czwartek, 24 lipca 2014

24/07/2014: ROSE

        Tydzień temu dostałam propozycję uczestniczenia w "intermikserze" tzn. obozie młodzieżowym w Zakościelu. Spontanicznie spakowałam walizkę i jestem tu już od niecałego tygodnia. Całe dnie spędzam ze znajomymi na plaży, grając w fajne gry, odpoczywając i uczestnicząc w ciekawych warsztatach, innymi słowy w 100% odpoczywam.  Zdecydowanie brakowało mi takiego czasu. Mam tu czas na rysunek, na fotografię i na refleksje, a niestety [bądź "stety"] nie mam go na internet. Żałuję jedynie, że nie mogę dziś być z moją przyjaciółką, która obchodzi swoje osiemnaste urodziny. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego kochana !
        Jeśli chodzi o zdjęcia to zostały zrobione jakiś czas temu przez N. Osobiście jestem zauroczona połączeniem, które będziecie mogli zobaczyć na zdjęciach poniżej.








bluza-sheinside.com/spódniczka-oasap.com/sandałki-Pepko/okulary-Tutto

Zdjęcia: Nina Włodarczyk 


xoxo, 
L I L L E

32 komentarze:

  1. zdecydowanie wyjazd Ci służy. a jaka koleżanka miała urodziny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej spódniczka jest genialna :) i fajnie wygląda z tą bluzą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie połączenia, super! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie w takich kolorach, chcę widzieć Cię częściej w takim dziewczęcym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestawik ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą samą spódniczkę.Fajny zestaw :D


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudownie wyglądasz, bluza jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że udalo Ci się z tym wyjazdem. Złóż i ode mnie zyczenia kolezance. Calusy, a wygladasz super ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście nie lubię takich sandałków, ale to tylko moje 'widzimisię'
    wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że odpoczywasz ! Po to właśnie są wakacje :) Jeżeli o chodzi o zestaw to świetny, a bluza kompletnie skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba! mega to połączenie tej bluzy i spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, delikatny look. Pasuje mi do Ciebie :)
    Powiedz mi, czy jesteś zadowolona z sheinside? zauważyłam, że masz od nich trochę ciuszków, bardzo fajnych zresztą :)
    mają trwałe, dobrze wykonane ubrania? a jak jest z wysyłką: czy jest droga i długo się czeka? płacisz w $ przelewem?
    A. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona :) Fajna współpraca, wysyłka jest darmowa ale długo idzie jeśli chcesz szybciej musisz zapłacić :)

      Usuń
  13. Zazdroszczę spędzania czasu w ten sposób. :) Bluza do takiej spódniczki wygląda świetnie! Nigdy nie nosiłam takiego połączenia, ale może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się Twój look, nie tylko ten! :) Obserwuję!
    Zapraszam do komentowania i obserwowania ! :)
    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie połączenie ciekawe, fajnie Ci to wyszło! Ja zmieniłabym tylko buty na jakieś niskie białe trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne połączenie! Świetnie wyglądasz :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej genialny post ! :) pamiętasz tę szarą spódniczke co kupilas n rozpoczecie roku szkolnego , szara wąska ze stadivariusa ?? Poszukuje takiej, orientujesz sie gdzie moglabym taka zakupic??
    Proszę o odp ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że w stradivariusie są co roku podobne :)

      Usuń
  18. pięknie i romantycznie! <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)