czwartek, 17 kwietnia 2014

17/04/2014: amazing shoes

        W końcu doczekałam się kilku dni wolnych. Nadszedł czas na porządki, odpoczynek, spędzenie czasu z chłopakiem, przyjaciółmi i rodziną. Od pewnego czasu mam ochotę spędzać każdy weekend w łóżku oglądając seriale. Złożyło się jednak całkowicie inaczej, ponieważ od stycznia prawie co tydzień mam osiemnastki znajomych.  Nie narzekam, haha, ale stęskniłam się za błogim odpoczynkiem. Nawiązałam do imprez, ponieważ stylizacja, którą zobaczycie na zdjęciach została sfotografowana przez moją mamę właśnie przed jedną z osiemnastek. Niektórych mogą zaskoczyć moje buty, które znalazłam w sh, ale według mnie są niesamowite. Długo leżały na półce w pokoju aż w końcu nadszedł ich wielki moment i wyglądały świetnie! Co o nich myślicie?  O tą sukienkę natomiast pytało wiele osób, które nie widziały w czym byłam na swoim półmetku - oto moja kreacja z tamtego wieczoru :) 

Życzę wszystkim Wesołych Świąt  :)  




ramoneska-H&M/ sukienka- Zara/ buty- second hand/ torebka- Mohito (gift)

Zdjęcia: mamcia


xoxo,
 L I L L E

38 komentarzy:

  1. Jestem w szoku! Buty z SH!!!!!! Zazdrość!:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. super look ;))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja jest cudna ale szczerze buty kompletnie nie w moim stylu.Ja bym się w takich po prostu zabiła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz i te buty ! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdro, ja nigdy nie znalazłam fajnych butów w sh :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem trochę dziewczyn, które potrafią utrzymać się na tych butach. Mnie, to by chyba nogi podpadały ;-)
    Ale sukienka śliczna :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i buty:)
    Wielki plus!

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w twojej torebce;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. znaleźć takie buty w sh to skarb! :D ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wowo wowoow sama bym zabiła za taką zdobycz z sh <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jak się chodzi w takich butach? ;o
    ślicznie wyglądasz. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ! Lepiej niż w normalnych butach na obcasie, są o wiele wygodniejsze !

      Usuń
  12. Piękna sukienka! Buty co prawda mi się nie podobają, ale jestem w szoku, że znalazłaś takie w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty zdecydowanie na nie... Ale za to torebka mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są mega, takie wyjątkowe i niespotykane :)
    Świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie buty nie podobaja ale sukienka piekna! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę dorwałaś buty w SH!? piękne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś "przejadł" mi się ten typ buta, ale podziwiam za znalezienie ich w second handzie, wow!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  18. CIekawe te buty, aczkolwie chyba bym sie w nich zabiła :D za to jakie lugie nogi :ooo

    OdpowiedzUsuń
  19. sama bym takich butów nie założyła bo bym nie przeżyła do końca imprezy, ale świetne są <3

    Wesołych Świąt :)
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny look :). Buty masz całkiem fajne ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż nie wierze że kupiłaś te buty w sh!:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow buty naprawdę zaskakujące :P Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile dałas za te buty? Dobrze gdyż nich chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się w nich chodzi !:) dałam ok. 40 zł

      Usuń
    2. dużo 40zł w sh. Czekam na wiosenny zestaw :)

      Usuń
    3. ale były w dniu dostawy, więc to i tak nie drogo jak na takie cudeńka :)

      Usuń
  24. jak zwykle zachwycasz, wszystkim, od stóp do głów wyglądasz bombastycznie <33
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka bardzo ładna :) Buty akurat takie mi się nie podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. adore your bag and shoes!
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)