czwartek, 7 sierpnia 2014

07/08/2014: On the road

        Tak jak obiecałam na blogu pojawią się pierwsze zdjęcia z podróży do Wrocławia. Te z dzisiejszego posta zostały zrobione na dworcu autobusowym w Wieluniu. Mimo przerażająco słonecznego dnia postawiłam w 100% na czerń. Moje nowe ulubione buty okazały się strzałem w dziesiątkę na tak długą wycieczkę. Przy okazji tematu podróży chciałam pochwalić się Wam, że w końcu mi i mojej przyjaciółce udało się wykupić wycieczkę! Już 19.08 lecimy do Egiptu do cudownego hotelu Shores Aloha. Do wyjazdu zostało jeszcze dwanaście dni, a ja już nie mogę się doczekać. To będzie idealne zakończenie tych cudownych wakacji. A wy gdzieś byliście, bądź planujecie wyjechać? Pochwalcie się w komentarzach, chętnie poczytam :)






kapelusz-sh/bluzka-oasap.com/spodenki,buty-H&M/okulary- tutto/kolorowe bransoletki-DIY/

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht 

xoxo,
 L I L L E

24 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się te okulary :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. boziuu Kinga uwielbiam Twój styl, ale tych butów nienawidzę i nigdy mnie do nich nie przekonasz ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś je założyła to sama byś się przekonała:) Mega wygodne :)

      Usuń
  3. boskie okulary ;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. my w tym roku po raz 3 wracamy do Lloret (zakochane w tym miejscu :D ) ..i chyba na razie po raz ostatni :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!Ja za kilka dni jadę do Grecji :)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Tatuaż genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Egipt! Udanego wyjazdu! Ja teraz w Turcji siedzę, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyglądasz, twoje stylizacje w 100% do mnie przemawiają i jesteś po prostu niesamowita ! I nie jest to tekścik ,który kopiuje z bloga na bloga ... Obserwuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w te wakacje siedzę w domu;)
    Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerń w takie dni również moze sie sprawdzic! :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, buty są przewygodne! Ja zaliczyłam już nasze polskie Bieszczady, a za tydzień wybieram się na weekend do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie różne kolory szkiełek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw super, ale buty okropne :/
    Mimo tego i tak zachwycasz, zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No muszę przyznać że wyglądasz bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bransoletki :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny look, top jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia :)
    Ostatnie najbardziej mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  18. twoje nogi to jakas masakra...

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)