czwartek, 26 czerwca 2014

26/06/2014: Hello sunset !

        W moim życiu ostatnio dzieje się tak wiele, że nie mam czasu na nic. Nie narzekam ! Może to nie chaos, może to jakiś głębszy plan, którego nie jestem świadoma ? Zaczynam doceniać to, że przyjaciele nie pozwalają mi na chwilę odpoczynku. Nie przeszkadza mi już nawet fakt, że ze zmęczenia dziesięć razy muszę się zastanowić jak się nazywam. Te wakacje będą niesamowite pod każdym względem. Ba! Już są niesamowite, ponieważ mimo tego, że zakończenie roku szkolnego jest jutro ja mam je już od tygodnia.                 
        Wczoraj miałam okazję oglądać kolekcje młodych projektantów, którzy prezentowali je na Akademii Sztuk Pięknych w ramach jednego z egzaminów. Zdjęcia możecie zobaczyć na moim fan page, bądź instagramie. Uwielbiam być w otoczeniu ludzi kreatywnych, którzy zamiast dołować, nieświadomie sprawiają, że pragnę robić więcej ze wzmożoną siłą ! 
        Zdjęcia z dzisiejszego wpisu zostały zrobione podczas Festiwalu Nadziei  w Warszawie na Pepsi Arenie. Chyba nigdy nie miałam okazji stanąć przed obiektywem w takim miejscu, przy tak pięknym słońcu. Mam nadzieję, że moje ulubione zdjęcia staną się również Waszymi ulubionymi  :)










spodnie- sh/ sweter- Bershka/ bluzka- Pull&Bear/ zegarek- Swatch/ buty- deichmann 

Zdjęcia: Tomasz Dobski 


xoxo, 
L I L L E

29 komentarzy:

  1. Kinga czemu już nie masz tej pięknej prostej grzywki z ciemnymi włosami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, uwielbiam efekt zachodu słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham naturalnosc i minimalizm, to najwiekszy sukces pisania bloga o modzie!
    Perfekcyjnie pokazujesz siebie i swoja skormnosc, chcialabym kiedys pozowac tak naturalnie i lekko jak ty to robisz w kazdej notce!
    Pozdrawiam i podziwiam! Zapraszam w wolnej chwili :* Buziaki :*

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!♥


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te zdjęcia są SUPER! Ja ciągle próbuję cyknąć jakieś na profilowe, a jakbym miała takie zdjęcia jak ty, mogłabym je zmieniać codziennie! :D Fajnie, ze dużo się dzieje, czasu nie marnujesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przefarbowalas włosy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam być na tym festiwalu, żałuję, że jednak mnie nie było. :/
    cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kim byś chciała zostać w przyszłości ? Wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przeszkadza ci to ze masz takie krzywe zeby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeszkadza, jak się uda to niedługo będzie aparat :D

      Usuń
  11. Przepiękne zdjęcia, zachwycające światło!

    Piąteczka za Festiwal Nadziei! :) Koncert Michaela W Smith'a był suuuuper :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście piękne miejsce i jeszcze lepszy klimat zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klimat zdjęć, który zawdzięcza się słoneczku. :) Masz piękny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz kochana. A zdjęcia i cała sesja magiczne. Z miłą chęcią obserwuje i zapraszam do siebie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie to słońce z tyłu przebija :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)