czwartek, 5 czerwca 2014

05/06/2014: Second hand

        Od wielu lat jestem wielką zwolenniczką second handów. W naszym domu to mama jako pierwsza zaczęła dostrzegać ich urok i korzyści kupowania w sh. Później dołączyłam do niej i ja.  W moim mieście jest kilka świetnych sklepów z odzieżą używaną. W ostatnim czasie odwiedzałam je częściej, ponieważ postanowiłam uzupełnić moją szafę w letnie rzeczy. Mimo, że wiele ubrań podoba mi się w normalnych sklepach, to po prostu szkoda mi jest wydać dużo pieniążków na jedną bluzkę sięgającą do pępka... Przez ostatnie dwa miesiące obkupiłam się na najbliższy rok haha. Postanowiłam więc zrobić post ze zdjęciami ubrań, które udało mi się kupić w normalnych sklepach jak i w second handach.  Zrobienie samych zdjęć zajęło mi godzinę i nadal nie jestem pewna czy udało mi się znaleźć wszystkie zakupione rzeczy, ale na pewno jest ich sporo i będziecie mieli co oglądać. Ja jestem zachwycona nie tylko samymi ubraniami, które udało mi się znaleźć, ale także ich ceną, która czasami nie przekraczała nawet 3 zł. Dla wszystkich tych, którzy są uprzedzeni do sklepów z odzieżą używaną, oraz dla tych, którzy uważają, że mają dwie lewe ręce do wyszukiwania perełek - gorąco polecam poświęcić czasem 15 min i zapłacić za super bluzkę 5 zł, a nie 50 :)
 sukienki -SH (H&M)  koszt- ok. 10 zł za obie
 tunika z  SH (H&M) ok. 9 zł 
 spodenki i bluzka - Pull&Bear 
 balerinki- H&M
 bokserka - prezent/ bluzka - SH (kappahl) ok. 4 zł 
 sukienka SH ok. 10 zł
 bluzka SH ok. 2 zł / spodenki przerobiłam z dzwonów, które również kupiłam za 2 zł w SH
 obie bluzki SH - koszt ok. 7 zł za obie
 sukienka SH (H&M) ok. 8 zł
 eleganckie rurki SH (next) - 10 zł / bluzka SH (atmosphere) - 5 zł 
 Sandałki z SH (atmosphere nowe z metką ) - 6 zł 
 bluzka nr 1 sh - 4 zł / bluzka nr 2 SH (H&M) ok. 5 zł 
 sukienka SH ok. 8 zł 
 buty- sh ok. 12 zł (Reebok hexalite)
 pierwsza bluzka SH (H&M) ok. 5 zł / druga bluzka SH ok. 3 zł 
 bluzka SH ok. 4 zł 
sandałki z Pepko za 19,90 zł 




xoxo,
L I L L E

40 komentarzy:

  1. genialne ciuszki :))
    u mnie też lumpeksowe zdobycze, a nie długo będzie kolejny post z tego cyklu :))
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie znajduja sie sklepy sh, ktore odwiedzasz? ;) podaj dokladne ulice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na placu Kościuszki obok nowego deko smaku, obok stepu, na rynku niedaleko kwiatów, obok groty solnej, na skarpie :) Nie znam nazw konkretnych ulic :)

      Usuń
  3. Ile trzeba miec pkt na b_ch w 1 Lo albo hum_film lub hum_praw. Chodzisz do tego lo wiec pytam ! Bardzo prosze o odp ! Jakie jest minimum pkt na powyzsze prof.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. b-ch ok 130, filmówka 112, prawna 120 - tak było na roczniku 96

      Usuń
    2. Na bch bylo na sto procent wiecej bo ja w roczniku '96 mialam niecale 140 pkt i sie nie dostalam ;) na bch jest najwięcej chętnych i najwyższy prog, 130 jak na bch to bardzo slabo chyba ze '97 to taki słaby rocznik byl :)

      Usuń
  4. Ja też lubię lumpeksy i ostatnio często do nich wchodzę. A najlepiej to w dostawę ale wtedy jest drogo, ale rzeczy są najładniejsze. Ja odwiedzam kilka ale zazwyczaj tylko w jednym kupuję- na wagę chyba najlepiej kupować. Piękne są te rzeczy. Też robię sobie z dzwonów szorty, 2zł i własna robota bardziej się opłaca niż 50zł lub nawet więcej w normalnym sklepie :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakich najczęściej kupujesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 1 anonimowym komentarzu wymieniłam :)

      Usuń
  6. właśnie mogłabyś zdradzić w jakich sh kupujesz takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 1 anonimowym komentarzu wymieniłam :)

      Usuń
  7. Tęsknie za tomaszowskimi sh :( Muszę w lato to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymień sh w Tomaszowie w których kupujesz :) Może też dołączyłabym do grona takich poszukiwaczy.. niestety nie wiem gdzie one są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 1 anonimowym komentarzu wymieniłam :)

      Usuń
  9. ah!! kocham lumpeksy! świetne zdobycze : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie zdobycze, ale fajne ubrania udalo Ci się kupić :)
    Masz racje, lepiej kupic w sh kilka rzeczy, niz jedna droga w jakims sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I pomyśleć, że kiedyś chodziłam do SH niemalże codziennie! Aktualnie zawsze mam ''nie po drodze'' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzeczka w serduszka <3333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę szczęściaro! Mi udało się coś upolować może 3-4 razy. Ale od lipca przeprowadzam się do 3miasta i mam nadzieję, że tam znajdę jakieś dobre miejsca na polowania. :)
    pozdrawiam
    E.eM.eM.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę łupów. Już dawno nie byłam w second handzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no cudowne! Mi najbardziej podoba się ta bluzka ,,Never mind". : ) Moja mama jest za to przeciwniczką second handów, ale ja nie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobisz mobile photos? :d

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, ile cudownych ciuchów! i to na dodatek tyle z sh... chyba zacznę chodzić. ale byłam kiedyś w kilku w moim mieście i było tak przebrane, że nic nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  18. ŁOOOOOOOOOOOOŁ! Ile świetnych rzeczy : )

    OdpowiedzUsuń
  19. wow te rzeczy są świetne. chciałabym umieć wynajdywać coś w SH, niestety nie potrafię.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Balerinki najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Super!
    W którym SH kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)