sobota, 22 marca 2014

22/03/2014: Hello Spring !

        Powoli wracam do żywych. Niestety sprawa, która wywołała u mnie największy stres w życiu nadal "wisi" w powietrzu ku mojemu nieszczęściu. Nie chcę na razie zdradzać o co chodzi, ponieważ wolałabym nie zapeszać. Ostatnio naprawdę wiele się dzieje. Wczoraj odbyła się kolejna premiera teatru "Trzcina", w którym mam przyjemność grać. Bardzo możliwe, że pokażę Wam nagranie i zdjęcia, gdy pojawią się już w internecie. Przybyło wiele osób za co bardzo dziękujemy. Bawiliśmy się świetnie, a już w kwietniu czekają nas pierwsze teatralia w nowym składzie. 
        Z okazji pierwszego dnia wiosny, który był wczoraj postanowiłam pokazać Wam kilka wiosennych nowości, czyli kurtkę, która jest najpiękniejszą jaką posiadam w mojej szafie. Jestem nią kompletnie zauroczona oraz nowe sztyblety. Pogoda ostatnio zaskakuje pozytywnie i nigdzie nie ruszam się również bez moich okularów.









bluzka-oasap.com/spodnie-Pull&Bear/bluza-sh/sztyblety-czasnabuty.pl/kurtka-Polros/okulary-tutto

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo, 
L I L L E

46 komentarzy:

  1. bluza mi się podoba :) zwykła, ale pasuje mi tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekam na te zdjęcia i nagrania!Fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka taka nadzywczaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, a kurtka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :) to chyba twój najlepszy fotograf. hehe ;pp xddd pozdro kinia.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz c:

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka i botki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hi gorgeous! what a perfect coat for spring :)

    xx

    Kelly

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej widzę tych kurtek na ulicach ! ale są przeurocze ;))
    Trzymam kciuki żeby to coś się udało !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ostatnio na ulicy dziewczynę w takiej kurtce, wyglądała super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kurteczka, ale wydaję się bardzo gruba... kwiatuszki takie wiosenne przynajmniej :3

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 lo cie nie cierpi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie Aleksandra M. z b-ch

      Usuń
    2. nie muszą :) Ciekawa jestem ile tych osób mnie zna, a ile mnie nie lubi przez pryzmat różnych plotek itp. Nie będę się zadręczać takimi rzeczami, bo to nie jest warte mojej uwagi nawet w 10% :)

      Usuń
    3. super, że Wy znacie ludzi tak bardzo, ich poglądy i opinie :)
      kompletnie nie mam nic do Kingi, podziwiam, że robi to, co lubi. Jeśli myślicie, że 2 lo ma czas na siedzenie i hejtowanie, to trochę się mylicie.

      Usuń
    4. 1 Lo lansiarze plotkary 2 Lo mila atmosfera ,najlepsi ludzie .

      Usuń
  16. ta kurtka jest genialna!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka rzeczywiście wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ślicznie! kurtka super, ale ta bluzeczka totalnie mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega kurtka, nie widziałam jeszcze takiej, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałą kurtka, zakochałam sie w niej <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam pojęcia, że grasz. To musi być bardzo ciekawe zajęcie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chodzę na kółko teatralne w szkole i uwielbiam to robić :) Czuję się na scenie dobrze i mam zamiar wiązać z tym przyszłość.
    Drugie i ostatnie zdjęcie świetne!

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam pojęcia, że grasz w teatrze? To musi być niesamowicie ciekawa praca :). Z niecierpliwością będę czekać na zdjęcia. Co do outfitu to podoba mi się kurtka. Bardzo lubię florystyczne akcenty , aczkolwiek kurtek z tym motywem nie widziałam :).
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz :) Już nie mogę doczekać się zdjęć z występów :)
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że występujesz w Teatrze, chętnie zobacze zdjęcia z przedstawienia :)
    Świetnie wyglądasz, a kurtka faktycznie jest bardzo piękna .

    OdpowiedzUsuń
  26. kurtka nieziemska, super ze grasz w teatrze też kiedyś raz grałam,a le po tym jak skończyłam gimnazjum przestałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog !! ;)))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)