niedziela, 6 kwietnia 2014

06/04/2014: 18

        Obiecywałam sobie, że nie będę płakać, ale emocje mnie przerosły. Wczoraj i dzisiaj odbyła się moja impreza osiemnastkowa. Było wspaniale, ponieważ mam najcudowniejszą rodzinę i przyjaciół na całym świecie. Dziękuję za tak wspaniałe życzenia i prezenty, za obecność, za świetną zabawę, za każdy taniec, za każdy uśmiech, za wspaniałą muzykę, za łzy, za karaoke. Dziękuję Wam za WSZYSTKO. To był jeden z lepszych dni mojego życia i wiem, że nigdy go nie zapomnę. Czas pędzi nieubłaganie, niestety nikt nie jest w stanie go powstrzymać, chodź marzę, by stanął w miejscu. Chciałabym mieć możliwość cieszenia się tą chwilą przez wieczność, niestety to tylko głupie marzenie. Wiem, że kolejne urodziny niczego nie zmienią w moim życiu oprócz dowodu osobistego i prawa jazdy w portfelu, ale gdzieś w środku rośnie kula wypełniona strachem przed dalszym życiem, przed maturą, przed opuszczeniem domu, studiami, a kiedyś przed założeniem rodziny. Taka jest kolej rzeczy, ale czemu ona mnie tak przerasta? Czy ten strach kiedyś minie ? Mam nadzieję, że tak, ponieważ obecnie mogę nazwać się najszczęśliwszą osobą na świecie i chcę się cieszyć każdą minutą mojego życia [nawet tą, kiedy mam wrażenie, że nogi mi odlatują po imprezie]. Czas zacząć myśleć o kolejnych wspaniałych momentach, które nastąpią już niedługo :)














dziękuję za to, że jesteście.


xoxo,
L I L L E

59 komentarzy:

  1. Fajnie, że impreza udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że impreza się udałą, super ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,że impreza udana.Świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, widać, że musiało być świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to wszystkiego dobrego kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha super zdjęcia! Wszystkiego naj ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie znajduje się ta sala ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy ulicy Dąbrowskiej , nazywa się "Bakalia"

      Usuń
  8. widze osiemnastka udana :) Spełnienia wszystkich marzen kochana, spelniaj się w życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być genialnie na tej osiemnastce ! :D I Wszystkiego najlepszego ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. STO LAT! :* Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :* Sto lat <3

    OdpowiedzUsuń
  12. heej Kinga! ;) moje pytanie kompletnie nie jest w temacie postu, ale jestem bardzo ciekawa! powiedz co o tym jak dbasz o swoje paznokcie? ponieważ mam bardzo osłabione i szukam jakiś wskazówek jak o nie zadbać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisalas w poscie " Chodz marze" xd nie powinno byc "choc marze" ? Nie jestem ekspertem ale Ty masz chyba rozszerzony polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie miałaś 18-nastke wyprawianą ??

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przeszkadzało Ci, że miałaś w jednym czasie osiemnastkę z koleżanką z klasy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, a czemu miałoby mi przeszkadzać ?

      Usuń
    2. a nie chcialas zaprosic tamtych kolezanek?

      Usuń
    3. Zaprosiłam najbliższe mi osoby :) Nie miałam możliwości zrobienia dużej 18 ;)

      Usuń
  16. Wyobrażam sobie tę super zabawę i aż się trochę wzruszyła, a jednocześnie zaniepokoiłam - też przyszłość, dorosłość jest dla mnie czymś niewiarygodnym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. wiele fajnych prezentów :) np. aparat instax

      Usuń
  18. czemu Oli Dzianach nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Aleksandry Gogol ? :)

      Usuń
    2. Ola Dzianach była :) A Oli Gogol nie znam..

      Usuń
  19. z jakiego sklepu jest Twoja sukienka? :) Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż sobie przypomniałam swoją 18stkę, to bardzo fajny czas :) Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że nie ma się czym przejmować lub rozmyślać nad przyszłością! To tylko następne urodziny i tak jak wspomniałaś - trochę plastiku w portfelu w postaci dowodu itp.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam własnie takie same obawy po 18 :D widać, ze była super zabawa :) będziesz miała co wspominać :))

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa no i wszystkiego najlepszego :* !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, że impreza ci się udała! Ja do dzisiaj baaaardzo często wspominam swoją i w zasadzie cały czas mi się wydaje, jakby ona była dopiero parę miesięcy temu. A tu w czerwcu mnie już 20 czeka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że ten strach dotyczy odpowiedzialności, prawda jest taka, że boimy się tego, że pewnego dnia staniemy przed jakimiś wyborem i będziemy musieli podjąć decyzję natychmiastowo, bez rozmowy z przyjaciółmi, rodziną i to tylko na nas spoczną konsekwencje tego wyboru i wiele będzie od niego zależało. A niestety czasu nie da się cofnąć..
    Świetnie, że tacy ludzie Cię otaczają, pielęgnuj ich najmocniej jak potrafisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog i wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również, że zajmuje się sprzedaża zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To super że impreza się udała :) Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do Twoich obaw - będzie bolało i to nie raz, ale będą też cudowne chwile, dla których warto żyć. Nie martw się, każdy z nas dorasta do pewnych sytuacji. Teraz ciężko Ci wyobrazić siebie na studiach czy jako żonę i matkę, ale przyjdzie czas, że będziesz tego chciała i obawy się zmniejszą. Nie zamartwiaj się na zapas, ciesz się tym, co jest teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę że impreza udana !świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Osiemnastka, kiedy to było... ah... :)
    Pozdrawiam i zapraszam o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oo,widać imprezka się udała!<3 świetne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje swietnej zabawy ;)
    Zapraszam do mnie dailyilona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nadal dobrze trzymasz z Klaudia i Ada?

    OdpowiedzUsuń
  33. duzo zaprosilas znajomych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 27 ale trzy osoby nie mogły przyjść :)

      Usuń
  34. wyajelas DJ czy muza z kompa?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mialas na 18stce zestkniecie sie jakby kilku swiatow?
    np. ze ktos jest religijny i nie pil i ma inne wartosci z tym drugim swiatem?

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka ty jesteś brzydka...już lepiej ci było w blondzie

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę Ci, abyś jak najczęściej była szczęśliwa i uśmiechnięta, jak i zdrowa!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)