wtorek, 21 stycznia 2014

21/01/2014: CANON 50mm 1.4

        Paczka, o której wspominałam w końcu do mnie dotarła. Dziś możecie się przekonać co to było. O obiektywie canon lens 50mm  f/1.4 myślałam już od długiego czasu. Niestety fundusze nie bardzo pozwalały kupić mi go "od ręki". Po paru miesiącach zbierania pieniążków w końcu udało mi się zebrać zadowalającą sumę. Obiektyw nie jest nowy- starannie przebierałam oferty używanych obiektywów na allegro.pl. Gdy dziś kurier przyniósł mi paczkę od razu zabrałam się za testowanie nowego sprzętu (mam 10 dni na zwrot). Wszystko na szczęście jest w porządku i mogę zacząć cieszyć się świetną jakością zdjęć. Czas na naukę pracy z tym cudeńkiem. Życzcie mi powodzenia ! Poniżej możecie zobaczyć pierwsze efekty użytkowania :)





(proponuję oglądać w jakości HD)


xoxo, 
L I L L E

42 komentarze:

  1. twój aparat nagrywa filmy?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się bym bała, że mi się uszkodzi w drodze ;p Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest, ile kosztował używany? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ! trzeba się rozwijać a to jest dobra zabawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny obiektyw, ja mam 50 1.8. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJU, to Twój kot?jest piękny :D
    A co do jakości zdjęć to sa zdecydowanie lepsze niż poprzednie zdjęcia na blogu :)
    Dzięki za komentarz, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ładne zdjęcia są - to początek kolekcji czy kolejny obiektyw? A kotek - jak się nazywa? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 kicie masz cudowna a obiektywu zazdroszcze ::p. Z nie cierpliwościa czekam na następne posty
    http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Mam nadzieję, że bd pokazywać inne zdjęcia robione tym obiektywem:) Kicia przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiciaa. <33
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jak się nauczyłaś obsługi photoshopa ? bo ja się wgl. połapać nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  12. MASZ PRZESLICZNEGO KOTA. UWIELBIAM CIĘ. UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA. I twojego kota też. :)
    Dużo, dużo, duuuużo zdjęc poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę i nie mogę doczekać się najnowszych zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne zdjęcia robi *ͺ* zazdroszczę zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka obiektywów 50 mm, zdecydowanie wolę te analogowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne zdjecia, tez planuje jego zakup :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też planuję sobie kupić! :)

    http://zuziaela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sama posiadam 50mm, ale z przysłoną 1.8. Przy testowaniu obu tych obiektywów nie zauważyłam kolosalnej różnicy. Ogólnie obiektywy stałoogniskowe są mało komfortowe dla mnie. Uważaj na prześwietlenia. Przepiękny kot!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kotek♥ Twój? fajne te zdjęcia, owocnej pracy z nowym obiektywem:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, Twój kot dzięki temu obiektywowi stał się piękniejszy ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Robi świetne zdjęcia, masz kochanego kotka :3
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny jest i robi dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdrooszczę!<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakbym mogła też nie używałabym podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zamierzam kupić, ale 1.8 :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)