środa, 29 stycznia 2014

29/01/2014: Snow is falling

        Wczoraj byłam na imprezie osiemnastkowej moich znajomych i bawiłam się świetnie aż do szóstej rano. Zadowolona położyłam się spać na zaledwie trzy godziny, ponieważ w domu, czekała na mnie już Nina. Ona chora, a ja senna ... Co można więc robić w taką pogodę ? Spędziłyśmy resztę dnia na oglądaniu każdego możliwego serialu na Comedy Central [tradycja ]. Późnym wieczorem planujemy zabrać się za oglądanie Igrzysk Śmierci, przy pizzy zrobionej przez najlepszego kucharza w domu ! Oby jutrzejszy dzień obfitował w energię i chęć do wyjścia na zewnątrz mimo okrutnych mrozów. 
        Zestaw, który będziecie mieli okazję zobaczyć na zdjęciach poniżej jest według mnie idealny. Spodnie przyszły mi jakiś czas temu. Prawdopodobnie nie zobaczycie tego na zdjęciach, ale mają podwyższony stan, a od kolan w dół są ze skóry. Ich drugą połówką okazał się sweter, który wyłowiłam  na gigantycznej promocji. Obie rzeczy obecnie należą do moich ulubionych :)









sweter-Bershka/spodnie-frontrowshop.com/ bluzka-sh/ szalik-nn/torba-Ptak/buty-kupbuty.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

67 komentarzy:

  1. ojej narobiłaś mi ochotę na pizzę :D chyba Was odwiedzę :D
    cudowny ten sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz, że zmieniłaś fryzurę żeby wyglądać doroślej a tak naprawdę teraz to dopiero wyglądasz jak dziecko ;/
    Nie piszę tego ze złośliwości, ale niestety zmieniłaś się bardzo na niekorzyść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w tym kolorze włosów i szczególności grzywce wyglądasz bardziej dziecinnie co nie musi oznaczać że gorzej :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Ta zmiana ci po prostu nie służy...

      Usuń
    3. dziecinnie wyglądam, bo mam taką twarz ;) grzywkę zapuszczam, a kolor zostaje ;)

      Usuń
  3. Ślicznie tu wyglądasz! Spodnie idealne, sama bym takie założyła:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek jest niesamowity ^.^ !! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz i mega nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy szablon widze dopiero teraz ale twierdzę że jest super! Wyglądasz rewelacyjnie, najbardziej spodobały mi się buty! Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, widać że było zimno... :D Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodniom dokładnie nie mogę się przyglądnąć, ale sweter jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestawik, bardzo mi się podoba! Tylko w tych włosach wyglądasz bez urazy ale nie za ładnie... szczególnie że masz duże czoło, ale Twój wybór:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przeszkadza mi moje duże czoło :)

      Usuń
  10. Oddawaj sweter, świetny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie są idealne, mam jedne z podwyższonym stanem, ale chciałabym taką czarną czerń, jak u Ciebie. Piękny zestaw c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :)
    fit-fashionable-happy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a nie myślałaś że to może nie włosy ale Twoja twarz sprawia że wyglądasz dziecinnie ? masz niecałe 18 lat i zwyczajnie wyglądasz młodo, nie wiem dlaczego na siłę próbujesz się postarzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dziecinną urodę, nie próbuję się postarzyć :)

      Usuń
  14. śliczny sweterek! :*Mi dzisiaj mamuśka przyrządziła pizze na obiad! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. u kogo byłaś na osiemnastce?

    OdpowiedzUsuń
  16. sweter jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodasz post ze stylizacjami z 18 ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny sweter !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny ten sweterek jest! Otuliłabym się takim ciepluchnym cudeńkiem w te mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Igrzyska Śmierci to fajny film. Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę nawet na ciebie patrzeć, bo mi się od razu zimno robi! :)


    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny ciepły sweter:) bardzo ładne zdjęcia i ciekawy blog, obserwuje, będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten sweter :) Lubię comedy central :P Oj to wyśpij się porządnie po takiej balandze;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne zdjęcia! a Ty wyglądasz jak zawsze ślicznie.<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia, w jakim programie przerabiasz? :-)

    jeżeli spodoba Ci się moj blog- zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć :))
    onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. czytanie i odpisywanie na komentarze od Ciebie i oczywiście wszystkie osoby czytające bloga to czysta przyjemność :) cieszę się, że towarzyszysz mi od tak długiego czasu, dziękuję Ci za lojalność (jeśli to dobre określenie) i obecność :) nie planuję zaprzestać pisania bloga, pozdrawiam Cię serdecznie i... Do napisania! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka szczuplutka *_* Śliczny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia! :-) ślicznie wyglądasz, ładna stalizycja, ale aż mi zimno jak patrzę na Ciebie w samym sweterku! :-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Igrzyska Śmierci są genialne! Polecam obie części oraz książki :)
    Świetny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurcze. Już od daaawna marzę o takim swetrze. Lecę do sklepu. :)) !

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw, a sweter jest bardzo fajny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia i genialnie wyglądasz w tej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki piękny sweter :D
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że dobrze się bawiłaś :) A wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetny zestaw i ładne zdjęcia - takie spodnie bardzo mi się podobają. : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Sweter idealny zimową porę :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję kochana! :*
    ślicznie wyglądasz, sweter jest idealny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bożee wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  40. kiedy masz kolejną osiemnastkę?

    OdpowiedzUsuń
  41. jeźdźisz już autem ?

    OdpowiedzUsuń
  42. podasz link do postu z tatuażem ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)