piątek, 28 marca 2014

27/03/2014: Red dress

        Od wtorku gościłam u siebie Ninę.  Miło, że znowu się zobaczyłyśmy, zwłaszcza teraz, kiedy mamy tego czasu ogromnie mało dla siebie. Wczoraj wybrałyśmy się z rodziną na film"Obietnica". Sama fabuła średnio przypadła mi do gustu, ale gra aktorska głównej bohaterki była genialna. Warto zobaczyć ten film chociażby z tego powodu. Dzisiaj po powrocie ze szkoły zabrałam się za sprzątanie pokoju, który obecnie jest nie do poznania. Tak jak wspominałam w ostatnim czasie wiele się dzieje. Kilku rzeczy nadal nie mogę zdradzić, ale jestem niesamowicie podekscytowana, ponieważ już za tydzień moja impreza osiemnastkowa ! Mam nadzieję, że pogoda polepszy się jeszcze bardziej i wszyscy będą się świetnie bawić. A jeśli już jesteśmy w temacie pogody to postanowiłam wykorzystać promienie słońca i pokazać się Wam w nieco elegantszej wersji.  
        







kapelusz-sh/sukienka-frontrowshop.com/ botki-czasnabuty.pl/ okulary-NY

Zdjęcia: Nina Włodarczyk 

xoxo, 
L I L L E

40 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie takie rajstopy do takiej stylizacji, wg mnie, poza tym wyglądasz ślicznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście może inne byłyby lepsze, ale chciałam nadać trochę drapieżności tej stylizacji, żeby nie była taka zwyczajna :)

      Usuń
  2. Swietna sukienka zarówno na co dzień jak i od święta :) No i kapelutek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podobają mi się te włosy, wydaje mi się, że najlepiej wyglądałaś w blondzie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w blondzie 1000x lepiej. W brązie wyglądasz jak dziecko (bez urazy :))

      Usuń
    2. niedługo trochę rozjaśnię, bo są minimalnie za ciemne, każdy mówił, że w blondzie wyglądałam jak dziecko ;D Tak źle i tak też nie dobrze, po prostu młodo wyglądam i nic na to nie poradzę :) To raczej kwestia twarzy, a nie włosów

      Usuń
    3. nieee! właśnie blond dodawał Ci pazura, wyglądałaś tak zadziornie, a teraz bardzo zwyczajnie, jak szara myszka :( wróć do jasnego blondu! <3

      Usuń
  4. masz już sukeinkę na swoją 18stkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dwie i 1 dylemat : Którą założyć ?!

      Usuń
    2. pokaż je na blogu to ci doradzimy :))

      Usuń
  5. piękna sukienka, pasuje Ci taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, chociaż rzeczywiście, ja dobrałabym inne rajstopy :) ale całość ogólnie super, kapelusz mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twój styl Kinga *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest genialna, kocham takie!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kapelusik !!; ]

    zapraszam do siebie, live-style20 :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna! Nadaje się i na co dzień i na okazje. Życzę dobrej zabawy na osiemnastce! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja :)
    Byłam na tym filmie i szczerze dla mnie to kolejna kompletna klapa.Bo fabuła,gra aktorska ok ale rezyserka?
    Stworzyła coś i nawet nie umiałam tego dobrze zakończyć w ogóle nie potrafiła ukazać problemu,nudaaa wielka nuda

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie. Buty są cudowne ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie! buty super :) komentarze o 'dziecinnym wygladzie z powodu koloru wlosow' sa smieszne :D w latach późniejszych wszyscy będą zazdrościć młodego wyglądu właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brakuje mi teraz twoich blond włosów :D hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w tej sukience! Ogółem kapelusz dużo dał w tej stylizacji, nie wiem jak to nazwać ale na pewno z kapeluszem lepiej wygląda!
    Zawsze taka świetna jakość zdjęć, świetne :)

    Pozdrawiam, Zuza :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Maaam podobną :) swietnie w niej wygladasz :) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka :) czemu I Lo tak nie lubi się z 2 II Lo . Wielee się na ten temat nasłuchałam. Ale nie wierze w tej stereotyp. Każdy musi się sam przekonać. Ale mam małe pytanie jak naprawdę jest w I lo jacy są nauczyciele ? Bardzo wymagający ? Jaka panuje atmosfera ?
    Bardzo bym prosiła o szczerą odpowiedź ..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka :)
      Po pierwsze uważam, że II LO bardziej nie lubi I tzn chodzi mi o zawiść nauczycieli. U nas nie mówi się nic na drugie :) Masz racje, każdy musi się sam przekonać. Ile ludzi tyle opinii... Jeśli chodzi o atmosferę w szkole to jest spoko , nic szczególnego, ale wiele się dzieje. Co przerwę leci dobra muzyka, ludzie się nie kłócą, szkoła i uczniowie angażują się w wiele akcji charytatywnych i innych. Jeśli chodzi o nauczycieli to wszystko zależy od tego na jakich się trafi. Nie jestem w stanie przewidzieć tak na prawdę jakich ty możesz mieć. Ja mam kilku dobrych, a kilku słabych. B-ch ma bardzo, bardzo wymagających, mat-geo większość ma fajnych nauczycieli w moim roczniku. Nie zachęcam do przyjścia do I lo, ale też nie zniechęcam. To musi być tylko i wyłącznie Twoja decyzja, ale pamiętaj nie kieruj się plotkami, opiniami innych ludzi. A jeśli masz zapał do nauki i chcesz się uczyć to nie ważne w jakiej szkole będziesz:) Wszystko zależy od Ciebie. Jak już dokonasz wyboru, możesz napisać mi, którą szkołę wybrałaś :*

      Usuń
  18. Wow przecudnie !!!
    18 lat minęło jak jeden dzień ... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie ci w takich kolorach !
    wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz ! Te buty ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie looki z nutą grunge'u :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdalas prawko za pierwszym razem? :P

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)