poniedziałek, 12 maja 2014

12/05/2014: new shoes

        Ostatnio wiele się dzieje ! Całe dnie, a zwłaszcza weekendy spędzam poza domem ze znajomymi. Korzystam z przywilejów jakie daje posiadanie prawa jazdy i jestem bezgranicznie zakochana w prowadzeniu auta, haha :) W szkole można zacząć odczuwać presję związaną ze zbliżającym się zakończeniem roku szkolnego. Nie mogę się doczekać tegorocznych wakacji, ponieważ mam wrażenie, że będą niesamowite. Powoli z przyjaciółmi planujemy poszczególne wyjazdy.  Wiem, że tych wakacji nie spędzę przed telewizorem. Mam również w głowie kilka fajnych pomysłów na sesje fotograficzne, które postaram się zrealizować przez ten czas. Ostatnio wszystko nabrało tępa, a życie wywiera na mnie presję, żeby ruszyć naprzód i zacząć myśleć o przyszłości. Nie boję się, bo wiem, że dam radę. Będzie dobrze ! Z tym optymistycznym akcentem zostawiam Was ze zdjęciami stroju, w którym czuję się najlepiej. Od zawsze jestem zakochana w takich sportowych, ale na pewno nie nudnych stylizacjach. Mam nadzieję, że wy też !









bluzka- Berska/ spodnie-H&M/ buty-Nike(Sizzer)/ okulary - Tutto 

Zdjęcia : Jakub Puszczykowski 


xoxo,
 L I L L E

43 komentarze:

  1. buty fajne, ale bluza jest najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy kolor włosów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :D Po prostu ostatni się sprał i tak wygląda :D

      Usuń
    2. Co wy macie z tym paskiem,czasy kiedy ma się czerwony pasek kończą się na podstawówce,ewentualnie gimnazjum. To jest szkoła średnia,tutaj się cieszysz z trójki/czwórki,a nie myślisz o czymś takim jak czerwony pasek. Pasek w liceum/technikum dotyczy pojedynczych osób

      Usuń
    3. gdybym nie była takim leniem to na luzie bym miała pasek :D

      Usuń
  3. Jesteś zadowolona z tego roku szkolnego? będzie czerwony pasek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie paska, ale nie jest źle :)

      Usuń
  4. czego tak bardzo przerabiasz swoją twarz? retusz kolor oczu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle nie przerabiam :* A kolor oczu taki mam, po prostu rozjaśniłam zdjęcie i użyłam kontrastu bo było za ciemne :)

      Usuń
  5. Mam takie samo nastawienie do wakacji jal ty. :-) Świetne buty! Chcę sobie kupić podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz swoje auto ?:d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czuję też,że tegoroczne wakacje będą udane :)
    Fajna stylizacja.
    Zapraszam do mnie :
    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy !!! mnie zahipnotyzowały ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś taka szczupła <3 ćwiczysz coś lub jesteś na jakiejś diecie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie :D Ale przytyłam i zamierzam zacząć znowu ćwiczyć :)

      Usuń
  11. Jakie fajne zdjęcia <3 ślicznie Kochana wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. super butki, bo te modele 'do biegania' totalnie mi nie odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zdjęcia na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie mogę się doczekać mojego prawa jazdy :) Świetne buty! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ;3 Moja koleżanka ma podobne ^^
    Poklikasz w linki w poście? :) Z góry dziękuję ^^
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie, ale szkoda, ze pogoda taka ponura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chudzinka! <3 Świetna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. masz zamiar powrócić do koloru blond? przejrzałam bloga i było Ci świetnie w tamtych włoskach ;) pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę o tym, ale muszę poczekać, żeby włosy jeszcze troszkę odżyły :)

      Usuń
  20. zdawałaś prawko w auto-bisie?

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ Ci fajnie z tym prawkiem :) ja też się po pięciu latach w końcu skusiłam :) ! wyglądasz pięknie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak mnie tu dawno nie było! czas przejrzeć notki! Ładny outfit ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz pomysły i chęci- to jest najważniejsze. Trzymam kciuki, aby wszystko się spełniło. Zestaw świetny, uwielbiam takie sportowe połączenia! Masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  24. wypady ze znajomymi we wakacje <3
    wspaniale wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)