poniedziałek, 23 grudnia 2013

23/12/2013: Christmas time !

        Święta Bożego Narodzenia to czas, który w stu procentach można poświęcić sobie i rodzinie. Czas, kiedy można przeczytać książkę, obejrzeć film, czy spać do południa. Zwieńczeniem tego okresu jest Sylwester i zabawa do białego rana lub jak kto woli spędzenie tego czasu na kanapie przy winku z najbliższą osobą. Ja uwielbiam te błogie chwile. Nie muszę myśleć o tym, aby nastawić budzik na szóstą rano, bo szkoła, nie muszę iść spać wcześniej, nie muszę zastanawiać się, czy przypadkiem nie zapomniałam o jakiejś pracy domowej.  Od dawna nie czułam klimatu świąt, ale tym razem coś się zmieniło. Nie wiem czy to ja, czy fakt, że pojawił się ktoś nowy w moim życiu , ktoś, kto od ponad dziewięciu miesięcy sprawia, że chce mi się żyć. Mam ogromne szczęście. Dlaczego? Swoją radością mogę się dzielić nie tylko z rodziną i przyjaciółmi, ale również z czytelnikami bloga. Chcę więc przekazać Wam troszkę pozytywnej energii i życzyć wszystkim wspaniałych i wesołych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych wam osób. Aby uśmiech nie znikał z Waszych twarzy i żeby wszystko układało się po waszej myśli. Na koniec życzę Wam niezwykłego Sylwestra na imprezie, czy też spędzonego w domu  z drugą połówką.
***
        Ja i Ada postanowiłyśmy zaskoczyć Was w tym roku i zrobić zupełnie inną sesję niż zwykle. Wspólnie zorganizowałyśmy wszystko i postawiłyśmy na święta. Założyłam na siebie kupioną specjalnie na sylwester  kilka dni temu sukienkę. Gdy przechodziłam koło sklepu roko-koko prowadzonego przez panią Marzenę Głowacką [informacje ukradłam z paragonu :)], sukienka od razu przykuła moją uwagę. Bez zastanawiania się przymierzyłam ją, a efekt mnie zachwycił. To moja najpiękniejsza sukienka ! Ada ma natomiast sukienkę zakupioną na poprawiny po balu maturalnym, którą również kupiła w tym cudownym miejscu. Sklep mieści się na rogu, obok pizzerii Capone. Właścicielka sprowadza tam unikatowe ubrania i pojedyncze sztuki. Nie trzeba się więc martwić o to, że ktoś będzie miał taką samą kreację :) Co myślicie o naszych nietypowych zestawach i całej sesji ? Ten kto bacznie obserwuje mój fan page, wie, że byłam również u fryzjera. Czekam na wasze opinie :) !













obie sukienki- roko-koko/ czarne zakolanówki-tutto/ kremowe zakolanówki-Cubus  

Fotografował : Mikołaj Daras
Ada : H A L L O W K A A 's world


xoxo,
 L I L L E

79 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądacie, cudowne zdjęcia ♥
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    Powiem szczerze,że nietypowa sesja piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteście przepiękne<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna sesja! Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja zdjęciowa :D Nie ma to jak zdjęcia w bombce :D Sama to lubię :D
    Ślicznie wyglądacie :D Biały i czarny aniołek :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna! :3
    Ile kosztowała twoja sukienka ,bo sama zastanawiam się nad kupnem takiej samej:))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sukienka kosztowała 190 zł

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacje!Wesołych Świąt♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja jets zwykla , nijaka... Co do koloru Twoich wlosow, uwazam ze jednak blond to twoj kolod kochana :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do swojej opinii :) W ciemnych włosach czuję się doroślej :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wyglądacie! Zarażacie świątecznym klimatem. :) Natomiast muszę się przyczepić do Twoich brwi, skoro zdecydowałaś się na czarne włosy (a przynajmniej tak wyglądają na zdjęciach) to powinnaś zmienić kolor kredki, na czarną albo po prostu ciemniejszą. Jestem pewna, że tak mała zamiana dopełni wszystko i będziesz wyglądała jeszcze lepiej w tych włosach. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkę już zmieniłam na ciemniejszą :) Niedługo natomiast idę na zrobienie henny na brwiach i mam nadzieję, że będzie to wyglądało znacznie lepiej :) Wesołych Świąt :)

      Usuń
  10. bardzo udana sesja :) a z mojej strony jeszcze pytanie: czy w wyżej wymienionym sklepie można dostać sukienki maxi, typowo studniówkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) Tak ! Właśnie, gdy kupowałam moją sukienkę zwróciłam również uwagę na te typowo studniówkowe :)

      Usuń
  11. jakie wy śliczne! mega przyjemny klimat zdjęć i miło czytać, że ktoś jest szczęśliwy... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz po włosowej metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienki są naprawdę magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obie jesteście ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt Kochana! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo madre i prawdziwe slowa! Brakowalo i mi tego, od dawna bardzo sie stresuje, boje i ukrywam, nie wiem przed czym, i jaki jest tego powod :( Pomimo trudnych chwil trzeba pomyslec ze zdrowie i rodzina to najcenniejszy prezent pod choinka!

