sobota, 25 stycznia 2014

25/01/2014: WINTER

        Zima zawitała u nas już na dobre.  Ja tę porę roku toleruję tylko w dwóch wypadkach - podczas świąt  Bożego Narodzenia i gdy mam możliwość wybrania się na narty. Zimne dni osładzam sobie muzyką, która przypomina mi wakacje [polecam kliknąć play na pasku yt w dzisiejszym poście]. Pozytywne myśli budzi również fakt, że do wiosny zostało tylko 56 dni ! Miejmy nadzieję, że nie okaże się spóźnialska :) Z racji tego, że zima mnie nie fascynuje to i mój zestaw do niej nie pasuje. Nie mogłam się powstrzymać, aby pokazać Wam nowości, które pojawiły się w mojej szafie. Zdjęcia, które dziś zobaczycie to jedne z pierwszych, które zostały wykonane za pomocą mojego nowego cudeńka. Za mną już połowa ferii, może czas wykorzystać te wolne dni na porządki w szafie?  Chcecie jakieś "wyprzedaże" ? Jeśli tak zapraszam Was  TUTAJ









spódniczka,torba-persunmall.com/koszula-cubus/sztyblety-czasnabuty.pl/naszyjnik-oasap.com/okulary-tutto

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo,
 L I L L E

77 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw :) jak Ty Kinia wytrzymałaś na tym mrozie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie zdjęła kurtki w taki mróz ... O.o Zestaw świetny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa sama w sobie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo przytyłaś od wakacji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 kg haha, przy moim wzroście niestety bardzo widoczne 2 kg :c

      Usuń
    2. A chcialabys byc troche chudsza czy nie przeszkadza Ci Twoja waga?

      Usuń
    3. waga nie przeszkadza mi, chciałabym mieć zdrowsze/wysportowane ciałko. Ale spokojnie ! Do wakacji dużo czasu :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia ;) ale chyba nie do końca jest u Ciebie aż tak zimno, skoro jesteś w samej koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog,Obserwuje ! ;))
    http://manequinss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie! ;*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miałaś ''nie być idiotką i nie rozbierać się na mrozie'' i co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ! Ciężko jest się powstrzymać :) Ale było "tylko" -6 i jestem w miarę ubrana, kiedyś było -15 a ja paradowałam w sukience. Nie jest tak źle ! :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dokładnie nie wiem, nie wchodzę na wagę :) ok. 50 kg

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz ;-)
    bardzo podoba mi się Twój outfit :D Taki elegancki ;-)
    Śliczny naszyjnik :D
    Masz piękne oczy :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkurs u mnie :) do wygrania pudełko z kosmetykami Glossybox Styczeń!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to robisz, że ta koszula nie żółknie i wciąż super wygląda? Zauważyłam, że masz ją od bardzo dawna a wciąż wygląda jak nowa, Kinia:)
    Buziaki, super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz i ładnie Ci w takiej fryzurze, tylko szkoda że bez grzywki bo byłoby idealnie!! Najładniej w grzywce:) Zestaw super, ale wolałabym ładne wysokie skórzane kozaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywka jest uciążliwa czasem i trzeba ją myć cały czas niestety, dlatego często związuję włosy :)

      Usuń
  14. GENIALNA stylizacja Kochana <3 10/10 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. klasyka kolorów, uwielbiam ! :)))

    http://makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile kosztuje przesyłka w Persunmall?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest opcja darmowej wysyłki (idzie od 15 do 30 dni ) :)

      Usuń
  17. takie tam -300 na dworze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było -6 i słoneczko dawało, ale trochę zmarzłam :P

      Usuń
  18. zdjęcia jakoś nie zachwycają..

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznaś. Podobają mi się bardzo zdjęcia które dodajesz. z duszą!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też mam nadzieję, że wiosna się nie będzie spóźniać :) I niech te mrozy już odpuszczą :)
    świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. So chic, clean and perfect outfit <333 you let me speechless
    I'm really happy to know you now! I'm keeping my eyes on you :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Co robisz, że masz taką idealną cerę? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nic. Na zdjęciach tego nie widać ale ostatnio jest bardzo przesuszona :(

      Usuń
  23. Moim zdaniem zdjęcia śliczne, zresztą Kuba zawsze takie robi cudowne! Buziaki dla Was, jesteście cudną parą <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygladasz, mega spódniczka oraz buty :-) hmm powiem Ci, że jechałam na sam dół bloga i pomyślałabym żeby zrobić coś tymi bannerami pod spodem :) taka moja rada mala, bo troszkę zaburzają odbiór strony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula i spódniczka wspaniałe ! Świetne buty !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak Ci mijają ferie? :) super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem nieźle :) Dużo odpoczywam. We wtorek kolejne 18 !

      Usuń
  27. Wyglądasz cudownie:* Uwielbiam Cię w takich eleganckich odsłonach :P A grzywka owszem jest uciążliwa, ale ja jej nigdy nie podpinam ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi!
    you follow each other?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chodzisz do Infi? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. http://gumijagoda.blogspot.com/2014/01/oasap-giveway.html zapraszam na konkurs :>

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw, bardzo takie lubie, niby elegancko, ale z pazurem:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne buty *-* Spódniczka trochę nie w moim stylu :)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia tym nowym obiektywem Kinia :* no i nagłówek najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  34. torebka wydaje się fajna, właśnie potrzebuję tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. na 2 zdjeciu tak gwiazdorsko wygladasz, haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. mimo śniegu wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. OO nowy nagłówek :) Jest zarąbisty :)
    Spódniczka *_*
    A ja tam lubię zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak ładnie! tak elegancko, ale nie tak sztywno. super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny nagłówek, pierwszy raz go teraz u Ciebie widzę i naprawdę przyciąga wzrok! A stylizacja super :) I bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  40. jejku ja bym zamarzła robiąc te zdjęcia. A koszula śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna spódnica i biżuteria, bardzo mi się podoba:) interesujące zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja :)
    Fajna spódnica <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. O mamo! Świetnie wyglądasz♥ Cudny outfit! Nie zmarzłaś?

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)