czwartek, 17 lipca 2014

17/07/2014: trip

        Nadszedł i czas na zdjęcia z mojego wyjazdu do Kielc. Spędziłam tam super czas ze znajomymi, który będę bardzo dobrze wspominać. Jest już prawie połowa wakacji, a ja nadal siedzę w tym samym mieście, w tym samym domu, w tym samym pokoju. To dołujące. Mam już ochotę wyjechać i w 100% odpocząć. Zdjęcia właśnie z takich wyjazdów sprawiają, że humor automatycznie mi się poprawia. Też tak macie? Mimo, że na zdjęciach widać worki pod oczami od zmęczenia to uważam, że wyszły świetnie. Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja, żeby wyjechać na parę dni, ponieważ nie mam co ze sobą począć.Macie może jakieś pomysły, aby produktywnie spędzić czas wakacyjny?










ramoneska, okulary-H&M/ bluzka,converse-SH/ spódnica-Sinsay

Zdjęcia: Tomasz Dobski 


xoxo,
 L I L L E

38 komentarzy:

  1. genialne zdjęcia, przedostatnie jest rewelacyjne ! świetnie wyglądasz Kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam najdłuższe wakacje życia przed studiami i również siedzę w domu. I raczej nie zapowiada się bym wyruszyła w wielką podróż.
    Piękne zdjęcia, a w szczególności kolory na nich, takie ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak mam, dlatego staram się robić jak najwięcej. Chyba najlepszy pomysł na wakacje to szukanie tanich lotów i fruuu zwiedzanie świata. Świetne zdjęcia, mają w sobie mega pozytywną energię!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzie kupiłaś converse, w którym SH?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama mam problem ze spożytkowaniem wolnego czasu, więc raczej nie pomogę.
    Ale zdjęcia świetne, oby więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesz się wolnym czasem i tą 'nudą' póki możesz, bo na studiach w wakacje będziesz sie uczyć na poprawki we wrześniu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit, też mam podobną spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja też mam taką podobną, może wręcz i identyczną, ale z innego sklepu :D

      Usuń
  9. Super wyglądasz a zdjęcia są genialnie wykadrowane ;-) Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z racji tego, że siedzę w mieście całe wakacje (no może poza krótkimi jednodniowymi wyjazdami) wzięłam się za ćwiczenia, poza tym znajomichłopakznajomiimprezyznajomichłopak to chyba najlepsza opcja na te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie!
    dłuższe przebywanie w domu jest maskaryczne, ja to tylko czekam zeby wyjść, wyjechać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. : ) Nigdy nie byłam w Kielcach.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny strój:))
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię połączenie bieli i czerni w takim wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja, też przymierzałam taką maxi,ale niestety niezbyt dobrze wyglądalam ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, i podoba mi sie użycie naturalnego światła w tych zdjęciach, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej fajny
    post zapraszam na bloga :)
    http://dressupas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw, a okulary są wisienką na torcie :)


