sobota, 18 stycznia 2014

18/01/2014: Grey coat

        Dzisiaj z samego rana miałam kilka spraw do załatwienia na mieście. Przez ostatnie trzy dni codziennie odbierałam paczki z poczty z nowymi ubraniami, które już wkrótce będę mogła Wam zaprezentować. Od tygodnia czekam jeszcze na jedną i najważniejszą paczkę od kuriera i już nie mogę się doczekać ! Wszystkiego dowiecie  się już niedługo. Mogę tylko zdradzić, że zakup tej rzeczy planowałam już od dawna. Swoje ferie rozpoczynam imprezą osiemnastką mojego kolegi Bartosza. O osiemnastej startujemy, a ja jestem cały czas "w proszku".  Dziś ponownie przed obiektywem Karoliny. Mam nadzieję, że klimat zdjęć przypadnie Wam do gustu ! :)








bluzka-nn/płaszcz-new look/spodnie-H&M/botki-ptak



xoxo, 
L I L L E

62 komentarze:

  1. w jakim programie przerabiasz fotki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w photoshopie 6, ale te i poprzednie przerabiała Karolina :)

      Usuń
  2. na 5 zdjęciu wyglądasz jak chinka, a pozostałe spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia :)) Udanej imprezki;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaaa... Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***♥

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie <3

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi ! Very good photos !
    There are two contests on my blog if you want to participate :D
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 18-stkę robisz tylko dla znajomych ? czy rodzinka też>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko dla znajomych, dla rodzinki w skromnym gronie w domu :)

      Usuń
  8. botki cudne ♥ a bluzka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze jak zawsze: bardzo ładnie Ci w takich włosach (chyba najlepiej, szczególnie w grzywce) i w ogóle cały zestaw super super super! Poza tym najlepszy okres w Twoim życiu- 18 stki! Życzę udanych imprez!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów !:)

      Usuń
  10. Klimatyczna sesja, świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się niestety nie podoba. Bardzo się ostatnio zmieniłaś, ja jednak wolałam Cię w poprzednim wydaniu w blondzie bez grzywki. :) A może po prostu muszę się przyzwyczaić. Mimo wszystko masz ostatnio świetne wpisy, trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie mogę się przyzwyczaić :P Dziękuję !:)

      Usuń
  12. cudowny płaszcz ♥
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz w tej grzyweczce, bardzo Ci pasuje ;)
    Świetna stylizacja, szczególnie płaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne buty. Udanej zabawy. Przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://shinybox.pl/?ref=f117bad
    Darmowe kosmetyki shinybox ,wystarczy się za rejestrować przez podany link ,uzbierać 100 gwiazdek i pudełeczko kosmetyków jest wasze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, mega podoba mi się ten klimacik *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz w tej grzywce!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się udała 18stka?

    OdpowiedzUsuń
  19. jakiego szamponu i odżywek używasz do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  20. Grzywka :O Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelka z tą grzywką! Chociaż nie mogę się przyzwyczaić do koloru włosów..:)))
    Buty robią swoje :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznie wygladasz, mam tylko pytanko czy nie masz kompleksów z powodu noska??

    OdpowiedzUsuń
  23. love that coat!!! amazing photos

    OdpowiedzUsuń
  24. CUTE

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  25. I płaszczyk i buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zdjęcia <3 cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  27. z jakiej strony ściągałaś photoshop 6 ?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty! :D śliczna jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O jacie ! Zdjęcia są rewelacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny płaszczyk, bardzo Ci w nim ładnie, z chęcią bym go przygarnęła !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny płaszczyk, a jeszcze fajniejsza koszula pod spodem z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy nowy post?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. od jakich firm odebralas paczki? ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsze zdjęcie jest najlepsze, wog zdjęcia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)