poniedziałek, 21 kwietnia 2014

21/04/2014: easter at my home

        Okres świąt można podzielić na dwa etapy. Pierwszy to ten znienawidzony chyba przez wszystkich, czyli porządki wszędzie gdzie się tylko da, gotowanie do bólu, a potem kolejne sprzątanie tyle, że tym razem po gotowaniu. Drugi etap natomiast u większości wynagradza tą pierwszą męczarnie. To czas na odpoczynek, na spędzenie czasu z rodziną, na zjedzenie rzeczy, które większość gotuje tylko w święta. To czas na uśmiech, na refleksje i odgonienie myśli od pracy czy szkoły. Postanowiłam Wam pokazać jak to mniej więcej wyglądało u mnie w domu i jak wygląda nadal, bo przecież dziś jest drugi dzień świąt :) Ja i moja rodzina świętowaliśmy go podwójnie, ponieważ przy okazji odbyły się moje osiemnaste urodziny.  Na szczęście pogoda jest cudowna, więc życzę Wam mokrego dyngusa :)!









Zdjęcia : Ja i Nina 

xoxo,
L I L L E

64 komentarze:

  1. swietne zdjęcia :) koszula w kwiatki jest cudowna :)
    poklikasz ? :) http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jakim obiektywem były robione te zdjęcia ? Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie zastawiony stół :D
    podoba mi się Twoja spódniczka :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny tort miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za blondynka z ksiakza?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co nie rozumiem cię dziewczyno kompletnie ! Nie chodzisz do kosciola ,nie modlisz się NIE wierzysz w Boga a obchodzisz takie święta ?? I to najważniejsze w calym roku Zmartwychwstania Panskiego ! Nawet nie chce mi sie komentowac twojej postawy... Brak słów .. ale życzę powodzenia w " dorosłym " życiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zaczęłam chodzić do kościoła, może zaczęłam się modlić ? Wiesz to ? Nie sądzę :)

      Usuń
    2. zaczęłaś chodzić do kościoła, a 18 to w post wyprawiasz ? hahaha, śmieszna jesteś !

      Usuń
    3. Tak jasne .. wątpie w to , ale podobnie postępujesz jak reszta spoleczenstwa modlitwa , chodzenie do kościoła na pokaz ;)

      Usuń
    4. Zgadzam się w pełni z anonimem powyżej ! Wyprawianie. 18-nastek w poście no to faktycznie jesteś prawidziwą chrześcijanką ! Gdybys taka naprawde byla zrobilabys to tuz po świętach :)

      Usuń
    5. Co wy chcecie od Kingi ? Jak trwoga to do Boga...
      No chyba,że Kinga jest ateistką skoro swoją impreze wyprawila w poście.. pogratulować

      Usuń
    6. haha, nie będę się zagłębiać w takie dyskusje, bo to nie ma sensu. Każdy ma swoje podejście do wiary, nie dla każdego wyznacznikiem jest ilość wyjść do kościoła, czy to jak bardzo się pokazuje innym swoją wiarę. Wszystko powinno być w sercu, powinno się być dobrym człowiekiem i przede wszystkim nie oceniać ludzi po tym w co i jak wierzą :* A moja rodzinna 18 to był tylko obiad z rodziną, a nie wielka, taneczna impreza. Pozdrawiam :)

      Usuń
    7. O nieee :D Im chodziło o tą imprezę dla znajomych,wtedy był post,napisałaś,że dla rodziny zrobiłaś w drugi dzień świąt,a to już nie jest post :D

      Usuń
    8. nauczcie się w święta miłości, zamiast zawiści, będziecie zdrowsi.

      Usuń
    9. http://slowianin.wordpress.com/2012/07/20/kurewski-kosciol/ proszę :)
      Ja nie chodzę do kościoła, nie modlę się w typie ' ojcze nasz bla bla bla " w Boga wierzę bo Bóg jest jeden w każdej religii taki sam, ale pod inną postacią. Święta też obchodzę, taka już nasza kultura w sumie.

      Usuń
  7. Magicznego ostatniego dnia świąt Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia!!!!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie uchwycasz momenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia :) Jestem pod wrażeniem, masz oko to wychwytywania takich świetnych ujęć ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że masz świetne święta! : ) Wszystkiego dobrego z okazji urodzin. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie pomalowane czarno-białe jajka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za dziewczynka przy stole ??

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne foteczki. pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobisz kiedyś filmik o makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem raczej przeciwniczką filmików o makijażu po za tym żaden ze mnie znawca jeśli o to chodzi :D

      Usuń
    2. po za tym?

      Usuń
    3. Poza* humanistko :3

      Usuń
  16. Gdzie kupiłaś tę koszulę w kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu jest Nina, z tego co pamiętam to chyba w Londynie ją kupiła, a jeśli nie to pewnie w końcu zobaczy ten komentarz i sama odpisze:)

      Usuń
    2. koszula z Cubusa, kupiłam w wakacje :))

      Usuń
  17. Olbrzymi talent fotograficzny, zdjecia są fenomenalne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zapewne wrócę TUTAJ kilkakrotnie :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia;) masz śliczną koszulę
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez chwilę poczułam się, jak u cb w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudownie!! mega ci zazdroszczę <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie zdawałaś prawo jazdy? w "Auto-Bisie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Autobisie można kurs na prawko zrobić, zdaje to się w wordzie :P

      Usuń
  24. Zdjęcia- mistrzostwo!
    A święta.. Nie przepadam za nimi. Może też ze względu na pracę.. Niestety ale fryzjerki mają nawał klientów przed świętami..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale nastrojowo, niesamowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ślicznie i nastrojowo :)) genialne zdjęcia :))


    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale magiczne zdjęcia!
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia takie atmosferyczne :* zapraszam do mnie na Nowy post na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/meliski.html zostaw ślad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite zdjęcia :) aż chce się zjeść te jajka

    OdpowiedzUsuń
  30. Hm... widać tą świąteczną atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne i bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia! A ja lubię sprzątać :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie robiłaś 18 ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale super zdjęcia!
    dodaje do obserwowanych, Ciebie zachęcam do dodania mnie :)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie to wygląda, a tort nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)