    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę wynalezienia conversów w sh :D
    bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie wygladasz! Bardzo ładna spódniczka ;) Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  21. ja taki zaplanowany wyjazd mam dopiero w 2 polowie sierpnia do Huszpanii aa tak to tylko spontanczny wyjazd na kilka dni do Warszawy planuje w nastepnym tyg.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie połączyłaś te wszystkie ciuszki- wyszedł ciekawy look ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maxi,b&w,ramoneska-zawsze!Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie leży na Tobie ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Kinia:3 mam co Ciebie kilka pytań co do I Lo . Pytam ciebie ponieważ ode mnie tam nikt nie idzie , nie mam nikogo w tej szkole.
    Jaki stroj obowiazuje na wf-ie? Czy na poczatku roku szkolnego trzeba miec marynarke czarna czy granatowa? Czy w szkole zmienia sie buty , czy wystarczy miec tylko inne na wf? Czy zeszyty moga byc jakie kolwiek np. 80 krt?:p. Ile trwaja przerwy ? Jezeli chodzi o obady to kupuje sie je kiedy sie chce ? Rozpoczecie jest na sali gimnastycznej? Z gory dziekuje ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Kinga pozwoli to ja z chęcią odpowiem na te pytania :D. Jeśli chodzi o WF zależy na jakiego nauczyciela trafisz, generalnie nauczyciele od WF są spokoo, poza jedną panią, której imienia i nazwiska tutaj nie podam, ona ma wymóg, że skoro klasa to musi wybrać sobie jeden kolor bluzek i spodenek i jak ktoś miał potem inny kolor koszulki to ta pani życzyła sobie , żeby za karę ta osoba prowadziła rozgrzewkę, chociaż np. miała już ocenę za to, więc nie ma nie wiadomo jakich wymóg, co do tego. ;D Jak ja szłam do 1 LO to cała nasza klasa przyszła w mundurkach - oczywiście bez tarcz bo takowych jeszcze na poczatku sie nie posiada. Chociaż zdarzały się wyjątki, że ktoś przyszedł inaczej ubrany wtedy pani wychowawczyni surowo zwracała uwagę (tutaj też należy mieć poprawkę, bo wszystko zależy od nauczyciela, są tacy że na wstępie nie będą chcieli was stresować i przymkną oko) na pewno pani Dyrektor (bardzo przemiła i super prowadzi lekcje geografii i śmieszna i wgl wszystko co dobre mogę o niej powiedzieć) zwraca na to uwage juz w trakcie roku szkolnego oraz pan który uczy historii też nie będę podawać nazwiska - ale jest chyba 3 nauczycieli od historii w tym dwóch panów oprócz tego można mu łatwo podpaść jak potem tarcza jest przypięta ,,Uczeń na szpilkach'' :DD a nie przyszyta ;D Jeśli masz ochote to zmieniasz buty a jeśli nie to nie ;D ja na poczatku mialam taki nawyk z gimnazjum ze zmienialam buty, a potem mi sie odechciało ;D zimą jest to praktyczniejsze, więc zimą czesciej zmieniałam ;D Jeśli chodzi o zeszyty to we wrześniu wszystkiego się dowiesz, jeden z nauczycieli ang.z którym ja miałam zajęcia ;D miły pan ale max wymagający kazał nam kupić podrecznik + cwiczenia, longmana ;D i oczywiscie get your message ;D oprocz tego mieliśmy 3 zeszyty ;D wiem kosmos ale to nie jest wcale takie straszneeee jak sie wydaje pan mówi kiedy co przynosić i pracuje sie jednostajnie na biezaco przerabiac kazdy dział a efekty sa super wiec w sumie zycze wszystkim tego nauczyciela ;D nie wiem jak inni nauczyciele ang. Jeśli chodzi o jedna pania to zartowala ze zeszyty moga byc nie tylko w kratke ale w motylki i co tam chcecie ;D Jeśli chodzi o obiady ja ich nie jadałam, ale wiem że pani w sekretariacie (ale tylko jedna ) jak ma dobry humor to wypisze kartke za jeden dzien, a jak zły to powie ze nie i zeby wykupic na caly miesiac, ale wiekszosc osob tlumaczy wtedy ze nie zawsze wszystko lubi co jest na obiad i po spr. jadlospisu dopiero kupuje ;D Tak rozpoczecie jest na sali gimnastycznej gdzie ustawiaja sie ludzie ;D klasowo 1 A B C I D etc...

      Usuń
    2. Uczen na szpilkach ? Wtf???? Co to oznacza ? Tez ide do 1 i nwm o co z tym chodzi....

      Usuń
    3. Jeju niepotrzebnie chyba o tym pisałam ;P, jeśli będziecie mieli zajęcia z tym panem to poznacie jego specyfikę , komentarze, a jeśli nie to współczuje i jemu i wam. Mimo wszystko powodzenia

      Usuń
  26. Chciałabyś wybrać kierunek studiów jakiś artystyczny np. teatrologia, jakaś szkoła filmowa czy coś zupełnie innego ? Ty masz chyba dusze artystyczną, więc chyba nie dałabyś się zaszyć w korporacji czy się mylę ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam długie spódnice.... fajnie wygllądają z conversikami! :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania ! :)
    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia :P
    niestety ja jestem niska i źle wyglądam w długich spódniczkach, a bardzo mi się podobają ;/

    Obserwuję ;)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)