czwartek, 6 marca 2014

05/03/2014: black&gold

        Ostatnie dni są zwariowane! Wychodzę rano, wracam późnym wieczorem. Wszystkie sprawy nakładają się na siebie i wyciskają ze mnie resztki energii. Oby za dwa tygodnie wszystko się już rozwiązało, bo nie mam czasu na nic, nawet na pisanie tutaj stąd takie odstępy między postami. Przepraszam, ale póki co nie jestem w stanie nic zmienić.
        Dzisiejszy set jest w stu procentach idealny dla mnie. Czuję się komfortowo i wygodnie, a złote dodatki przy butach, bluzie czy też torbie dodają uroku. Rzadko możecie zobaczyć mnie w jakimś nakryciu na głowę, ale tym razem postanowiłam Was zaskoczyć. Powoli zaczynam również gromadzić rzeczy na wiosnę i tworzyć kolorowe zestawy :)









kapelusz,bluza-frontrowshop.com/ komin-nn/spodnie-KappAhl/buty- czasnabuty.pl/torba,obudowa na telefon-persunmall.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

56 komentarzy:

  1. cudnie wyglądasz, a buciki piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza jest znakomita! :o moze sibie taka zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy zdajesz prawko? ile już masz godzin wyjeżdżonych?

    OdpowiedzUsuń
  4. stresujesz się trochę swoją imprezą osiemnastkową? kiedy dokładnie ją wyprawiasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się stresuję ! Początek kwietnia ;)

      Usuń
  5. Zrobisz post o pielęgnacji włosów (oczywiście nie mówię, że teraz tylko w wolnej chwilii) a jeśli nie, to chociaż mogłabyś mi tu odpisać jakiego szamponu/odżywki itp używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile razy już w tym roku zmieniałaś fryzurę ?^^ haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku jeszcze ani razu :D

      Usuń
    2. Chodzi mi o kolor :D. Mam wrażenie, co post to masz inny kolor, ułożenie td :)

      Usuń
    3. nie zmieniałam :) to raczej kwestia różnego światła :D

      Usuń
  7. ładnie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaką torbę nosisz do szkoły? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz szablon na tumbrzle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, zainstalowany z jakiejś strony ...

      Usuń
  10. wiem, że był post gdzie pisałaś o tym, ale ... jakiego używasz sprzętu do robienia zdjęć?

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się stylizacja i to mega! Czarna i złote paseczki - świetnie to wygląda!
    A jakość zdjęć i modelka to całkowicie:)
    Ostatnie zdjęcie fajne, rodem z tumblr.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, jak i same zdjęcia :)
    ✫ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest świetna, sama ją mam i jestem bardzo zadowolona :) cudnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście ciekawie w kapeluszu! Mega ten kolor włosów masz :) i dobry zestaw ;) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygoda to podstawa! A jeszcze jak się łączy z ładnym zestawem... : ) Szkoda, że tak rzadko można znaleźć złoty środek!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie, super kapelusz :)
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Kingo :) uśmiechu więcej, bo sama mnie o niego prosiłaś na fotkach kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za kapeluszami, nie mogę się przekonać. ale buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się zmieniłaś, jednak ten świetny styl ci został! <3
    Mogłabyś zaobserwować mnie na moim profilu na facebook'u? Oczywiście jeśli chcesz :))
    https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  20. czasami rzeczywiście wszystko nakłada się na siebie i nie mamy na nic ani czasu ani chęci:(

    OdpowiedzUsuń
  21. coś co kocham czerń i złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś czytałam twojego bloga i pamiętam Cię jako blondynkę, muszę przyznać, iż zmiana na ciemniejszy kolor wyszła Ci na lepsze! w brązowym kolorze wyglądasz naprawdę ekstra! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna stylizacja, ale dla mnie za duzo czerni jak na taka pogode :) jakis inny akcent by sie przydal!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba ta złota 'wstawka' :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz cudownie, jak zawsze :))

    Pozdrawiam serdecznie !
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ! Do twarzy Ci w tym kapeluszu, dodaje uroku calej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog :)
    co powiesz na wspólną obserwację ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie buty są moim numerem jeden :). Chociaż w tym kapeluszu jest ci bardzo do twarzy :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)