sobota, 13 września 2014

13/09/2014: Elegance

Zazwyczaj preferuję pokazywać się w sportowym wydaniu. Tak szybciej, tak wygodniej, tak się lepiej czuję. Czasem jednak (jak to u kobiety) mam humor na włożenie czegoś eleganckiego. W tym wypadku jest to letni kombinezon, który kupiłam za grosze w second handzie, ukradzione mamie buty i torebka. Kombinezon według mnie sprawdzi się na wiele sposobów.  Kiedyś postaram się pokazać Wam nieco inną wersję, a tymczasem zapraszam Was do chwytania ostatnich promieni słońca z moich zdjęć.





kombinezon - SH/ buty- Prima moda/ okulary-NY

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht


xoxo,
 L I L L E

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, choć kompletnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon cudowne te buty tutaj nie pasują. Mimo wszystko outfit baardzo na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny kobinezon! Nigdy nie przepadałam za nimi, a od tego roku mam po prostu bzika na ich punkcie. A ten podoba mi się chyba najbardziej z tych które widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. taki kombinezon z sh - zazdroo
    stylizacja jest mega :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, ale więcej uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  6. powinnaś częściej takie zestawy pokazywać, wyglądasz olśniewająco :)
    kombinezon jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kombinezon :) jak przeczytałam skąd pochodzi to jeszcze bardziej Ci go zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto jest przewodniczacym w I Lo ?

    OdpowiedzUsuń
  9. kinia , bo ciebie hstorii uczy P.Małagocki jaki on ma styl uczenia??:C jak pyta czy robi spr krt. Jak mu nie podpasc ? :CC

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kombinezon i te szpilki. ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie chyba najlepszy Twój outfit! czy jesteś tak opalona w rzeczywistości czy troszkę zadziałała tutaj obróbka? jeśli jesteś tak opalona to cholernie Ci tego zazdroszczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz i te nogi :))

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)