    Slicznie ci w nowych wloskach, bardzo mile zaskoczenie i zmiana, ja rowniez zastanawiam sie nad zmiana wygladu, blond to juz przeszlosc, trzeba dorosnac i byc silniejszym czlowiekem!

    Wesloych Swiat! Buziaki!
    Pozdrawiam i zapraszam <3

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  17. wyjątkowo do twarzy Ci w tych włosach :) a sukienki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze Ci w ciemnych włosach! :) Piękne zdjęcia, piękne Wy. Super! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale prześliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :) Urocze stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że bardziej podobasz mi się w tym kolorze włosów :) Super zdjęcia! Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetnie Wam to wyszło ! :) Bardzo pasuje Ci ten kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczna masz sukienke :D
    Cudownie Ci w tym kolorze wlosow :D

    KLIK -> wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny odwaliłyście kawał dobrej roboty <3 zdjęcia są cudowne a wy wyglądacie rewelacyjnie ;* Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne *_* Piękne stroje :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarna i biała :D
    Świetne zdjęcia , bardzo oryginalne ! :3
    Uroczo napisałaś to wszystko :) Tobie też życzę Wesołych Świąt i smacznego karpia <3 !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądacie, obie! :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  28. oby dwie macie przepiękne sukienki! :) cudownie wyglądacie! a choinka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ło boże sliczne zdjęcia, śliczne sukienki, jesteście cudowne! :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

    Zapraszam do mnie na mały konkursik! I zachęcam do klikania w banner sammydress- to dla mnie bardzo wazne. Dziękuję ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych Świąt! ❄ ☺ ♥
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne zdjęcia <3
    Wesołych świąt Kinga! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kinga z jakiej firmy ta farba do wlosow i jaki odcien? slicznie Ci w tych wloskach ;* a i czy starczyla ci jedna farba (+ile kosztowala)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy robiłam u fryzjera, więc nie jestem w stanie odpowiedzieć na te pytania niestety

      Usuń
  33. Mega świątecznie i bardzo fajnie się prezentujecie. Cofam co pisałam wcześniej- bardzo dobrze Ci w tym kolorze! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety do aż tak ciemnego koloru włosów nigdy mnie nie przekonasz. Bardzo Cię lubiłam w naturalnych, ale każdy lubi eksperymentować. Wyglądacie uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia! Cudownie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie wygladacie :)))

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz w tej fryzurze i makijażu! Chciałabym Cię zobaczyć w jasnej stylizacji, wyglądałabyś pewnie świetnie do tych włosów, spróbuj! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy sukienka Ady nie jest trochę za duża na nią?

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne jesteście !
    Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w te święta! Powodzenia w blogowaniu, oraz systematyczności, bo wiem po sobie, że z tym zawsze jest problem :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Malwina :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki to odcień? Pasuja Ci te wloski:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na palecie miało to nr 6, ale nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej haha :P

      Usuń
  41. aha :) a ile zaplacilas u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
  42. zrobisz podsumowanie tego roku? :D

    OdpowiedzUsuń
  43. jaki masz szablon na tumbrzle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zielonego pojęcia, dawno tworzyłam tumblera

      Usuń
  44. Ślicznie wyglądacie. Jesteście przepiękne. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  45. mam prosbe ;) moglabys napisac w jakich halach czy tam konkretnych sektorach sa najfajniejsze sklepy w ptaku w rzgowie? :) bylabym bardzo wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hala G i pasaż północny lub południowy (nigdy nie mogę zapamiętać) :)

      Usuń
  46. Kiedy nowy post ? :))

    OdpowiedzUsuń
  47. myślałaś już nad swoją imprezą 18-stkową? :D

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie Ci w tym kolorze włosów;) a sukienka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  49. widziałam dzisiaj Twoją sukienkę i Ady także w tym sklepie, więc ta pani nie sprowadza pojedynczych sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. unikatowe i pojedyncze :) Niektóre rzeczy są x2 , x3

      Usuń
  50. Przepięknie wyglądacie. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  51.  Podoba mi się Twój post oraz cały blog :)



    Mam też prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w podany niżej link? Gdy Ci się otworzy kliknij w podlinkowane na pomarańczowo słowo Sheinside lub w którykolwiek obrazek. Zbliży mnie to jeden krok do podjęcia współpracy z tym sklepem.

    http://turqusowa.blogspot.com/2013/12/sheinside.html

    Z góry dziękuję i jestem Ci baaardzo wdzięczna!:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Those two looks are amazing, just as the pictures, I want to be on christmas again :(
    You both are gorgeous <3

    By the way, I'm quite a new blogger, a little golden sheep who fled his flock to create his own style, and share it with everyone !
    Would you like to take a look to my blog, and follow if you like it, on any social platform you want, I follow you right back :) <3
    Thanks!
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  53. obie wyglądacie po prostu wspaniale! jeżeli chodzi o sukienki - to dobrze rozumiem, że są ze sklepu w tm tam na rogu koło Capone? bo są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)