sobota, 24 maja 2014

24/05/2014: X-moda !

        Z wiosny nagle zrobiło się lato! Czy narzekam? Tylko na jedno - czemu nadal muszę chodzić do szkoły w taką pogodę.  Też Wam się tak strasznie nie chce siedzieć na lekcjach ? Mam za to idealną strategię, wszystko staram się nadrabiać w weekendy. Wczoraj byłam ze znajomymi nad wodą, dziś natomiast mam grilla z najlepszą klasą jaka mogła mi się przytrafić. Gdy tylko odejdę od komputera, zaczną się przygotowania, których nie mogę się już doczekać. Pogoda dopisuje, energia również. Ten weekend będzie zdecydowanie genialny.  Jeśli chodzi o strój ze zdjęć to w planach miałam przedstawienie Wam kolejnych nowości od x-mody i tak się stało :) Fotografie zostały zrobione kilka dni temu, kiedy jeszcze nie było trzydziestu stopni i spokojnie można było wyjść w leginsach.








ramoneska,torebka- x-moda.com/ bluzka,leginsy- H&M/ vansy- eastend.pl

Zdjęcia: Iga Przybysz 


xoxo,
 L I L L E

32 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia :* Świetna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torba ma świetny nadruk. oj przyjemnie ciepło, gorąco. ale ta szkoła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny "zwyklak". T-shirt, kurtka i spodnie.. wieje nudą. Prowadząc bloga o modzie powinnaś pokazać nam coś ciekawego, niebanalnego, a nie to, co widzimy codziennie na ulicy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedys bylo tu cos innego? :p bo nie zauwazylam.

      Usuń
    2. Tak, czasem Kinga dodawała fajne, kreatywne stylizacje, ale niestety nie za często, a szkoda.

      Usuń
    3. Nie jestem w stanie po 8 godzinach w szkole, korepetycjach i zajęciach dodatkowych jeszcze w 100% skupić się na tym, będzie czas wolny, będę i ja :) Postawcie się na moim miejscu. Nie jestem po studiach i nie mam tyle czasu wolnego ile chciałabym mieć. Poza tym less is more !

      Usuń
    4. A myślisz, że po studiach będziesz go miała więcej? Sprowadzę Cię na ziemie - nie będziesz mieć :-)
      Teraz to nie Ty rozumiem? ;-) Tylko zapychające wygłodniałe szesnastoletnie czytelniczki stylizacje dnia codziennego.
      Bez urazy oczywiście, jeśli tylko możesz z tego czerpać korzyści. To rób tak dalej.

      Pozdrawiam,
      Kaja

      Usuń
    5. Przecież nam tylko chodzi o to, że tu prawie w ogóle nie ma nic czym można by się zainspirować, nic nowego, świeżego.. wszystko jest oklepane. Tak to ja się mogę ubierać jak nie mam pomysłu co wrzucić na siebie. I swoją drogą gdybyś lubiła to co robisz to byś bardziej się do tego przykładała, a nie kazała patrzeć ludziom na 'byle co'.

      Usuń
    6. przeciez ona napisała nie jestem po studiach a nie na studiach, o co wam chodzi ,nawet nie wiecie ile trzeba pracować żeby osiagać satysfakcjonujące wyniki w szkole ;)

      Usuń
    7. To niech robi cos jednego i dobrze ,a nie zawsze narzeka ze zalatana i potem widac tego takie skutki jak wyzej na zdjeciach.. ;-;

      Usuń
    8. Według mnie to, że stylizacje są minimalistyczne i zwykłe to nic złego. Niektórzy nie potrafią się tak ubrać i ich to inspiruje. Tak jak mówiłam, postawcie się na moim miejscu :)

      Usuń
    9. Ewa Ch. potrafi znaleźć czas na wszystko, a Ty przy szkole wymiękasz, to ciekawe co na studiach zrobisz hehe.

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;)
    prosto ale nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka, bardzo podoba mi się taki styl. :D Widziałam podobną w Krakowie. Taki, pogoda daje nam popalić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ślicznie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, lubię taką prostą kolorystykę :)
    A torba jest świetna :>

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny zestaw! u mnie tez post z rzeczami od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Minimalistycznie, to co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto ale zarazem ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba- geniusz! Wgl świetne zdjęcia, takie wyraziste i konkretne :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)