poniedziałek, 8 września 2014

08/09/2014: love oasap

        Ostatnie dni spędziłam w towarzystwie przyjaciół, bądź chłopaka. W weekend byłam również na warsztatach tanecznych. Dobrze jest sobie od czasu do czasu przypomnieć gdzie spędziło się połowę swojego życia, gdzie się wychowało. Bycie na treningu, jakikolwiek on by nie był jest niesamowite. Zapomina się o wszystkich i o wszystkim. Jest dobra zabawa, dobra muzyka i MY. Czasem zapominam jak wiele to dla mnie znaczyło. Pozostałości po tamtych latach mam jedynie w postaci pucharów bądź zdjęć, ale to już nigdy nie będzie to samo. No cóż.. są nowe pasje, nowe zajęcia, nowi ludzie i nowe powody do uśmiechu, a to jest najważniejsze. Czy w Waszym życiu też było coś co miało dla Was taką ogromną wartość jak dla mnie taniec i musieliście z tego zrezygnować ? Chętnie poczytam komentarze na ten temat :)








bluza-oasap.com/ bluzka-sh/spodnie-H&M/okulary-tutto/ buty-intersport nike md runner 

Zdjęcia:  Tomasz Dobski 


xoxo, 
L I L L E

29 komentarzy:

  1. kurczę, ale genialne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również kiedyś musiałam zrezygnować z tańca przez kontuzje i problemy zdrowotne. bardzo żałuję, ponieważ taniec zajmował mi kiedyś całe życie..

    OdpowiedzUsuń
  3. So enjoyable, stay with the lover is the most happiest thing.
    http://www.wepromdress.com/elegant-evening-dresses-c-10_86.html

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę podobną historię do mnie. również tańczyłam długo i również musiałam zrezygnować.
    fajna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza i ogólnie zestaw,zdjęcia również świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz buty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś moglam i biegałam dużo. robilam to dla siebie i sprawiało mi to dużo frajdy. potem miałam kontuzję i do dziś teoretycznie nie mogę biegać :>

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest śliczna!

    _________________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza, taka w 100% letnia :) piękne jest to ostatnie zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I can't read anything, but I still like it! haha The pictures are wonderful, really nice! And I also love your shoes! I have the same

    lots of love x

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)