niedziela, 2 lutego 2014

02/02/2014: me as a photographer

        Po kilku miesiącach zbierania pieniążków kupiłam obiektyw. Postanowiłam więc sama pofotografować. Nic tak nie pomaga jak nauka na własnych błędach przecież. Coraz częściej łapię się na tym, że robienie zdjęć sprawia mi ogromną radość tak samo jak ich obróbka. Stałym czytelnikom nie muszę przedstawiać osoby ze zdjęć, które powstały na totalnym spontanie i mimo to jestem zachwycona efektem. Znamy się już od 2011 roku i jest wspaniale. 

Przedstawiam Wam najlepszą modelkę na świecie, która rękoma i nogami zapiera się przed pokazaniem światu :)










Zdjęcia: JA
Modelka: Nina Włodarczyk


xoxo,
L I L L E

58 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszły te zdjęcia ;) POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia!!!! <3

    Zapraszam do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba jej uroda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile Nina ma lat? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nina powinna spróbować swoich sił w modelingu. Takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i Nina:3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia utrzymane w świetnym klimacie, podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde piekne zdjęcia.http://manequinss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia i dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne zdjęcia! Przepiękna modelka (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie śliczna! ;)
    A zdjęcia rewelacja. ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przyznać,że twoje zdjęcia portretowe bardzo mi się podobają.W kwestii fotografii jestem dość wymagająca dlatego liczę,że uda mi się zobaczyć "martwą naturę" w Twoim wykonaniu.W jakim programie obrabiasz zdjecia? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i przepiękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  14. coraz ciężej? a nie częściej? ;)
    Nina jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale głupi błąd ! Czasem piszę rzeczy nawet nie myśląc co robię i oto tego efekty :P Dziękuję za poprawkę :)

      Usuń
  15. jakie duże oczy! Bardzo fajny klimat zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdzasz się doskonale za obiektywem jak również przed nim :)) Buziiaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia i dziewczyna na nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nina ma świetne oczy, dziwię się, że nie chce pozować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia przy kaloryferze - cudne! Zapisałam sobie pierwszą fotografię do folderu z sesjowymi inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna modelka, widać, że potrafi pokazać się przed obiektywem, proste zdjęcia a mimo to wydają się bardzo profesjonalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Robisz na prawdę dobre zdjęcia a Nina jest dobrą modelką!
    Ja jak na razie zbieram na dobrą lustrzankę, później wezmę się za dobry obiektyw.
    A jaki obiektyw kupiłaś? :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia! Dobra modelka, oczy ma piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż taka "piękna " to ona nie jest,nie powala urodą.. choć jedynie oczy ma duże i naprawdę zajebiste ;) co innego mogę powiedzieć o tobie.. jesteś piękna Kinga ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie ma bardzo oryginalną urodę , ale ile ludzi tyle opinii :):)

      Usuń
  26. Bardzo dobrym jesteś fotografem :) Twoja siostra Nina zaskakuje urodą , i bardzo dobrze czuła się w role pozującego modela. Brawo dla niej !
    Powinnaś zalożyć fanpage'a Kinga photography bo jesteś mega i w niesamowity sposób robisz i obrabiasz zdjęcia ! Dąż w tym kierunku , bo stajesz się coraz lepsza w wykonywaniu zdjęć :))

    P.S - Czekam na kolejnego posta , I Nina ma nieniemskie oczy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo :* jeden fan page starczy :P

      Usuń
  27. Modelka prześliczna, ale i fotograf zrobił bardzo dobrą robotę!;DD Mega te zdjęcia :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niepotrzebnie zapiera się rękami i nogami, a ty jesteś świetnym fotografem! Potrafisz wspaniałe ujęcia złapać. ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie ci wyszły te zdjęcia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/
    http://shinestarminex.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia jakby je karolina robiła, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  31. megaa dziewczęca.! ;) (a ile ma wzrostu .?) mogłaby być modelką .!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest w miare ładna, ale piękna to na pewno nie jest. Przepraszam, ale to opinia nie tylko moja.
    Kim jest ta dziewczyna dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie ma piękne duże oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna! Ale ma oryginalną urodę, pozazdrościć! <3 Jaki ma kolor oczu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jak na zdjęciach ;) Szary , czasem wydaje się, że wpada lekko w zieleń :)

      Usuń
  35. Ale ona śliczna, oryginalna uroda, wyróżnia się z tłumu ! Można wiedzieć co to za obiektyw ? :>

    OdpowiedzUsuń
  36. niewątpliwie oryginalna, acz ciężka uroda do fotografowania.

    OdpowiedzUsuń
  37. thx :)

    może jesteś zainteresowana follow bloga & fb?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)