Lepiej się wspierać niż pozabijać-zwłaszcza w ten ostatni maturalny rok. Dziękuję za osoby, które wspierają , a nie się złoszczą, które się cieszą moim szczęściem, a nie zazdroszczą :) 










Polecam obejrzeć w jakości HD

Zdjęcia, nagrania do filmu: Ja&Kasia Jabłońska

xoxo,
L I L L E

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, Wrocław- uwielbiam te miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, dokładnie. Tacy przyjaciele to skarby!

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, powodzenia z tą rozprawką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekający filmik !
    uwielbiam takie klimaty <3 super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matura to naprawde nic złego, zobaczysz sesję na studiach :D niemniej fajnie, że spedzilas przyjemnie czas ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten filmik to naprawdę świetna pamiątka :) A w jakim programie go robiłaś, sklejałaś, dodawałaś muzykę itp ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko w komputerowym programie Windows live movie maker :)

      Usuń
  7. Fantastyczny film! Uczycie się tego w szkole, czy raczej same dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie Ci idzie, jestem pod wrażeniem! Oby tak dalej ;)

      Usuń
  8. cudowne zdjecia, jeszcze nigdy nie bylam we Wroclawiu, a szkoda :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrocław <3 http://hallozuzia.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)