sobota, 2 sierpnia 2014

02/08/2014: Less is more

        Zaraz po obozie wyjechałam z przyjaciółkami na dwa dni do Wrocławia, a następnie czekała mnie męcząca podróż, przepakowanie walizki i kilkudniowy pobyt w Łodzi na międzynarodowym festiwalu wolontariatu "Kontakt Łódź". Przez kolejny tydzień nie miałam czasu na nudę, bawiłam się świetnie i poznałam wiele ciekawych osób.  Wczoraj wieczorem wróciłam do domu, a dziś wyruszam na 18 ! Nie pamiętam kiedy ostatni raz tak mało spałam, ale nie narzekam ! Przez ten czas uzbierało mi się sporo zdjęć, dlatego też jeśli będę miała więcej czasu niż przez ostatnie dwa tygodnie-obiecuję poprawę i częstsze posty :) Zdjęcia z dzisiejszego wpisu były robione bodajże jeszcze na początku wakacji. Tym razem stawiam na minimalizm ! W następnych postach prawdopodobnie zobaczycie już zdjęcia z pobytu we Wrocławiu :)





spodenki,buty-H&M/bluzka-nn/ wisiorek-gift/okulary-tutto

Zdjęcia: Tomasz Dobski 



xoxo,
L I L L E

26 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :D Bardzo podoba mi się ten outfit :D
    A w szczególności okulary i spodenki :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodenki ! ; ]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! super tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że tak korzystasz z wakacji:)!
    Cudny strój ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie gdzie będziecie juz z Klaudia i kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę korzystny zestaw!: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie jest less is more, to kolejny zestaw bez wyrazu..

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tatuaż! Planuję sobie zrobić też taki napis tylko w innym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  13. to była 18 Korneli C.? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja jest przegenialna <3 te spodenki skradły moje serduszko <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Yeah, you are right, less is more. You look so elegant. I like this feeling.
    http://www.wecocktaildress.com/aline_21-applique_121-t-1.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej ale cudowne spodenki :) jak mogłam ich nie widzieć w h&m ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciszę się, że fajnie spędziłaś czas :)
    świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak podobał Ci się Wrocław? ;>
    To moje miasto i gdybyś jeszcze kiedyś wpadła chętnie pokażę Ci fajne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)