piątek, 14 lutego 2014

14/02/2014: Valentine's Day

        Dzisiaj jest dzień zakochanych,a  mianowicie Walentynki. W tym roku pierwszy raz będę obchodziła je z kimś innym niż przyjaciółki haha :) Wieczorem wybieram się na koncert, na którym gra mój chłopak ( tomaszowianie wbijajcie! - strona wydarzenia ), nie wiem natomiast co Kuba zaplanował dla nas na resztę wieczoru. Wszystko wyjdzie "w praniu".  W tym roku nie mam dla Was zdjęć typowo walentynkowych, ale postanowiłam Wam pokazać jedną z fajniejszych sukienek jakie posiadam w swojej szafie, a to wszystko dzięki firmie oasap. Życzę wszystkim mile spędzonego dnia, w dobrym towarzystwie.








sukienka- oasap.com/ buty-Ptak/

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
L I L L E

61 komentarzy:

  1. Udanego wieczoru kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wieczoru!
    Achhh zazdroszczę Ci,jeszcze koncert.
    Mój "przyjaciel" też muzykuje dość poważnie i wspieranie w takich występach jest bezcenne :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego koncertu! Cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy bardziej mi się podoba Twój kot czy sukienka, jestem w tej chwili strasznie rozdarta :(
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka! Baw się dobrze wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tez wzór z sukienki :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka,piękne zdjęcia <3
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka i zdjecia!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wieczoru.Ładne zdjęcia i sukienka;3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne szpilunie *.*
    udanego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie masz jeszcze zwierzaki prócz kota? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugiego kota :D Ale waży 9 kg więc nie uniosłabym go jednocześnie wyglądając chociaż trochę przyzwoicie :P

      Usuń
  12. Bardzo ładna kolorystyka zdjęć, wszystko takie jasne i białe, tylko sukienka ciemna. ; ) Życzę fajnego koncertu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że to będzie udany wieczór dla Ciebie! :*
    ślicznie, a ostatnie zdjęcie to cudo w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby moje zwierzaki tak ładnie pozowały ze mną...

      Usuń
  14. świetna sukienka ;)

    http://www.krenana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że Twój chłopak koncertuje :)
    Pięknie wyglądasz i słodki kot! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, spodobała mi się sukienka. Naprawdę dobre wyglądasz, kobieco ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no witam! :) A co do sesji zdjęciowej - czemu nie. Człowiek uczy się przez całe życie, bardzo możliwe, że spotkamy się kiedyś w studio :) a co do efektów pracy z Adamem Cekierą - pierwsza część zdjęć jest już (od kilku minut) na blogu. Resztę dodam na dniach, do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kinia, Kuba to twoja pierwsza wielka miłość? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia, sukienka cudna :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. jest świetna, aczkolwiek jak dla mnie troszkę za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz. :) Jaki słodki kociak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieje że wieczór był magiczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zrozum mnie źle, ale wyglądasz strasznie ` anemicznie `. Ta sukienka robi wrażenie za tęgiej i za krótkiej... Czasami wchodzę na Twojego bloga i za każdym razem Twoje usta są tak strasznie suche, że zdecydowanie psuje to cały efekt. Mam nadzieję, że zrozumiesz dobrze te słowa konstruktywnej krytyki, bo w żadnym wypadku nie piszę tego dlatego żeby Cię urazić.
    Powodzenia w blogowaniu! :-)

    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje usta są zawsze suche i nic nie pomaga :c Sukienka sama w sobie mi się podoba, ale rzeczywiście mogłaby być dłuższa :P

      Usuń
  24. pięknie Ci w tej pepitkowej sukience <3 I jeszcze ta kicia <3 ojej :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne fotki :)
    śliczna sukienka :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przeuroczo;) Zdjęcia świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna sukienka ♥
    wyglądasz niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za komentarz! ;>
    Świetna sukienka *.*

    http://xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jeej... ja już nawwet nie wiem której to moje walnetynki z moim lubym.... :P
    cudny kociak

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Ci tego kota ;/ Jest cudowny!
    Śliczna sukienka, Kinia :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny fason ma ta sukienka, ale nie podoba mi się jej kolor i "wzór" ;p ale ładnie Ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i te zdjęcia ! :)

    Dużo się trzeba uczyć w liceum do ktorego chodzisz? Jaka mialam srednia na koniec gimnazjum ze tam sie dostalas do 1 LO ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ok 5.0 ale nie pamiętam dokładnie o 138 punktów do rekrutacji chyba :) Uczyć trzeba się w każdej szkole, a czy dużo to zależy od profilu, twojej osoby i nauczycieli :)

      Usuń
  33. Duzo slyszałam na temat twojej szkoły i jest to m.in szkoła dla lansiarzy , nie mili ludzie ,którzy ci dupke obrabiają na plecami i nauczyciele ze tez do bani wymagaja a nauczyc nie moga... A już sie do was wybieralem/am ... ; ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tu również mili ludzie, którzy nie zrobią Ci z życia piekła, a nauczyciele hmm. .. w tym wypadku zależy na jakich się trafi :) Wszystko zależy od człowieka ile ludzi tyle opinii :)

      Usuń
  34. I Lo trudno sie jest dostac na profil hum-film czy na biol-chem ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubisz biologie i chemie ? + twoj chlopak bardzo ladne robi zdjecia ! Jaki masz aparat ? :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię tych przedmiotów :3 Przekażę mu :) Canon 550d obiektyw 50mm f/1.4

      Usuń
  36. pokazywałas swoją półmetkową sukienkę tutaj na blogu gdzieś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było okazji :) postaram się niedługo pokazać

      Usuń
  37. Zastanawiałam się nad tą sukienką, nie jest zbyt mocno krótka?

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoja sukienka i te włosy sprawiają, że wyglądasz tak młodo i uroczo, tak radośnie! Nie mogę się napatrzeć ;)
    Wyglądasz na naprawdę szczęśliwą dziewczynę (i to pewnie zasługa chłopaka, prawda? ;) ) pozazdrościć :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję !:) Chłopaka i innych ludzi, którzy mnie otaczają:)

      Usuń
  39. Chcialabym byc taka fotogeniczna by tryskac naturalnoscia, moc pozowac w domku przy parapecie z kotkiem tak jak ty!
    Nie jestem fotogeniczna a kotka rowniez brak :(

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)