wtorek, 11 marca 2014

11/03/2014: NO TIME !

        W momencie kiedy przydałaby się umiejętność bycia w kilku miejscach naraz oraz kiedy potrzebuję siły za dziesięciu ja muszę się rozchorować ! Nie mam teraz na to czasu. Tyle spraw na głowie i tyle stresu nie miałam dawno. Proszę niech ktoś mnie w końcu w tym wszystkim wyręczy...  gdyby to jeszcze było takie łatwe. Nie wiedziałam, że nadejdzie taki czas kiedy blog będzie musiał "czekać" - a jednak nadszedł.  Przykro mi, że cierpią na tym moi czytelnicy i sam blog, ale w tym wypadku nic nie mogę na to poradzić. Oby do przyszłego weekendu wszystko się ułożyło. Wtedy oficjalnie będę mogła powiedzieć, że jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi. Nauka wzywa, więc zostawiam Was ze zdjęciami. Przepraszam za tandetne założenie okularów w pomieszczeniu, ale były robione podczas mojego najgorszego stanu choroby, czyli kompletnego osłabienia i gorączki - bez makijażu, w stu procentach naturalnie.





koszula-persunmall.com/ szorty-choies.com/ creepersy- czasnabuty.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
L I L L E

52 komentarze:

  1. Przede wszystkim wyzdrowiej to jest najważniejsze ! Poukładaj sobie wszystko ! zrób rzeczy ,które nie mogą czekać i są ważne ! i wracaj do nas :))
    Czytelnicy poczekają - przynajmniej ja :D
    Powodzenia ;** :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyglądają bardzo fajnie, drugie zdjęcie jest świetne! :) No i zestaw w dobrym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do zdrowia :*
    Świetna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą koszulę :) Jest świetna! Też niedawno byłam chora ,ale szybko z tego 'wyszłam' i życzę Ci tego samego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula mi się mega podoba! ♥ Spodenki nie w moim stylu.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tę koszulę, jest świetna. Miałam ją założoną na walentynki akurat. ;)
    Fajnie wyglądasz. ;* Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie połączyłaś koszulę i spodenki, zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sie robi tyle co ty, to organizm tak sie wlasnie broni zebys nie przesadzila i przystopowala... NIE MUSISZ przeciez ratowac calego swiata - zwlaszcza kiedy cos jest ponad twoje sily i doprowadza Cie do tego stanu :/ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne creepersy <3
    i tak cię podziwiam za to ,że będac chora imając gorączkę robiłaś dla nas zdjęcia :)
    zdrowiej!

    Zapraszam Cię na konkurs od rosewholesale: http://drugsareheaven.blogspot.com/2014/03/rosewholesale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym ubrała do tego czarne lub czerwone szpilki, ale creepersy uwielbiam! Marzę o takich białych lub czarnych ♥

    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny zestaw! Koszula piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu do przyszlego weekendu? :) co sie szykuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze odpowiesz ?

      Usuń
    2. jakbym chciała napisać o tym to bym napisała w poście :) Póki co nie zapeszam.

      Usuń
  13. Bardzo ładne spodenki, chciałabym takie tylko czarne
    KLIKNIJ TU ABY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło. I co więcej? Zdrowia! ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tą samą koszulę, jest świetna ;)

    Pozdrawiam
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę! :D
    Koszula bardzo ładna, już kilka razy ją widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne szorty ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest ta koszula : )
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia i oryginalna spódnica! Śliczny ma materiał. Zdrowia życzę! : ) I siły. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gdybys nie napisala nie skapnelabym sie, ze nie masz makijazu :) tak widze, ze malo sie malujesz na co dzien pewnie daltego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą koszulę w pocałunki!

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna ta koszula :) zdrowiej szybko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. poluję już na taką koszulę już sporo czasu, ale na tobie świetnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  24. dlaczego dni otwarte w 1 są 11 kwietnia i 22 marca ? żal... ale nieważne. Czy to prawda ,że w twojej szkole jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wysoki poziom , konkurs świadectw z gimnazjum jeżeli chcesz być przyjęty do 1 klasy ? :P trzeba się ubierać tylko markowe obrania vansy air maxy i tlko na to patrzą i z wszystkiego brać korki ?? żenujące ! a już się do was wybierałam .. tobie się nie dziwie bo taka laleczka ubrania markowo i wgl ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam markowych ciuchów i nie nie ma konkursów świadectw, a przed szkołą nie wisi regulamin, że możesz wejść tylko w nowych najaczach. Poziom jest taki jaki sobie osoba postawi. Nawet najlepsza szkoła nie pomoże jeśli ktoś jest leniem. Może nawet dobrze, że się nie wybierasz im mniej niemiłych ludzi i takich jadących po opinii wyssanej z palca tym lepiej ;) Nie wiem ile razy są dni otwarte, ale jeśli komuś nie pasuje jeden termin to będzie mógł skorzystać z drugiego.Nikt nie karze Ci siedzieć na tyłku i oglądać dwa razy tego samego ;) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Hej :) skoro już ten temat poruszony o 1 LO to chciałabym wiedzieć czy koniecznie trzeba mieć świadectwo z paskiem ,aby się dostać do danej klasy? W moim przypadku na b-ch ? Bardzo interesuje mnie ta szkoła i będę robić wszystko ,aby za rok tam się właśnie znajść .
      Z góry dziękuje za odpowiedź ! :)

      Usuń
    3. So close ;c i tak ci nie odpowie bo to drażliwy temat.. ;___; lols

      Usuń
    4. wszystko zależy od poziomu w danym roku :) W moim roczniku 1/2 osoby w b-ch nie mają chyba paska na ok 35

      Usuń
  25. buty i koszula są świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale wyglądasz ;) Koszula robi wrażenie.
    Szybkiego powrotu do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post :)
    zajrzałam przypadkowo, ale zostaję na dłużej :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz koniecznie powiadom mnie o tym w komentarzu - follow back x)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przeszkadzają mi okulary ani twój brak makijażu :) Gdybyś nie wspomniała nawet nie wiedziałabym, że jesteś chora bo tak promiennie wyglądasz na tych zdjęciach ;). Szorty są super ! jeszcze jak się ma zgrabne i szczupłe nogi wyglądają bardzo dobrze.
    Kuruj się !
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. koszula i spodenki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)