sobota, 12 kwietnia 2014

12/04/2014: Cocaine&Caviar

        Cześć wszystkim ! Wczoraj wróciłam z pierwszego w tym roku festiwalu teatralnego. Ogłoszenie wyników nastąpi już jutro na co z niecierpliwością czeka cała Trzcina. Dzisiaj natomiast lecę na kolejną osiemnastkę, haha. Pogoda z dnia na dzień jest coraz lepsza, a ja z każdym dniem mam coraz więcej energii. W maju razem ze znajomymi planujemy również mały wypad poza miasto, ale wszystkiego dowiecie się w swoim czasie. Ja już nie mogę się doczekać , coraz cieplejszych dni wolnych :) Przesyłam Wam mnóstwo pozytywnej energii i życzę miłego weekendu.
bluza,spodnie-H&M/czapka-unhuman.pl/bluzka- animalswave.bigcartel.com/buty-Adidas (sh)

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo,
 L I L L E

55 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!
    Dobrej zabawy na 18stce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały błąd masz w notce, poza razem się pisze ;)) Fajna stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. :) Też nie mogę się doczekać cieplejszych dni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo pod ostatnim postem :D Ja się nie przejmuję tylko śmieszy mnie to.

    Genialna bluza Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, sportowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i bardzo ciekawe wpisy wraz ze zdjęciami:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii.
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy? ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie się podział Twój usmiech? :) Fajny set. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no bardzo fajnie wyglądasz;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też już się nie mogę doczekać cieplejszych dni, takich całkiem całkiem, bo pare już w tym roku takich było, ale na wyjazd za miasto muszę czekać do końca maja niestety :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie stylizacja idealna!:)
    Bluza jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci taki luźny, sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ,świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tak na sportowo :)) fajnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto i na luzie, tak jest najlepiej!
    masz dobrego fotografa, serio *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie jest fajny sh w Tomaszowie ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rynek, plac, w budynku gdzie jest Step.

      Usuń
  16. jakim aparatem i obiektywem byly robione te zdjecia? blagam odpowiedz bo bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 550d z obiektywem 50mm f/1.4

      Usuń
    2. a czym sie rozni ten twoj obiektyw od 50mm f/1.8? bo nie wiem ktory lepszy ;(

      Usuń
    3. 1.4 jest lepszy,ponieważ jest jaśniejszy, ma lepszą przysłonę.

      Usuń
    4. bo karolina wilczynska ma 1.8 i teraz nie wiem juz co robic :( a nie znam sie jeszcze za dbrze na fotografii. mam nikona jak cos. doradz :<

      Usuń
    5. ostatnie pytanie, blagam odpowiedz:( gdzie kupowałaś i za ile ten obiektyw? i on jest 50mm 1.4d czy 50mm 1.4g? nie chce wydać pieniędzy na marne a piękne są te twoje zdjęcia dlatego pytam

      Usuń
    6. ja mam 50mm 1.4. Kupiłam go używanego na allegro za 900 zł w sklepach idą od 1300 w górę tak na prawdę, polecam poszukać jakiejś dobrej oferty na allegro :) Karola ma 1.8- to też jest super obiektyw :)

      Usuń
  17. Mam takie pytanko i bardzo proszę o odpowiedź:) Zaczynam własnie kurs prawa jazdy i boję się praktyki,bo nigdy nie jechałam samochodem. Czy Ty też zaczynałaś od zera czy wcześniej jeździłaś? Boję się,że się nie nauczę tej zmiany biegów,kiedy wcisnąć sprzęgło i jak ruszyć:( dużo czasu zajęła Ci nauka ruszania,zmiany biegów etc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynałam od zera, instruktor na pierwszej lekcji powiedział mi co i jak i kazał od razu jechać i pojechałam :) To nie jest takie trudne jak się wydaje,dasz radę :)

      Usuń
    2. Też się stresowałaś tak,że nie załapiesz tego?:) z jakim instruktorem jeździłaś?

      Usuń
    3. Jeździłam z p. Rafalskim, stresowałam się. Dziś odebrałam prawko i pierwszy raz wsiadłam do auta sama i pojechałam na korepetycje, to dopiero było stresujące :D

      Usuń
    4. z czego chodzisz na korepetycje ??

      Usuń
  18. uwielbiam takie sportowe zestawy ;)
    super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdradzisz gdzie się wybieracie? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 1 miejsca! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. stresujesz się już trochę maturą?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy nie uważasz, że jako blogerka powinnaś zwracać uwagę na takie rzeczy jak brudne buty? Nie do końca rozumiem jakie było Twoje zamierzenie, gdy tworzyłaś ten outfit. Być może miały one nadać "drapieżności i charakteru" całej stylizacji lub też ukazać ją jako codzienną, zwyczajną (bo przecież to naturalne, że nasze buty nigdy nie błyszczą niczym te z półki sklepowej). Niestety jednak wygląda to raczej odrażająco i psuje cały look. Skoro już prowadzisz bloga, a więc stać Cię na coś więcej niż "zwykłe dziewczyny" (które tych blogów nie posiadają), mogłabyś chociaż do zdjęć wyczyścić obuwie i jako miłośniczka mody świecić przykładem dobrego smaku. Takie moje skromne zdanie, żaden atak na Ciebie. Nie traktuj tego jako hejt, po prostu przywiązuj większą uwagę do szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości tak nie wyglądało, obróbka zdjęcia troszkę też zrobiła swoje, ale masz rację mogła zwrócić na to większą uwagę :)

      Usuń
  23. Ale ładne zdjęcia, przecudne to ostatnie zdjęcie *.*Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Przegenialnie! :) I takie cudowne zdjęcia! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam klimat tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)