sobota, 5 lipca 2014

05/07/2014: fashion show

        Jakiś czas temu miałam okazję oglądać pokazy przeróżnych kolekcji przygotowanych przez młodych projektantów, a zarazem studentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Kolekcje te były pokazami dyplomowymi owych studentów, którzy w późniejszym czasie mieli obronę. Jedną z tych osób była tomaszowianka, siostra mojej bliskiej koleżanki.  Postanowiliśmy więc w parę osób pojechać do niej na dwa dni, pomóc i wesprzeć na duchu jeśli byłoby to konieczne. Nie ukrywam, że Lidia  stworzyła jedną z lepszych kolekcji! Musicie mi uwierzyć, że było co oglądać. Jestem zachwycona talentem i kreatywnością studentów ASP. Poniżej będziecie mieli okazję zobaczyć trzy z ok. 60 kolekcji. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu tak samo jak mi :)

P.S Przepraszam za tak długą nieobecność, ale byłam na wspaniałym teatralnym wyjeździe i nie miałam czasu. Wróciłam i postaram się nadrobić wszelkie zaległości !

LIDIA JABŁOŃSKA




 

DAGMARA NOWAK







SEBASTIAN KOZDÓJ






Zdjęcia: Ja 


xoxo,
L I L L E 

20 komentarzy:

  1. zawsze chciałam być na takim pokazie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolekcje i zdjęcia :)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. z checią kiedyś wybrałabym się na taki pokaz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są takie pokazy- świetna atmosfera, mnóstwo ciekawych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż.. pokazy może i fajne, ale ja tej "mody" jednak nigdy nie zrozumiem ;p
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. co robiłaś dzisiaj na molo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam na 18 mojej przyjaciółki

      Usuń
  7. Kolekcja gdzie przeważa biel zdecydowanie skradła moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypatrzyłam kilka ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od kiedy do kiedy będziesz w Zako? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy w ogóle będę przez cały tydzień:) Dziś jadę na jeden dzień :)

      Usuń
  10. szczerze mówiac nie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za drobny komentarz u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie zeszyty sa potrzebne do 1 LO prof. - hum-film jakie ty kupowalas ?? Prosze o odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiekolwiek, to szkoła jak każda inna

      Usuń
    2. A do rozszeznej historii i polskiego nie trzeba tych A4 ? Wystarcza te 96 kartkowe ? I moga byc z miekka okladka ?? Pytam bo tam uczeszczasz i tyle..

      Usuń
  13. Nie wyobrażam sobie mojego chłopaka w takich stylizacjach. Chyba wolę już jego skórzane kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy nowy post ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)