poniedziałek, 9 czerwca 2014

09/06/2014: Mazury

        W poprzedni weekend tata zabrał mnie wraz z rodziną do Mikołajek z okazji dnia dziecka. Zjedliśmy pyszną pizzę, udaliśmy się do portu, a następnie do aquaparku. W międzyczasie udało mi się zmobilizować rodzinę do cyknięcia mi paru fotek. Zawód fotografa niestety nie jest im pisany i po kilkunastu próbach zrobienia w miarę ostrych zdjęć daliśmy sobie spokój, haha. W domu udało mi się jednak wybrać parę fotek, które mają klimat i tworzą spójną całość. To chyba pierwszy outfit letni na blogu od dłuższego czasu, dlatego musicie mi wybaczyć, że nie jest to nic nadzwyczajnego. Nie miałam w planach robienia zdjęć, a musiałam ubrać się wygodnie, ponieważ ponad sto kilometrów do Mikołajek to ja robiłam za kierowcę :)  Zapraszam Was do oglądania zdjęć, a sama wracam do obrabiania kolejnej tury do następnego posta. 






bluzka- diverse (gift)/ spodenki-nn/ buty- vans (sh) / okulary tutto

Zdjęcia: family 

xoxo,
 L I L L E

44 komentarze:

  1. Trudno jest sie dostac do 1 LO ?
    Jakich nuczycieli nie lubisz ?
    Kto jest najbardziej wymagajacy ?
    Czy jezeli gimnazjum ma niski poziom to mozna odnajsc sie w tej szkole ?
    Jaka wedlug cb jest najlepsza nauczycielka w 1 lo ,ktora jest wyrozumial i wgl. ?
    Czy to prawda ze to jest szkola dla ludzi bogatych z pelnym portwelem i trza tylko na wyglad ?
    Przyjmuja tylko swiadectwa z paskiem a innych odrzucaja na bok?
    Sa zawody w pilce recznej ?
    Jaki jest tak mniej wiecej prog punktowy ?
    Jak sie czujesz w 1 lo?
    Od ktorej godz rozpoczynaja ci sie lekcje o ktorej zazwyczaj konczysz ?
    Pani Zielonka jest taka podła jak wszyscy mówią?
    Angielski jest na wysokim poziomie jak przebiegaja lekcje ?
    czy z jedna 3 na swiadectwie mnie przyjmia ???

    Baaaaaardzooo proszeeee o wszystkie odp na powyzsze pyt. Bylabym wdzieczna !!! <3

    Swietny blog ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli ktoś się dobrze uczy to nie będzie miał problemu z dostaniem się do szkoły. Progi punktowe co roku są inne, nie wiem jak jest w waszym roczniku, przyjmują świadectwa bez paska, ale wszystko zależy od poziomu w danym roku .. Pani Zielonka nie jest podła, jest dobrą ale, wymagającą nauczycielką :) Nie wiem czy są takie zawody, na pewno są w siatkówkę i kosza. W I czuję się okej, jak to w szkole .. Lekcje zależą od planu i od klasy, zazwyczaj różnie się kończą i zaczynają nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie bo raz mam lekcje od 7.00 do 14.30 a raz od 9 do 13.30 ;) Angielski jest na dobrym poziomie, ale to też zależy od ucznia i przede wszystkim od nauczyciela.. Nie wiem jaka nauczycielka jest najlepsza, ponieważ nie miałam okazji mieć lekcji z każdym nauczycielem w tej szkole. Nie mam faworytów ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki oryginalny, fajny wzór tych vansów!

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam okazji być na Mazurach, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam Twój poprzedni post z zakupami:) świetne rzeczy znalazłaś:) dzisiaj też wygladasz super w tych spodenkach i trampkach. I Mazury, chciałbym jeszcze raz tam pojechać.Mam prośbę.Staram się o współpracę z firmą sheinside. Proszę poklikaj w linki-"tutaj" dobrze??:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/06/przeglad-sklepu-sheinside.html Z góry bardzo dziękuję:* a poza tym zapraszam na nowego posta o gumie balonowej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście zdjęcia mają klimat, a razem tworzą spójną całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj uwielbiam Mazury <3 fajne zdjęcia a Ty ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary, marzą mi się takie.
    Chociaż na początku za nimi nie przepadałam :)
    Zapraszam do mnie miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci kreatywnego komentarza lub obserwacji.
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Doby kontakt masz z tatem? :)
    Czesto sie widujecie?
    Kto byl na tym wyjezdzie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry mam kontakt z tatą ;) widujemy się w miare możliwości, była jego żona, mój brat i ich dzieci :)

      Usuń
  10. matko! jaka TY jestes piekna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłas spodenki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przeciez napisala " NN " mocniejsze okulary ! -,-

      Usuń
    2. Czy w 1 Lo patrza bardziej na egzamin gimnzjalny czy swiadectwo?

      Usuń
    3. na egzamin, świadectwo liczy się tylko wtedy gdy masz czerwony pasek :)

      Usuń
    4. No przecież punkty się tylko liczą. ;)

      Usuń
    5. Aha czyli jednak jest konkurs świdectw ? Co za durna szkoła i z jedna 3 nie przyjmia ok

      Usuń
    6. nie będę już odpisywała na pytania odnośnie szkoły, co roku progi są inne. Jeśli chce się iść do dobrej szkoły trzeba liczyć się z tym, że ze złą średnią mogą cię nie przyjąć :)

      Usuń
  12. Zawsze chciałam pojechać na mazury! Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie buty przywołuja mi wspomnienia moich kapci szkolnych z zerówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno temu nie bylam na Mazurach :) Wyglądasz super! Zapraszam na krótką notkę z relacją z koncertu Piersi ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym kiedys pojechać na Mazury :D ładnie :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. E tam, rodzina jako fotografowie się nawet sprawdzili, bo zdjęcia śliczne :) marzą mi się takie okularki
    ✌blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia już takie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) kiedyś zadałam ci pytanie co do szkoły I Lo i zdecydowałam ,że udam się właśnie taam naa b-ch:). Nie wiesz może czy ze srednią ocen 4,6 przyjmą mnie?
    Z gory dzieki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że się zdecydowałaś ;) wszystko zależy od progu punktowego w tym roku.

      Usuń
  20. Będziesz pracowała w wakacje? Gdzie jedziesz na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się uda to będę pracować, jeszcze nie wiem gdzie jadę, to będzie spontan !

      Usuń
  21. w ktorym ciuszku udało Ci sie znalezc vansy? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)