piątek, 15 sierpnia 2014

15/08/2014: photoshoot

        Tym razem tak dla odmiany stanęłam za aparatem, a nie przed nim. Moją cudowną modelką była Karolina, z którą przebywałam w tamtym czasie na obozie. Zdjęcia, które będziecie mieli okazje zobaczyć poniżej są w 100% spontaniczne, czyli tak jak lubię. Bez makijażu, w tym co Karola miała akurat na sobie zgarnęłyśmy aparat i poszłyśmy na zdjęcia. Uważam, że takie sesje wychodzą najlepiej - bez zbędnych udziwnień. Są naturalne. Rzadko mam okazję pokazać się od tej drugiej strony, ale gdy już się taka przydarzy chętnie z niej korzystam. Uwielbiam robić zdjęcia i sprawia mi to ogromną przyjemność. Mam nadzieję, że spodoba Wam się Karolina jak i moje prace  :)  Ci z Was, którzy są stałymi obserwatorami mojego fan page prawdopodobnie mieli okazje już je zobaczyć, ponieważ na facebook'u jestem znacznie częściej niż tu i staram się dodawać tam zdjęcia, których nie mam okazji pokazać tutaj. 







Zdjęcia: Ja


xoxo,
L I  L L E

19 komentarzy:

  1. jakim obiektywem robiłas zdjęcia :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłuchaj mnie teraz kochana bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywny klimat mają te zdjęcia, a Ty na nich taka naturalna i sympatyczna - bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia za duże, nie można im się przyjrzeć w całości.
    Źle wykadrowane...podoba mi się tylko to 4 od góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy zmniejszyć w ustawieniach przeglądarkę i po problemie :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)