środa, 19 lutego 2014

19/02/2014: wellingtons

        Pewnie większość z Was nie wie, że mam "zaszczyt" mieszkać na osiedlu, gdzie najwidoczniej miasto nie ma potrzeby zrobienia porządnych dróg. Ostatnie skoki temperatury spowodowały roztopy i w związku z tym faktem moja ulica i kilka innych przez, które muszę przejść, aby dostać się do domu, zamieniły się w kompletne bagno. Moje kalosze, a w zasadzie kalosze mojej mamy, nie są markowymi Hunterami, ale świetnie się sprawdzają. A pisząc, że się sprawdzają mam na myśli, że są to JEDYNE buty, w których przeciętny człowieczek bez jakiegokolwiek transportu może się poruszać po tych "autostradach". Na zdjęciach nie zobaczycie jednak bagien, ale ładną ulicę wylotową z osiedla i mnie w kaloszach. Zestaw może skraca nogi, a może nie. Chyba czas zaakceptować swój wzrost, modelką przecież nigdy nie zostanę.

Enjoy!







jeansówka-nn/bluzka-sh/spódniczka-House/ okulary-H&M/kalosze-step /zegarek-cropp

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo, 
L I L L E

54 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :D
    fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepięknie wyglądasz *u*

    niikablog.blogspot.com <----- konkurs do wygrania VANSY i CONVERSY ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. prosty minimalizm ;) brawo!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja. Taka mi się bardzo podoba. Kalosze całkiem fajne :)
    Zdjęcia świetnej jakości.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladne zdjęcia :)
    No niestety po zimie "drogi się sypią" ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega klimatycznie na tych zdjęciach :-) super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak spędziłaś z Kubą reszte dnia 14 lutego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koncercie było tak świetnie, że byliśmy w iCafe do zamknięcia, pomagaliśmy wszystko ogarnąć :) Ale za to widzieliśmy się od samego rana w piątek :)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie wyszły te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie może troszkę wacibskie pytanko,ale gdzie miszkasz? Oczywiście nie. Mam na myśli Ulicy,bo różni ludzie to czytaja,ale w jakich okolicach:) zwykł ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo ładnie, a kalosze idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na ilu 18stkach już byłaś w tym roku? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w dobrym stylu :) super Ci wyszły :) pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice pics :)

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uważam , żeby skracały Ci nogi. Dobrze współgrają z całością stroju. Modelką może nie, ale fotomodelką czemu nie ? Masz plastyczną twarz więc bym spróbowała :)
    pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Ci idzie prawko? Ile godzin masz wyjeżdżonych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie mi całkiem nieźle :) Osobiście jestem z siebie dumna, 10 godzin

      Usuń
  17. Wygladasz świetnie i kalosze cie nie skracaja :)
    bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha fajnie to napisałaś :D Moim zdaniem modelką już jesteś, bo nie każdy potrafi tak fajnie pozować :)) Stylówka też świetna :D

    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że ten rok masz przepełniony różnymi imprezami, zazdroszczę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ile już masz godzin wyjeżdżonych? kiedy zdajesz egzamin ?

    OdpowiedzUsuń
  21. którego dokładnie robisz osiemnastke?

    OdpowiedzUsuń
  22. 162 to nie jest mało! Ja mam 156cm wzrostu :D Także tego... ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się ze swoim wzrostem pogodziłam, heh. w miejscach, gdzie jest pełno błota nie jest ważne czy skraca czy nie, nie można robić z tego jakiegoś wielkiego problemu. ważne, żeby się nie ubrudzić po kolana :D dobrze wyglądasz!
    kochana :* Staram się jak najbardziej udzielać na blogu, ale potrzebuję chyba lepszej organizacji...

    OdpowiedzUsuń
  24. wow this pics so amazing,nice look darling
    you look so stunning.
    I posted a new article, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    tr3ndygirl.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear!! Good morning :)
    I really like your blog and the style i see on it!!
    Come to see mine, and my new post "She loves you"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

  26. Zestaw jest bardzo udany, a ty pięknie wyglądasz:)Wspaniałe zdjęcia i ciekawy blog:)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  27. Kalosze rzeczywiście są bardzo wygodne, nie mogą być tylko za luźne na dole, a to wada wielu z nich. Osiedla fajne są! :D Wcale nie skraca Ci nóg ten zestaw. : )

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)