piątek, 2 maja 2014

02/05/2014: MAJÓWKA

        Wczorajszy dzień spędziłam z chłopakiem i znajomymi, na odpoczynku, graniu w kosza i robieniu obiadu. Nie obyło się oczywiście bez zdjęć. Dziś przedstawię Wam część zestawu, który wybrałam na otwarciu hurtowni odzieżowej w zeszłym tygodniu (wszystkiego możecie dowiedzieć się z wcześniejszego posta). Z wielkim impetem ruszyły również przygotowania do mojego wyjazdu ze znajomymi, który zaplanowaliśmy na najbliższy Poniedziałek. Planujemy wyruszyć do Krakowa ! Już nie mogę się doczekać, ponieważ znaleźliśmy idealny hostel.  Wszystko opiszę Wam zaraz po powrocie :) Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, a sama zabieram się za zamawianie biletów na pociąg.  






bluzka,spódniczka- X-MODA /  buty- sklep stacjonarny w TM.

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 




xoxo,
 L I L L E

48 komentarzy:

  1. świetnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zkim jedziesz do krakowa?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodniczka przecudowna! Ale bluzka wedlug mnie nie pasuje :) mimo wszystko super jak zawsze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i udanego wyjazdu ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i śliczne zdjęcia.Udanego wyjazdu do Krakowa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super wyglądasz! :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, częściej zakładaj spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach no wszyscy dzisiaj tylko o tej majówce :D
    Śliczne buty :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka i bluzka super, jednak buty mi tu trochę nie pasują. Udanego wyjazdu! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie!
    piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka fajna koszulka ^^ świetny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetna stylizacja, no i te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Schudłaś? :) Zamierzasz zadbać o sylwetkę przed latem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przytyłam haha :D Plan jest żeby zacząć ćwiczyć znowu, ale czy mi się uda zebrać to zobaczymy :D

      Usuń
    2. Głupoty gadasz , nic nie widac własnie super wyglądasz ;)

      Usuń
  14. Super koszulka! Mimo prostego fasonu wygląda bardzo, bardzo oryginalnie! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, a koszulka - intrygująca. Zapraszam serdecznie na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. w jakim sklepie kupilas te buty w tm? myslisz ze jeszcze są?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je chyba ze 2 lata temu w tym sklepie koło Butiku :( Ale z tego co wiem to były też na czasnabuty.pl tam możesz poszukać :)

      Usuń
  17. a ja w majówkę się lenię.
    pięknie wyglądasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Twoje stylizacje bo zawsze są banalne a jednak kobiecie i fajne :)
    Szczególnie lubię te jak ten-ubierzesz trampki czy eleganckie buty i nadal jest zajebiście <3

    OdpowiedzUsuń
  19. For me is a very adorable outfit!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne buty! :)

    ps. a u mnie? BATMAN na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great heels dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. koszykówka <3 :))

    Nie wiem jak Ty to robisz ale strasznie lubie Twoje zdjęcia są takie klimatyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesniacko tak troche Ci w tej koszulce.. ale to Twoj styl..nie musi mi sie podobac. :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile ludzi tyle opinii :) Każdy ma prawo do swojego zdania

      Usuń
  24. Przybywajcie, przybywajcie do Krakowa;-))Buty są cudne:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  25. Znakomicie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog i super wpis ! może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo ;* <3
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kinia mam do cb małe pyt. , jeśli jest 34 miejsc w klasie a jest chętnych 55 osob to robia selekcje ? :C czy tworzą 2 klasy. Tak jest właśnie na b-ch w 1 lo. Będzie ciężko się dostać ? Boje się..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie selekcja :) są chyba tylko dwie klasy mat-geo :) Jeśli masz dużo punktów to nie masz się czym martwić !

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)