niedziela, 18 maja 2014

18/05/2014: oasap sweater

        Zdjęcia były robione jakiś czas temu. Wtedy było jeszcze ciepło, a z domu można było wyjść bez kurtki i parasola. Pogoda zniechęca mnie do tego stopnia, że nawet nie chce mi się patrzeć na aparat i myśleć o zrobieniu zdjęć na bloga. Wraz ze zmianą pogody, zmieni się i moje nastawienie. Musicie wybaczyć mi te opóźnienia. Zostawiam Was z pozytywnymi promieniami słońca, które zobaczycie poniżej- oby starczyły mi na cały tydzień nauki i zajęć. 





sweter- oasap.com/ spodnie-Cubus/ balerinki- Mohito/ zegarek-Swatch

Zdjęcia: Bartek Dębiec



xoxo,
L I L L E

25 komentarzy:

  1. jak fajnie to wszystko razem wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestawik ;-))

    xoxo


    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :))
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło pasuje do stroju - lekko, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz i to miejsce, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia a Ty wyglądasz ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz wspaniale, zdjęcia są piękne!;) A sweter uroczy!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja i super blog <3
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie luźne zestawy, fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, lekki zestaw. Masz świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się sweterek ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie:) schudlas chyba ostatnio cos mi sie wydaje?:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)