poniedziałek, 11 sierpnia 2014

12/08/2014: Blue jacket

        Kolejne zdjęcia z podróży do Wrocławia. Tym razem główną rolę odgrywa tu żakiet, który kupiłam tam na wyprzedaży. Nie jest on rozmiaru XL lecz S- ma krój, w którym zakochałam się w stu procentach. Ostatnio pokochałam kolor błękitny i nie mogę się z nim rozstać.  Niestety pogoda nie pozwala jeszcze na noszenie cieplejszych rzeczy, ale w końcu nadejdzie i czas na to. Póki co nie mogę przestać myśleć o zbliżającym się wyjeździe do Egiptu.  Jestem mega szczęśliwa z tego powodu !:)







żakiet-Stradivarius%/bluzka-gift/spodenki-H&M/buty-Vans( eastend.pl)

Zdjęcia: Kasia Jabłońska 


xoxo,
 L I L L E

26 komentarzy:

  1. Ale musisz mieć świetny obiektyw! ;)
    A żakiet genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny żakiet i zdjęcia;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka jest boska!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta wielka marynara jest wspaniala! wygladasz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga ta marynarka to jest po prostu taka wielka czy kupiłaś większy rozmiar???? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żakiet rewelacyjny <3 cudownie wyglądasz i podobaja mi się te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, jaka wspaaniala jakosc zdj ! Swietna stylizacja!
    Mam do ciebi małe pyt . Czy jak bylas w 1 klasie , byly ci do czegos potrzebne cwiczeniowki , czy tylko same podreczniki?
    Dziękuje, i prosze o odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zależy od nauczyciela, on ci wszystko powie. Póki co wstrzymaj się z kupowaniem ćw. :)

      Usuń
  8. Marynarka świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała jest ta marynarka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za luźna, ale super się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super wyglądasz w tej marynarce :) super zestaw i świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci w tym kolorze, wyglądasz tak ładnie i świeżo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam żakiet, tylko w innym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz i zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki ze wygralas konkurs #friendsie #somersby !:DD
    Mi Lord Somersby tez skomentowal zdjecie , tylko ze nie wiem co dalej trzeba zrobic gdzie sie zalogowac itd. Moglabys mi napisac co i jak zrobilas z Lord wyslal ci ta wiadomosc ?? :)
    Dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna stylizacja! :)
    mogłabym prosić o kliknięcie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor marynarki, ale jak dla mnie za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz c:

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wygląda żakiet z reszta :>

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)