środa, 1 stycznia 2014

01/01/2014: roses&sunshine

        Witam Was wszystkich serdecznie w nowym roku ! Jak spędziliście Sylwester i przede wszystkim jak się bawiliście? Mój był bardzo udany i jestem zdecydowanie zadowolona. Dziś niestety odczuwam wczorajszą imprezę [nogi nadają się tylko do amputacji haha]. Na moje nieszczęście mam również wrażenie, że wirus, który krążył w moim domu już od tygodnia dopada powoli i mnie. Chorobie mówię stanowcze NIE. 
        Zdjęcia zostały zrobione jakieś trzy dni temu na terenie ośrodka w Zakościelu. Słońce było wtedy niesamowite i z pewnością nadaje uroku fotografiom. Dziś w stu procentach na sportowo, bez zbędnych udziwnień. Zapraszam do oglądania i komentowania zdjęć :)











buty-nike free run 3/bluza-oasap.com/szalik-house

Zdjęcia: Tomek Dobski 


xoxo,
 L I L L E

36 komentarzy:

  1. Świetne bluza i zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te zdjęcia ;-) Ślicznie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędziłam Sylwester z podręcznikami do biologii i chemii, a jutro niestety będę musiała pokazać efekty tej świetnej imprezy ;D Fajnie, że przynajmniej Twój był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reeety, jakie cudowne słońce! :) Świetny moment do fotografowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia przepiękne:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia i pięknie wyglądasz, pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga tak spytam z ciekawości, bo właśnie przeglądam twojego instagrama i nasunęło mi się zdjęcie z półmetka na którym jesteś z Kubą, ile on ma wzrostu? i czy na tym zdjęciu Ty masz szpilki czy jesteś w balerinkach? :) pytam, bo ja jestem taka malutka i też mam bardzo wysokiego chłopaka i czasem zdaje mi się, że to komicznie wygląda jak razem idziemy :) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma 193cm a ja 164cm haha :) Na zdjęciu jestem w bardzo wysokich butach, ale nie przeszkadza mi ta różnica :)

      Usuń
    2. no to faktycznie spora różnica, ale między mną a moim też jakoś podobnie jest :) dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  8. Zdjęcia po prostu świetne! Bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły nieziemsko !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja cie jakie świetne zdjęcia ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super, świetne miejsce w tle :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę śliczne światło do zdjęć, zupełnie, jakby była jesień. Bluza super, taka sportowa i taka dziewczęca... : )

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, ZAKO♥ aż zatęskniłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super buty! :) O tak moje nogi też dzisiaj dawały o sobie znać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Stylizacja wydaje się baarrrdzo cieplutka ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny, inspirujący blog :) Z pewnością będę zaglądać tutaj częściej :)WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU :) buziaki
    obserwujemy? :>
    ----> http://monmondeefou.blogspot.com/ // https://www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka cudna bluzaaa <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza cudowna i te zdjęcia są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe, klimatyczne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne posty, a najbardziej zaintrygował mnie twój opis siebie...
    xo xo

    the-vogue-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. klimatyczne zdjęcia, bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  22. To, że nogi bolą to mam nadzieje, że od tańca :D :) Zapraszam na nowy, sylwestrowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są mega !!! *.* i dodam tylko jeszcze to ,że jak włączyłam muzykę to zdjęcia wydają się jeszcze piękniejsze ;) genialne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo świetnee zdjęcia! :)
    bardzo podoba mi się bluza

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, super !

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)