niedziela, 27 kwietnia 2014

27/04/2014: X-MODA

        Dwa dni przed weekend zostałam zaproszona na otwarcie hurtowni odzieży X-moda w Rzgowie. Na początku nie byłam pewna wyjazdu, ze względu na kilka aspektów. Spotkanie miało odbyć się w sobotę o godzinie 9 rano. Tego samego dnia chwilę po siódmej zdecydowałam się, że pojadę i tak też zrobiłam. Właścicielka i organizatorka całej imprezy okazała się młodą i przemiłą osobą.  Nie byłam jedyną blogerką na tej imprezie, o czym przekonacie się  na zdjęciach poniżej (więcej dostanę mailem już wkrótce). Gościem specjalnym była stylistka Anna Mikulska, która doradzała tego dnia nam blogerkom oraz odwiedzającym sklep, w czym będziemy wyglądać najlepiej. Razem z dziewczynami miałyśmy stworzyć swoje wymarzone zestawy. Mój będziecie mogli zobaczyć już niedługo na blogu :) Byłam bardzo zaskoczona świetnymi ubraniami i oryginalnym asortymentem sklepu, który projektują sami ( np. nadruki z napisem Słowiańska lala), bądź ubraniami ściąganymi specjalnie z Włoch i Francji. Firma póki co w większości czasu zajmuje się sprzedażą hurtową, ale w planach jest również sprzedaż detaliczna, co mnie bardzo cieszy :) Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej, a jeśli dostanę inne zdjęcia i informacje o blogerkach, które brały udział w tej akcji -zrobię edycję posta i dopiszę to co najważniejsze.














fan page X-MODA - click
Sklep: Rzgów, Ptak - hala A bis, stoisko  11
stylistka- click
blogerki: bezowijaniawbawelne.pljoanna-interestingdetailsnon-szalancka.blogspot.com

Zdjęcia: Ja 


xoxo,
L I L L E

28 komentarzy:

  1. Ale kolorki ♡ zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa, jaki niesamowity sklep i ciuszki! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinni jak najszybciej zabrać się za sprzedaż detaliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, jakie ładne. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne maja tam zdjęcia :) klikniesz w banner sheinside ? :) bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze anies brand :) i czekam na resztę fotek :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię nowo powstające miejsca i orygnalne sklepy! Fajna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każesz nam czekać tydzień na nowy post i to jeszcze taki niekonkretny... znowu zaczynasz zaniedbywać bloga .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post jest dla mnie bardzo konkretny, ponieważ w ten sposób rozwijam bloga :) Czasem nie jestem w stanie dodawać często postów ze względu na dużo obowiązków :)

      Usuń
  10. Zauważyłam kilka fajnych rzeczy, które chetnie sama bym kupiła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kurteczki w kwiaty są śliczne! Co jakiś czas jeżdżę do Rzgowa, więc zapewne tam wstąpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super relacja :) Kradnę zdjęcia na których jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny są przystępne czy tak jak w sieciówkach? Teraz nie kupimy nic w detalu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekendy można kupować w detalu w Rzgowie :) Ceny są bardzo fajne, niższe niż w sieciówkach

      Usuń
  14. Świetna fotorelacja! Miło było Cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ! I twój nagłowek bardzo mi się podoba :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na Twoją stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten sklep miałam okazję z nimi współpracować;) nie wiedziałam że otwierają stacjonarne sklepy super;) świetne Zdjęcia ;)
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że świetnie się bawiłaś :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak spędzasz Majówkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.imgur.com/53oY81v.jpg tak :D

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)