czwartek, 19 czerwca 2014

16/06/2014: Turn up the bass

        Ostatnio pogoda jest tak zmienna, że sama nie wiem jak ubrać się, żeby było dobrze. Gdy zdjęcia były robione ledwo można było stanąć na słońcu. Dziś wiatr  i przeciętna temperatura nie pozwalają nawet na wyjazd nad wodę.  Ostatnio wiele się dzieje, dlatego jest tu mnie mniej. W zeszłym tygodniu  miałam okazję uczestniczyć w jednym z większych muzycznych wydarzeń w Polsce, a mianowicie na Orange Warsaw Festival. Było niesamowicie- tyle mogę powiedzieć. W niedzielę natomiast wyruszam z moją przyjaciółką na podbój Rybnika i koncert 30 Seconds To Mars. Wszystkie zdjęcia jakie będę miała okazję zrobić i jakie zrobiłam możecie oglądać na moim instagramie (click). Wielkimi krokami zbliża się również zakończenie roku szkolnego, którego nie mogę się już doczekać, ponieważ mam przeczucie, że te wakacje będą niesamowite. Jeśli wszystko pójdzie tak jak sobie to wyobrażam to na lipiec będę miała pracę w bardzo fajnym miejscu, a w sierpniu wylatuję daleko stąd, aby naładować baterie. Życzcie mi powodzenia !
       Mam nadzieję, że bawicie się równie dobrze jak ja. Nie pozwólcie by nuda i rutyna zaprzątały Wam głowę :)







spódniczka-Preska/ bluzka-sh/balerinki-H&M/okulary- tutto

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


xoxo, 
L I L L E

48 komentarzy:

  1. Dokąd wylatujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem , to będzie w 100% spontaniczna decyzja. Szukamy z Klaudią ofert last minute :)

      Usuń
    2. a jedziesz gdzieś z cłopakiem?

      Usuń
    3. jeśli czas i jego praca na to pozwolą :)

      Usuń
  2. pięknie wylatujesz;)
    oby Twoje wakacyjne plany się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary są świetne, podobnie jak kolory tego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :) Piękna stylizacja :) Myślę, że twoje wakacyjne marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku Kinga cudowna stylizacja :))
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://swiatroksany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie cudowne !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka!! =]


    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie będziesz pracować? też szukam jakiejs pracy na lato i jakoś nic nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co nie powiem, nie chcę zapeszać :)

      Usuń
  9. U mnie z pewnością nie ma rutyny, praktycznie na nic nie mam czasu. :D Ale wiesz, podoba mi się to! Bardzo podoba mi się spódniczka, no i oczywiście bluzka.

    Nowy adres bloga! magdalenkamagdalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie będziesz pracować ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie bedziesz pracowala? B tez szukam czegos na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co nie będę zapeszać, napiszę jak już będę tam pracować :)

      Usuń
  12. samolot to jest to! ja również mam dobre przeczucia co do wakacji, oby mnie nie zmyliły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna spódnica w pięknym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor spódnicy :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wybieram się na 30 Seconds To Mars do Rybnika ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja siostra też jedzie na Marsow :) miłej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna spódniczka ale całość wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka srednia na koniec? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bartek Dębiec do Top Model! Serio! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę koncertu :> świetnie wygladasz :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszcze koncertu :> świetnie wygladasz:)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna partia świetnych zdjęć :) zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. wydajesz sie być jakaś smutna jakby coś złego działo się u ciebie.. pięknie wyglądasz i bierz zycie takim jakim jest <3 udanych wakacji, zebys je spedzila przede wszystkim z ludźmi ktorymi chcesz bo wtedy na pewno beda udane, niewazne gdzie :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor spódnicy. Tak bardzo podoba mi się taki fason i równie tak bardzo mi nie pasuje. Udanego koncertu! Rybnik jest pół godziny od mojego domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bym chciała na 30 Seconds To Mars! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sooo beautiful. I like your black shoes, it looks wear so comfortable.
    http://www.foreverydress.com/brown-dresses-c-7_48.html

    OdpowiedzUsuń
  27. jezdzisz na omege? polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydaje mi sie ze ten top cie powieksza? aczkolwiek ta neonowa spodniczka powala cala stylizacje :D

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :* Buziaki :*

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)