wtorek, 1 kwietnia 2014

01/04/2014: easy to say

        W końcu nadszedł czas na nowy post. Mam wiele informacji, o których wcześniej nie chciałam mówić, a teraz z uśmiechem mogę je nawet wykrzyczeć, ale najpierw włączcie piosenkę z dzisiejszego wpisu, ponieważ jest genialna. Rozsyłajcie wszystkim, ponieważ zespół nagrywa swoją debiutancką płytę i potrzebuje trochę pomocy w rozpromowaniu się :) Oficjalnie mogę ogłosić, że zdałam prawo jazdy. Jestem niesamowicie szczęśliwa ! Kiedy szłam na kurs, nie wiedziałam, że będzie mnie to kosztować tyle stresu, ale w końcu udało się  zakończyć ten etap w moim życiu. Ciekawscy pewnie zapytają, za którym razem zdałam. Odpowiedź brzmi, że nie za pierwszym, ale tylko i wyłącznie przez ogromny stres, który uniemożliwiał mi jakiekolwiek działanie haha. Teraz, gdy już go nie ma, poczułam straszne zmęczenie psychiczne i potrzebuję czasu na zresetowanie się. W sobotę natomiast czeka mnie moja impreza osiemnastkowa. Będzie wspaniale, ponieważ otaczają mnie najlepsze osoby na świecie. Dziękuję. Ten rok zaczął się niesamowicie i mam nadzieję, że tak również się zakończy. 
        Jeśli chodzi o spodnie z dzisiejszego posta - szukałam jeansów z krokiem już niemal rok. Jestem dość "krótka", więc w większości wyglądałam śmiesznie, ale w końcu znalazły się te idealne i nie rozstaję się z nimi na krok. Zwykły, luźny i sportowy zestaw to jest to co lubię i to w czym czuję się dobrze. Powoli można zostawiać kurtki w szafie, co mnie ogromnie cieszy, ponieważ uwielbiam wiosnę i mam milion pomysłów na stylizacje. 







bluzka, bluza-sh/ spodnie-roko koko(Tomaszów)/buty-Nike 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
L I L L E

44 komentarze:

  1. gratuluję prawka! :)
    cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ile osób robisz osiemnastkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci,że zdałaś na prawo jazdy!Świetna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka :*
    gratuluję zdania prawka! stres potrafi sparaliżować totalnie, mnie też jest on dobrze znany i ciężko jest mi czasami go zwalczyć... zasłużony odpoczynek ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakich sh kupujesz najczęściej używane ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdych :) Nie mam swojego ulubionego sh. Często zaglądam do tych na placu kościuszki, ponieważ mam tam po drodze ze szkoły do domu :P

      Usuń
  6. gratuluję zdanego egzaminu :* co do stylizacji, wiebię nike, więc i tych jestem ogromną fanką :) spodnie świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam za takie pytanie ale skad bierzesz kase na ciuchy?:) odkładasz, dostajesz kieszonkowe? :) nie chce byc zlosliwa po prostu bardzo czesto pokazujesz nowe rzeczy:) jak najbardziej sie ciesze i nie zazdroszcze:) powodzenia w poszukiwaniach nowych łupów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy w mojej szafie to rzeczy z sh za grosze, bądź te,które dostałam za darmo przez współpracę z wieloma firmami. Czasem kupię sobie coś ze swoich pieniążków, ale rzadko ponieważ zawsze jest mi szkoda haha :P Ja mam dar do zbierania pieniędzy więc zazwyczaj większość odkładam i zbieram na coś super bądź robię wyprzedaże swojej szafy :)

      Usuń
  8. W którym sh można znaleźć tak ładne rzeczy??? P.S. Wyglądasz cudownie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym sh można zaleźć coś super oryginalnego. Ja nie mam swoich ulubionych i wchodzę tam gdzie mnie nogi i oczy poniosą :D

      Usuń
  9. Fajne połączenie. Gratuluję zdania prawa jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdanego prawka ! :) Ja jestem bardzo wytrwała w moim nie-zdawaniu-prawka , bo strasznie wkurzają mnie te ich procedury , a w Łodzi musisz zapłącić odpowiednią kwotę za egzaminy, żeby Cię puścili ;/ .
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!! prawko to bardzo przydatna rzecz ! :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu genialne spodnie ! I fajnie dopełniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje !!!
    A stylizacja jest Boska !! <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Ja prawko zdałam za 3 razem, dopiero jak trafił mi się normalny egzaminator, bo za pierwszym i drugim razem trafiłam na tego samego, jakiegoś znerwicowanego buca.. :D
    Świetny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę, że już masz to prawko za sobą! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama sobie zazdroszczę haha, bo drugi raz już bym się nie zdecydowała :D

      Usuń
    2. Tak ciężko jest? Jejku ja to mam dopiero niestety przed sobą i strasznie się stresuję !

      Usuń
  16. spodnie max *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. super piosenka:)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Za co lubisz swoje życie? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiesz mi ,że będziesz 11 kwietnia na dniach otwartych w 1 LO ?? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. robisz osiemnastkę razem z Kingą Sobolewską czy oddzielnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja :) Gratuluję zdania prawka i życzę wszystkiego najlepszego z okazji 18 urodzin :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zakochana w każdym modelu butów nike <3 !

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie robiłaś tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie kupilas buty?

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne buty *o*
    jaki to jest dokładnie model?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)