środa, 27 sierpnia 2014

27/08/2014: The best summer

        Ostatni tydzień spędziłam na wakacjach w Egipcie z moją przyjaciółką. Trafiłyśmy na super hotel, genialną pogodę i poznałyśmy niesamowitych ludzi. Odpoczęłam nie w stu, ale nawet w 200%. Ciężko jest się przestawić z czterdziestostopniowych upałów na pogodę, która okrutnie powitała nas w Polsce. Mimo wszystko nie tracę pozytywnej energii ani zapału! Mam kilka nowych pomysłów na bloga, kilka nowych pomysłów na życie i o wiele więcej uśmiechu na twarzy. Całe wakacje uważam za niesamowicie udane i jestem wdzięczna osobom, które się do tego przyczyniły. Nie mogłam sobie wyobrazić lepszych przyjaciół :) Mimo, że za oknem deszcz i wiatr, chciałam zabrać Was w gorącą podróż po Egipcie.













xoxo,
L I L L E

30 komentarzy:

  1. Zazdroszczę pobytu w Egipcie :) No niestety, pogoda w Polsce nie jest taka jak tam, a szkoda.. Świetnie zdjęcia :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia! Aż zazdroszczę takiego pobytu w Egipcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze zdjęcie jak by z okładki jakiegoś czasopisma ^^
    Zazdroszczę Ci wakacji w Egipcie ;-) haha :D Żadnej Eboli nie przywiozłaś? ^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moje też się maksymalnie udały! :) tylko, że ja byłam w Hurghadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, cudowne zdjęcia! ja też miałam ogromny problem z przystosowaniem do tego okrutnego chłodu po powrocie z Turcji, masakra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy jaśniejsze czy mi się zdaje?

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że dobrze się bawiłaś :)
    ps. świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TAKIE TO DOBRZE! :) zdjęcia fenomenalne, do Egiptu bym pojechała ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjecia są swietne :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, widać że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaka cudowna figura! ;) Swietne zdjecia, pozazdroscic takich wakacji :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaka cudowna figura! ;) Swietne zdjecia, pozazdroscic takich wakacji :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. jak na sali gimnastycnej treba sie ustawic ???? w sensie klasami w 1 LO ?? to bedie wycytywane ?? prose o odp

    OdpowiedzUsuń
  15. co to za hotel?

    OdpowiedzUsuń
  16. Duzo uczylas sie w 1 klasie LO ? do czego najbardzieej sie przykladac?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super- ja bardzo miło wspominam wakacje w Egipcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pan w biurze powiedział ze ten hotel jest dla emerytów:) więc dobrze ze sie swietnie bawilas:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)