środa, 7 maja 2014

07/05/2014: Podróże małe i duże

        "Jedźmy do Krakowa !" - Sama myśl o tym wyjeździe powstała spontanicznie jakieś dwa miesiące temu.  Gdy udało nam się zebrać i zdecydować na wyjazd zarezerwowałam nam miejsce w poleconym hostelu, wykupiłam bilety na pociąg i pojechaliśmy...  Pogoda mimo naszych złych przeczuć była idealna i nie mieliśmy na co narzekać. Kraków jest pięknym miastem. Razem z przyjaciółmi zeszliśmy jego centrum wzdłuż i wszerz. Mimo, że były to tylko dwa dni to bawiliśmy się świetnie.  W naszych głowach już zrodziła się myśl o kolejnym wyjeździe, który opłaca się o wiele bardziej niż wycieczki szkole organizowanie przez naszych cudownych wychowawców. Jeśli chodzi o sam nocleg i przejazd zamknęliśmy się w kwocie 90 zł ! Jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat organizacji tej wycieczki pytajcie śmiało w komentarzach !:)  Ja szczęśliwa szykuję się na miasto i zostawiam Was z paroma zdjęciami z tego wyjazdu. Muszę przyznać, że mam najlepszych przyjaciół na świecie, za których bardzo dziękuję. Oby więcej takich wyjazdów, ponieważ jestem wielką zwolenniczką wszystkich podróży !














Zdjęcia: me & friends


xoxo,
L I L L E

46 komentarzy:

  1. w ile osób byliście? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie świetny wyjazd i to jeszcze za tak niską cenę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki hostel? bo jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aww, uwielbiam Kraków <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. tzn? My kupowaliśmy sobie jedzonko na mieście :)

      Usuń
  6. Kocham Kraków :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za co sa 2 klasy mat geo ???
    I jesli jest selekcja to przypuscmy ze te 17 osob odpada ?? ;ooo

    Boże..
    :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo do tych klas jest zawsze najwięcej chętnych :) No do b-ch trafią najlepsze osoby z największą ilością punktów do liceum :) Tak jest i zawsze było, a pozostałe 17 osób albo trafi do innych klas, jeśli miało to w swoich referencjach albo do b-ch w innej szkole :)

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuje za odpowiedź!:* , a nie wiesz jaki jest próg punktowy na ten profil b-ch ? Z góry dziękuje za odp.
      I chciałabym jeszcze wiedzieć czy to prawda ,że jest konkurs świadectw z paskiem?:c

      Usuń
    3. nie mam pojęcia o jakim konkursie mowa :) Nie wiem jaki jest próg punktowy w tym roku- w każdym roku jest inny ze względu na poziom osób jakie składają papiery do danej szkoły, wszystko będziesz widziała w internecie pewnie :)

      Usuń
  8. Jesteś ktolikiem ? Jakie masz imie od bierzmowania? I czemu aakurat taakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje osobiste podejście do wiary, ale byłam u bierzmowania (bo jeśli kiedyś miałabym zostać chrzestną to byłby problem) Mam imię Nadzieja :) W sumie nie wiem czemu takie- bardzo mi się podobało i nikt o takim nie pomyślał :)

      Usuń
  9. A za rok maturki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka to pożyje! :D w Krakowie niestety jeszcze nigdy nie bylam :(
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę się kiedyś tam wybrać ;)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uważam, że Kraków to najpiękniejsze miasto w POLSCE!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę wiedzieć gdzie nocowaliście że tak tanio wyszło?
    Nigdy nie byłam w Krakowie i z chęcią się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków jest piękny! Byłam tam raz i bardzo chciałaby pojechać tam jeszcze! Nie byłam jeszcze nigdy na takim wyjeździe ze znajomymi,ale domyślam się,że jest super! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Achh gdybym nie mieszkała w tym pięknym mieście pewnie co miesiąc chciałabym do niego wracać,niestety rodowity Krakowianin ze mnie co i tak ma swoje plusy przynajmniej nie wydaję na nocleg xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zamiar po maturach z chłopakiem udać się do Krakowa :) jaki to był hostel? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W zeszłe wakacje byłam w Krakowie, i co zapamiętałam najbardziej to cały mur z wywieszonymi obrazami i trzech sympatycznych panów malarzy z fajeczkami, którzy je sprzedawali nieopodal bramy Floriańskiej, i teraz patrzę i znów widzę to na twoich zdjęciach hahahahah :D https://plus.google.com/photos/115557955538320976523/albums/5943516829669184385/5943520556481955378?banner=pwa&pid=5943520556481955378&oid=115557955538320976523

    PS. Dasz namiary na hostel, ja jakoś nie mam szczęścia w wyszukiwaniu takich tanich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Chciałabym tam pojechać :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega masz tą kurteczkę na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wyjazd ;) Cieszę się razem z Tobą, bo również lubię takie wypady ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia :) Chyba muszę się wybrać do Krakowa, bo byłam tam ostatnio chyba z 10 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam zamiar z chłopakiem jechać nad jezioro w wakacje ^^
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Krótkie wyjazdy są fajne :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Miasto wydaje się być urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne klimatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam podróże, małe i duże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam różnego rodzaju wyjazdy ;) Fajne zdjęcia ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Kraków, często bywam ^^ bo mam niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawniej myślałam, że Kraków jest przereklamowany, dopóki tam nie pojechałam. Poznaję niektóre miejsca. : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Podróże są cudowne, to jest najlepsza forma spędzania wolnego czasu, a te spontaniczne zazwyczaj są najbardziej udane. Bardzo fajne zdjęcia, idealnie oddają klimat Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny kolega ♥ wakacje, będzie dużo czasu na wycieczki, mi się marzy van-life! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. takie wyjazdy to świetna sprawa, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)