sobota, 21 grudnia 2013

21/12/2013: window

Ostatnio znów mam ochotę pisać.

Byłam zła, nawet bardzo.Wyszłam z domu i pobiegłam na pobliskie pole.Może to brzmi dość pretensjonalnie, ale musiałam zapalić. Wyciągnęłam telefon i włączyłam opcję latarki, bo tylko tym dysponowałam. Było ciemno. Zaciągnęłam się papierosem marlboro. Latarka wbrew pozorom dawała dużo światła. Skierowałam ją na nogi, ale nie to zwróciło moją uwagę... Trawa mieniła się od mrozu tak, jakby była obłożona milionami małych kryształków. To było niesamowite ! Dym unosił się w powietrzu, a ja stałam i wpatrywałam się w mieniącą trawę. Nagle wszystko o co byłam zła wyparowało jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki. Wróciłam do domu, nie byłam już zła. Mimo, że nie było tu już tak cicho, w moich uszach rozbrzmiewała cisza z tego pola. Zdałam sobie sprawę, że nie warto jest być złym o rzeczy, które potem nie mają znaczenia. Trzeba zachować dystans i ustalić priorytety. Czasem wystarczy taka krótka chwila, która wszystko naprawia...Na koniec dodam tylko, że nie musiałam w tym wszystkim wspominać o papierosie, bo to ma w tym wszystkim najmniejsze znaczenie, ale wydawało mi się, że nada to odpowiedniego klimatu refleksjom, które nasunęły mi się do głowy kilka dni temu, gdy leżałam przed komputerem i oglądałam serial...
***
        Wiem, że post ten jest mało świąteczny, ale mimo tego, że sama jestem w skowronkach, bo czuję klimat świąt, to męczyłby mnie fakt, że nie dodałam tego posta. Dla niektórych to będzie tylko kolejny wpis na blogu, ale ja pewnie będę sięgać do niego, gdy sama zapomnę, że czasem warto odpuścić. W każdym  razie dziś planujemy z Adą coś specjalnego, a pisząc coś specjalnego mam na myśli post na bloga. Mój jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem pojawi się tuż przed świętami i mam nadzieję, że Ci którzy nie czują jeszcze klimatu, zmienią zdanie :) Korzystając z okazji chciałam póki co życzyć Wam miłego wypoczynku.







ramoneska-H&M/zakolanówki-gatta/ spódniczka-sammydress.com/ bluzka-persunmall.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

48 komentarzy:

  1. Marlboro, nie Malrboro.

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ty obchodzisz święta? nie żeby coś, ale pisałaś, że jesteś ateistką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój brat też jest ateistą i obchodzi święta razem z nami, bo cała rodzina je obchodzi

      Usuń
    2. Ja jestem na etapie poszukiwań :) Nie mogę do końca powiedzieć, że jestem ateistką, albo, że jestem osobą wierzącą. Święta to już tradycja :)

      Usuń
    3. rozumiem :)

      Usuń
  3. podoba mi się spódnica ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja oraz zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia<3
    a kiedy masz zamiar dodać te zdjęcia co dzisiaj z Adą robiłaś? To jedno co Ada dodała na fb jest cudowne *.* jesteście takie śliczne! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak sesja dzisiaj została wykonana i jestem zachwycona efektem, zdjęcia dodam w poniedziałek. Niektóre pewnie będą się pokrywać u mnie i u Ady na blogu, ale miejmy nadzieję, że to nie będzie problem :)

      Usuń
  8. czytasz bloga tej dziewczyny: http://www.youtube.com/watch?v=l3lWNGAFjhI ?

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie spędzasz Wigilię w tym roku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Wieluniu nie ma ani twojej mamy ani taty prawda? nie czujesz sie z tego powodu zle :)? nie chce byc nie mila po prostu to dla mnie cos nowego :)

      Usuń
    2. do Wielunia jadę z mamą i Rafałem do jego rodziców i córki, czyli Niny :) Tata spędza święta z moim bratem i swoją rodziną w Pułtusku.

      Usuń
  10. Czekam na fotki z Adą :) podobała mi się ta zapowiedź!

    Klimat mega na fotkach, ziarenko i w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutne zdjęcia, jednak bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja , bardzo klimatyczne zdjęcia :) Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie lubię odpuszczać i może to mój problem. Zawsze walczę do końca i czasem na tym cierpię psychicznie. ech.
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś śliczną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne ! Sceneria stwarza mega klimat ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. święta to taki magiczny czas, bez względu na to czy ktoś wierzy czy nie wierzy. to nie od tego zależne, czy nam się podoba to czy nie.
    ładne zdjęcia, paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! I wspaniały blog! Obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Heyo. Od razu mowie, ze nie chce w zaden sposób sprawic Ci przykrosci, ale znam osobę, ktora jest w pewnym sensie do Ciebie podobna i ciagle narzeka na pewna czesc ciala, mianowicie chodzi o nos, nie masz kompleksow z jego powodu? Po prostu chcialabym udowodnic jej, ze bardzo myli sie w tej kwestii. PS Wesołych Świąt! 8)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne! <3
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie. Dopiero zaczynam:
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajnie wyglądasz:) Lubię taką kurteczką z spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia <3 pięknie zrobione paznokcie ^^

    Zapraszam na mój blog:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny tekst, przyda się na pewno :)
    obojczyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że robisz też sesje w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje. Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)