czwartek, 6 lutego 2014

06/02/2014: red


        Siemka ! Gdy wy czytacie ten post, ja prawdopodobnie czekam już przed Halą Torwar, by wejść na koncert Ellie. Razem z przyjaciółmi  długo na niego czekaliśmy, aż się doczekaliśmy. Życzcie nam udanej zabawy :) A ja sobie życzę, aby wszystko poszło dobrze. Jeśli chodzi o strój - miało być sportowo i mimo, że połączenie tych spodni i butów strasznie skraca mi nogi, to nie mogłam się powstrzymać ! 

Enjoy !








sweter,buty-sh/spodnie-ptak/czapka-brooklynbutik.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski



xoxo, 
L I L L E

41 komentarzy:

  1. Ładna czapa ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widac ze nie umiesz wykorzystac umiejetnosci nowego obiektywu.. tak to jest jak leci sie na opinie innych bez doswiadczenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czym polega ta moja nieumiejętność ?;) Obiektyw mam od dwóch tygodni, cały czas ja i Kuba się uczymy. Nie od razu Rzym zbudowano ;)

      Usuń
  3. Udanego koncertu!Fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;-)
    Mam małe pytanko odnośnie.. Twojego zdj na nagłówku. Czy mogłabyś mi zdradzić.. jak zrobiłaś, że Twoje zdjęcie wygląda, jak by było naszkicowane? ;-)
    Bardzo dziękuje za odpowiedź z góry :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taak ci nie odpowie ;___;

      Usuń
    2. zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze od blogerów naraz w wolnym czasie ;)

      Usuń
  5. zazdroszczę koncertu :) i chyba nigdy nie widziałam ciebie w takim sportowym wydaniu, ale pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i moim zdaniem wcale mocno nie skraca Ci nóg<3 Strzał w 10!

    Dobrej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość świetnie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor swetra!
    o wiele lepiej ci w tych włosach!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz może gdzie w tm można kupić zwykle czarne getry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nie mam pojęcia :) Ja zawsze kupuję w H&M, bo są tanie i dobrej jakości :)

      Usuń
    2. najprosciej na rynku albo w butiku

      Usuń
    3. W tym tomaszowskim butiku nic nie ma :P

      Usuń
  10. Uwielbiam takie luźne stylizacje :))) i te buty !! :D
    Baw sie dobrze na koncercie !! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeansy strasznie poszerzają Ci uda. :/
    Ostatnie zdjęcie idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uda poszerzyła mi nadmierna ilość jedzenia, a nie jeansy haha :D Ale póki co nie muszę zmieniać rozmiaru ubrań, więc nie ma co się martwić :P

      Usuń
  12. bardzo ładnie! mam nadzieję, że koncert udany i zabawa przednia. ale Ellie na pewno dała czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look !:) zdjęcia b.dobrej jakości podziękuj fotografowi , mam małe pytanko wiesz może kiedy są dni otwarte w 1 LO ?;)

    P.S - Twoje zdjęcia idealnie ogląda się w z podkładem muzycznym - Michael Jackson-Hollywood Tonight ;3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze dziękuję :) Nie wiem kiedy są dni otwarte, pewnie na przełomie marca/kwietnia, ale powinno być to na stronie szkoły :)

      Usuń
  14. Też czasami mam ochotę ubrać coś co optycznie krzywdzi moją sylwetkę, no ale cóż niestety nie mam wymiarów modelki ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz, sweter, to połączenie i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow!
    świetny outfit!
    genialny sweter!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy zrobisz jakiś mix zdjęć? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Klimatyczne zdjęcia, bardzo fajny sweterek :3
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki intensywny kolor na tle śniegu wygląda super! I wcale Ci tak bardzo nie skraca nóg. : ) Szczerze, to zawsze chciałam tak tylko w swetrze porobić sobie zdjęcia na śniegu, ale nawet, kiedy szalika nie założę, jest mi zimno, a co dopiero tylko w swetrze... :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci w tych włosach, ale ta stylizacja nie za bardzo mi przypadła do gustu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma prawo do własnej opinii :)

      Usuń
  21. To była najlepsza dla Ciebie fryzura! Wyglądasz tak ślicznie i naturalnie, że aż nie mogę się napatrzeć! <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)