poniedziałek, 13 stycznia 2014

13/01/2014 : leopard fur coat


        Nowy tydzień, nowa motywacja. Za mną już kolejne (niedzielne) wykłady! Myślałam, że trzygodzinne słuchanie o zasadach ruchu drogowego będzie najnudniejszą rzeczą na świecie, ale mam świetnego wykładowcę, który zdecydowanie umila nam słuchaczom czas. Dam radę, wierzę w to bardzo głęboko, a podobno gdy się w coś wierzy to cały świat po cichu działa na naszą korzyść. Oby tak było :) Ten weekend umiliła mi obecność chłopaka i to właśnie z nim spędziłam większość czasu. Zdecydowanie mi Cię brakuje, gdy jesteś na studiach... Dziś mija równe dziesięć miesięcy od kiedy jesteśmy razem. Czas leci nieubłaganie szybko [niestety].
        Gdy tylko zobaczyłam ten płaszcz od razu wiedziałam, że będzie mój ! Zakochałam się dosłownie od pierwszego wejrzenia, dlatego cieszę się, że w końcu zawitał w mojej szafie. Jest miły i cieplutki.  Reakcje ludzi za to są dość zabawne, gdy mnie w nim widzą, ale czuję się w nim świetnie, a chyba właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Tym razem zdjęcia robiła utalentowana Karolina. Zapraszam do śledzenia jej fan page (click)





spodnie,melonik-H&M/buty-Zara/ futerko-sheinside.com (click)


xoxo, 
L I L L E

52 komentarze:

  1. O MATKO NORMALNIE JAK NIE TY *....* zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! :)

    Zapraszam do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w tym futrzaczku - kapelusik nadaje charakteru całości.
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyszłaś na tych zdjęciach ! ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, a płaszczyk jest rewelacyjny ! *-*
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny strój! Płaszcz to totalny odlot ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne futerko, ale kapelusz GENIALNY <33 :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam futra :) niesamowicie podobają mi się Twoje fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ci pięknie w grzywce :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne to futerko! :) szczerze mówiąc przyzwyczaiłam się już do Ciebie w tej grzywce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny filmik i ostatnie zdjęcie jest takie cudowne :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w grzywce, a jeśli się patrzą, to znaczy, że futro jest interesujące! :D Masz rację, wszystko zależy od nauczyciela, zależy, jak wykłada. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tym futerku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zdjęcia :3
    futerko skradło moje serce :))
    ślicznie wyglądasz, a grzywka ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takich włoskach wyglądasz najładniej! Czekam już na nowy pościk!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowa fryzura zdecydowanie na plus! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. CU-DO-WNE ZDJĘCIA! jedno wrzuciłam na swojego tumblra (link do twojego bloga dałam w podpisie i źródle)- zrobiłam to w dobrej intencji ,więc mam nadzieję, że się nie obrazisz; jednak jesli chces,zzeby zdjęcie zostało usunięte, powiedz, zrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudownie! :) Bardzo dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszy post :) bardzo mi się podoba filmik i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A M A Z I N G BLOG! & Love This, 
Keep it up!
    i love reading it!

    

http://hpdays.blogspot.co.uk/

    
follow my new blog back, let me know what you think! x

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycasz z każdym postem coraz bardziej! Te zdjęcia mają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak Ty nieziemsko wyglądasz ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfect outfit! I just found your blog and I love it.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia sliczne, stylizacja super, nic dodać nic ująć;) Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kinia najlepsza!
    Normalnie bym nie założyła tego futerka ze względu na niebanalny wzór, choć na Tobie wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetnie wyglądasz <3 mega zdjęcia *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  27. ale śliczna jesteś :) futerko genialne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie Twoje ,krótkie filmiki ;))
    Pamiętam kiedyś był taki chyba z Twoja koleżanką też czarno biały ... bardzo krótki ale świetny :D
    Chce więcej !!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  29. jak wygląda taki wykład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez 3 godziny słuchasz wykładowcy, który mówi o zasadach ruchu drogowego, znakach itp ..

      Usuń
  30. kogo masz dziś 18-stkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne zdjecia i plaszczyk, idzie do mnie chyba identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. mistrzowski post! filmik super, a zdjęcia bardzo dobre. mają w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mistrzowski post! filmik super, a zdjęcia bardzo udane. mają w sobie coś :)
    i świetnie wyglądasz w nowej fryzurze, może już to pisałam...

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)