poniedziałek, 24 lutego 2014

24/02/2014: The best jacket ever !

        Ten weekend był świetny ! W piątek byłam na osiemnastce bliskiego kolegi, która okazała się jedną z lepszych imprez. Nie trudno więc zgadnąć, że pół soboty odsypiałam poprzedni wieczór, a resztę dnia i całą niedzielę spędziłam z chłopakiem na oglądaniu filmów i gotowaniu, o czym przekonacie się już niedługo, ponieważ planuję zupełnie inny post niż zwykle  :) W dzisiejszym wpisie natomiast oprócz mnie modelował psiak o imieniu Leo, który należy właśnie do Kuby i jego rodzinki [mam nadzieję, że nie będą mieli nic przeciwko temu]. Kurtka, którą mam na sobie jest najlepszą i najcieplejszą zimową kurtką jaką posiadam w szafie! Jestem w stu procentach zadowolona z jej jakości! Wszystkim życzę miłego tygodnia i mnóstwo pozytywnej energii :)





ramoneska,okulary-H&M/szalik-house/bluzka-New Look/spodnie- Pull&Bear/buty-Deichmann/kurtka-sheinside.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski



xoxo, 
L I L L E

50 komentarzy:

  1. Pięknie! <33

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, pamiętam kiedy prowadziłam poprzedniego bloga, czytałam Twojego regularnie i to były Twoje początki jakoś, wchodzę teraz a tu tyle obserwatorów, gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze wyglądasz w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. można wiedzieć ile teraz ważysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle samo od 2 lat , w wakacje ważyłam tylko 2 kg mniej, 49.

      Usuń
  5. świetna stylizacja i zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. anielska aura i rogi schowane pod czupryną brązowych włosów ;P dzięki (:

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia i fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :>
    spodnie skradły moje serce :3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, cudowny set! i taki na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ;>

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i stylizacja ♥
    bardzo podoba mi się Twój szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile masz wzrostu? :D
    Fajnie wyglądasz w takich ciuszkach :D tylko szkoda, że taka fryzura... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyczuwam post z jakimś jedzonkiem :D Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wygladasz, nawet gdy jest to prosta i wygodna krecja, bo takie kocham najbardziej!
    Lubie czerpac pomysly od ciebie, poniewaz jestes bardzo ciekawa w tym co robisz i piszesz tutaj w sieci <3

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyczny zestaw i bardzo w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i kurtka <3 zdecydowanie TAK !! Powiedz mi te buty to z teraźniejszej kolekcji czy jakiejś starej ? Nie przepadam za Deichmann'em ale wyglądają fajowo :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka:) Mam takie pytanko i proszę o odpowiedź z twojej strony:) Mianowicie,orientujesz się moze czy "obozy" tego typu co typu co Ty jeździłaś min, do Bułgarii,to są oragnizowane tylko dla osób poniżej 18 roku życia? że jak mam np 19,to już nie mam szans się załapać na coś w stylu obozu? żby poznać fajnych ludzi i miło spędzić czas? czy może jednak są jakieś grupy wiekowe,bo wiadomo,że 17latka nie pojedzie z dziećmi 12letnimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemcia :) Więc zacznę od początku tak będzie najlepiej :D Obozy, na które jeździłam miały przedział wiekowy bodajże o 12 do 18 roku życia, ale ani razu nie zdarzyło się, aby jakieś dziecko w wieku 12 lat było ze mną na obozie (najmłodsze miało 14 lat chyba), a nawet jeśli by pojechało to uwierz, że to miało małe znaczenie :) Z tego co się orientuję to Funclub, czyli biuro, z którego miałam okazję wybrać się dwa razy do Bułgarii organizuje tak zwane obozy studenckie od 18 do 25/28 roku życia, masz więcej luzów, więcej imprez i mniejszy nadzór :) Wiele innych biur np. "But" też organizuje takie obozy, więc wystarczy poszperać i wybrać odpowiednią dla siebie ofertę, a gorąco polecam !:)

