niedziela, 5 stycznia 2014

05/01/2014: black&white

        Postanowione ! Dzisiejszy dzień poświęcam w 100% sobie i mojemu blogowi. Czas na kolejny post, przerobienie zdjęć do następnego i przede wszystkim czas na  odpisanie na wszystkie komentarze. W planach mam również wystawienie kolejnych rzeczy na sprzedaż na moim fan page. Zanim to wszystko zrobię koniecznie potrzebuję kopa w postaci kawy. Bez tego nie funkcjonuje mój blogowy "schemat". Nie wiem czemu, ale często mam problem z wyduszeniem na klawiaturze tych pierwszych słów. Nigdy nie wiem od czego zacząć.. opis dnia, opis zestawu, przemyślenia, powitanie - ile myśli w głowie ! Napisanie posta zawsze przyprawia mnie o ból głowy. Często, gdy jest on już napisany, czytam go i kasuję. Nie podoba mi się. Nic co napiszę nie wydaje mi się godne opublikowania. Do moich postanowień noworocznych dołączyłam jeszcze jedno - posty tematyczne na blogu. Od czasu do czasu będą się tu pojawiać notki o czymś zupełnie innym niż zazwyczaj.  Podróże, taniec, fotografia ? Czemu nie ! Nie będę jednak rozwijać tego tematu w owym momencie. Chcę pozostawić wam nutkę tajemnicy... :) 
        Gdy wraz z Tomkiem robiliśmy zdjęcia wydawało mi się, że jest to najzimniejszy dzień tegorocznej "zimy". Kompletnie nie byłam przygotowana na taki mróz. Zdjęcia trwały więc może pięć minut. Nie chciałabym zachorować i z pewnością, nie powrócę do tego co tworzyłam w tamtym roku.  -15 stopni na zewnątrz , a Kinga "pozuje" przed aparatem w samej sukience. Nigdy więcej ! 







koszula-cubus/spodnie-H&M/ buty- deichmann/płaszczyk-nn/ kurtka-zlz.com

Zdjęcia: Tomek Dobski



xoxo,
 L I L L E

48 komentarzy:

  1. Jak zaczynam posta to też nie wiem co napisać, a potem to już bym mogła pisać i pisać. :D
    Świetny look. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny fit a zdjęcia skromne ale ładne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny bomber jacket <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sobie radzisz w szkole? wiesz już jaką średnią będziesz miała na półrocze? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrasz kiedyś jakiś filmik np twój makijaż czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jest plan, ale najpierw muszę kupić nowy obiektyw :)

      Usuń
  7. Cudnie ;D

    niikablog.blogspot.com <-------- konkurs , do wygrania 2 posty promocyjne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, polecasz może jakieś książki o fotografii, widziałam kiedyś zdjęcia na twoim instagramie i jestem ciekawa co to za pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są stare książki wydania z 2004 roku więc jest mało przydatnych informacji :(

      Usuń
  9. Hmm dziękuje za miłe słowo ;))
    eeee - 15 i w samej sukience ?? Podziwiam :D brakuje mi tylko uśmiechu na którymś zdjęciu :)
    pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można gdzieś obejrzeć więcej zdjęć które robiłaś na studniówce jako "prywatny fotograf " :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtke to masz idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie jak zawsze. Jaka piękna. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, takie klimatyczne, tajemnicze! Bardzo podoba mi się Twoja kurtka !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, ciekawa stylizacja ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie ;) bardzo mi się podoba
    Jeśli możesz to wpadnij do mnie, zapraszam ;)
    http://hi-im-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie dzisiaj było najzimniej. :D To już drugi blog, na którym czytam, że z powodu temperatury zdjęcia stroju trwały krócej. ; ) Jaka ładna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinnaś poszukać innego fotografa, bo zdjęcia są bardzo kiepskiej jakości i poza tym nie wyszłaś na nich korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ta 'kiepska' jakosc, jest bardzo fajna :)

      Usuń
    2. czasem nawet sama dodaję w programie "szum" do zdjęć, ponieważ lubię takie klimaty :) Moje zdjęcia nie muszą być perfekcyjne, muszą być przyciągające albo chociaż zatrzymujące na chwilę czytelnika :)

      Usuń
    3. Ten szum tutaj nie wygląda artystycznie, ani nie przyciąga uwagi, ale wygląda tandetnie. Jak wyglądasz przeciętnie to chociaż mogłabyś wstawiać zdjęcia w dobrej jakości i chociaż tym się wyróżnić.

      Usuń
  18. nie krępujesz się robić zdjęcia wśród tylu ludzi, w tak publicznym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mnie to ciekawi :)

      Usuń
    2. z każdymi zdjęciami coraz mniej :)

      Usuń
  19. ile mozna się zapisać na prawko przed 18-stkę , 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  20. masz już zaplanowaną swoją osiemnastkę? :) robisz jakąś większą impreze w lokalu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię imprezę w lokalu ale do 25 osób :) Liczba ograniczona (listę osób robiłam już ze sto razy) ciężko jest rezygnować z niektórych osób, ale najważniejsze, że będą Ci najbliżsi

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)