      Usuń
    2. Dzięki serdecznie za obszerną odpowiedź:) Bardzo się Cieszę,bo dotychczas na tego typu obozy jeździłam nad może(Polskie) no,a w tym roku chcieliśmy ze znajomymi się zebrać i coś w tym stylu tylko,że za granice i właśnie taki obóz by nam odpowiadał(bo rozumię,że na obozach dla starszych,też są osoby,które pomogą się odnaleźć jak jest się w naszym przypadku pierwszy raz w obcym kraju,hotel itd?) Gdybyśmy byli bardziej wtajemniczeni to pewnie wybralibyśmy się na takie wakacje "na własną rękę" ale sęk w tym,że nikt z nas nie wie co gdzie i jak:) Sorki,że tak głowe zawracam i serdecznie dziękuje za odpowiedź. Czy te biura podróży,które wymieniłaś,znajdują się w Tm?

      Usuń
    3. Oczywiście, że są takie osoby, które Wam pomogą :) Nie ma się czym martwić ! Jeśli chcesz się wszystkiego dowiedzieć dokładniej to leć do Tomaxu do biura omnitur ja za jego pośrednictwem płaciłam i wpisywałam się na obóz z biurem funclub :)

      Usuń
    4. Dziękuje za odpowiedz,w. Oczach wielu osób mogło to być śmieszne,ale nie było nigdy okazji wybrać się na taka wycieczkę i nie wiem co i jak,ale Ty mi to bardzo przyblizylas i wielkie dzięki za to:)

      Usuń
  19. bez tej opaski na włosach o niebo lepiej,
    to Inowłódz? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko takie cudowne ;o Świetne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! :) psiak też fajniusi, każde są super, ale duże to max :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna kurteczka ! ;)
    Chętnie zobaczę potrawy, które razem ugotowaliście, ale będzie smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz!

    jaki pies! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zazwyczaj spędzasz weekndy? Masz jakiś określony czas kiedy spędzasz go z chłopakiem, przyjaciółmi, relaks dla siebie i naukę? Łatwo jest ci połączyc miłość z przyjaciólmi? Z własnego doświadczenia wiem, że kiedy znajdujemy sobie chłopaka, duzo rzadziej widujemy się z przyjaciolmi a potem bywaja rozne spiecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nowego roku prawie co tydzień mam osiemnastkę, bądź dwie, więc nie mam jak narzekać na nudę !:) Zazwyczaj piątki i niedziele spędzam z Kubą, teraz nie mam już problemu, aby pogodzić czas z chłopakiem z czasem z przyjaciółmi, chodź nie ukrywam, że początki były ciężkie :D Staram się również spędzać czas i z Kubą i z przyjaciółmi jeśli to tylko możliwe :)

      Usuń
  26. Piękny piesek ;)
    Ramoneska WYMIATA!!!!


    ZAPRASZAM DO MNIE ;)
    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. chce Ci się tak chodzić na te 18stki co tydzień? :D Nie bywa to trochę meczące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywa męczące, ale nie będę narzekać na nadmiar imprez :D

      Usuń
  28. To zdjęcie, na którym widać Twoje buty i łapki psa jest urocze :)!

    OdpowiedzUsuń
  29. czy możesz mi wyjaśnić zakupy na warunkach oasap? jaki jest koszt przesyłki, bo widzę, ze tu nie ma przelicznika pln, czy ten sklep jest zaufany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że wybierzesz rzecz dodasz do koszyka - następnie wybierasz opcję wysyłki jest taka która idzie do 30 dni bodajże i jest za darmo ja zawsze ją wybieram, ponieważ inne są dość drogie następnie wybierasz kartę jaką będziesz płacić i robisz bezpośredni przelew :) Ja nigdy nie robiłam przelewu, ponieważ u mnie to działa na zasadzie barterowej, ale ubrania są bardzo dobrej jakości i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby coś nie przyszło :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)