środa, 18 grudnia 2013

18/12/2013: Animals Wave

        Animals Wave to nowa szybko rozwijająca się marka. Niedawno dostałam maila właśnie od nich z propozycją współpracy. Od razu się zgodziłam jeszcze zanim zdążyłam zobaczyć co sklep oferuje. Dlaczego? Otóż nigdy chyba nie dostałam tak miłego maila i odpowiedzi. Czasem wystarczy być uprzejmym i pozytywnie nastawionym, a wszystko wygląda zupełnie inaczej. W bluzce od razu się zakochałam - napisu co prawda nie traktuję zbyt poważnie, ale miło jest mieć w swojej szafie jakiś odmienny t-shirt. Do tego standardowy zestaw ramoneska i czarne spodnie. Koszula natomiast kosztowała mnie tylko pięć złoty w second handzie  i od razu dołączyła do grona ulubieńców. Uczucie, gdy znajduje się taką fajną rzecz i to jeszcze w niesamowitej cenie jest cudowne. Ostatnio dużo częściej chodzę do secon-handów, a wy jakie macie do tego podejście? Ja osobiście uważam, że to nie wstyd i czasem lepiej jest się pochwalić rzeczą unikatową z sh za 5zł niż rzeczą z markowego sklepu, którą może mieć każdy. Piszcie w komentarzach jakie perełki wy zakupiliście właśnie w sklepach z odzieżą używaną, jestem bardzo ciekawa ! :)

Enjoy!








bluzka-animalswave/ramoneska,spodnie-H&M/koszula-sh/nike-oryginalnebuty.pl

Zdjęcia: Ada Cajdler



xoxo,
 L I L L E

70 komentarzy:

  1. Mi udało się znaleśc conversy w second handzie. Mam takie samo zdanie jak ty:) Żaden wstyd to kupowanie w takich sklepach.
    W jakich secon-handach najczęściej kupujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie butów zwłaszcza takiej marki za niską cenę to jest dopiero coś :) Ja tak naprawdę to wchodzę do każdego jaki tylko mijam haha :)

      Usuń
  2. często kupuje w secnd handzie i jestem zadowolona bardzo :)
    jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ady ! <3 zdjecia cudenka :* jak dbasz o wlosy? Napisz w skrocie :):* i niech ta hallowkaa dodaje cos na swojego bloga :P super post :) tak trzymaj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zdjęcia wyszły bardzo fajnie :) Szkoda, że jak ja jej robiłam to aparat zamarzł i większość wyszła w połowie niewyraźna :( Myślę, że Ada zobaczy komentarz i wkrótce coś doda. O włosach zrobię post, ale proszę o cierpliwość :)

      Usuń
  4. Znasz Michala Pisarskiego z huma-prawny ?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka jest świetna i wszystko razem bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :) lubię takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna koszulka!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw, jakiekolwiek połączenie kraty w tym sezonie od razu kradnie moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja :) super

    OdpowiedzUsuń
  10. co to za telefon? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulę masz przepiękną, jak ja takie w kratę uwielbiam. *-*
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba idea second-handów, ale mama jest negatywnie nastawiona - nie w tym sensie, że to wstyd, ale że po prostu nie potrafiłaby kupować ciuchów po kimś.

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  14. dostalas te buty czy kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam :) Marzyły mi się od dobrych dwóch lat!:)

      Usuń
  15. kocham WAVE :D
    Świetne maja ciuszki :D
    Śliczny outfit, wyglądasz ślicznie :D
    Ostatnie zdjęcie na tle autobusu najlepsze :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka



    OdpowiedzUsuń
  16. kinia ciachnij grzywkę na prosto (mocno cieniowaną) albo wróc do blondu... teraz jest nudno i pospolicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam nad grzywką ale chyba za bardzo się boję . Ja osobiście czuję się najlepiej w tych włosach. Blond przestał mi odpowiadać i wyglądał przy mojej twarzy dość dziecinnie niestety :)

      Usuń
  17. Zdjęcia wyszły przeuroczo, wyglądasz świetnie ! :))
    Czy ktoś jeszcze z Twoich znajomych oprócz Ady ma bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiele dziewczyn !:)
      Iza- http://heartisabelle.blogspot.com/
      Zuza- http://trendyflower.blogspot.com/
      Olga (obecnie mieszka w Warszawie) - http://fashionsblackmail.blogspot.com/

      To te, na które najczęściej wchodzę :)

      Usuń
    2. Ojej, dziękuję bardzo ! :)

      Usuń
  18. Cudowna koszula :)
    Pozdrawiam M.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Twoje zdjęcia zawsze mają taki fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny outfit ;) chociaż nie w moim stylu, ale mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. mam pytanie, w jaki sposób robisz zdjęcia, aby powstawał taki troszkę mroczny klimat.. tzn ,że zdjęcia nie są prześwietlone zbytnio, a pozostają w dobrej ostrości. chodzi mi np o te zdj z kapeluszem albo dzisiejsze brata, byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko kwestia ustawień a aparacie i ewentualnej odbróbki:) Nie jestem w stanie napisać tu jaką ustawiam wartość ISO itp. ponieważ zawsze się ona różni:)

      Usuń
  22. widać jakość wykonania równie dobra jak wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula ekstra! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula w kratkę jest świetna do tego jaka okazja w sh :))

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądasz, ja osobiście czułabym się lepiej bez tej koszuli, ale skoro jesteś bloggerką to musisz się jakoś wyróżniać;) Czekam na kolejny pościk!!

    OdpowiedzUsuń
  27. a na czwartym zdjęciu od końca nawet ja się załapałam, niebieski samochód ;) bo akurat przejeżdżałam i widziałam jak robiłaś te zdjęcia :] no i jeszcze w Maku Cię wczoraj widziałam :P pasuje Ci ten nowy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie, to też nie jest wstyd chodzić do sklepów z odzieżą używaną, wręcz stwierdzam, że każdy powinien się tam kiedyś przejść, ponieważ można niekiedy takie świetne rzeczy kupić i bardzo tanio <3 świetny post i zapraszam do mnie, jestem nowa <3
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznotka! Genialnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiesz, że masz krzywy i prawdopodobnie złamany nos ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kinia, zrób niedługo jakiś mix zdjęć, niekoniecznie tylko tych z insta! :) I pisz więcej co u Cb ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. faktycznie - uprzejmością da się wiele zdziałać! świetna koszulka :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne zdjęcia ,bardzo ładnie na nich wyszłaś :))
    http://www.dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś ładniejsza i wydajesz się dużo fajniejsza niż Twoja koleżanka fotografująca Cię:) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha chyba sobie kpisz drogi anonimku , Ada to piekna 18-latka , tylko taka brac madra , super wyrozumiala pomocna kochajaca osobka :) no moglaby troche wiecej postow dodawac :P ale jest genialna ! Jak jej nie znasz to po co sie wgl wypowiadasz . Kinia jestes zajebista ! Tak trzymaj , super styl gracja , elegancja :)

      Usuń
    2. Każda kobieta jest piękna ! :) Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    3. Ja mam inne zdanie:)

      Usuń
    4. O gustach się nie dyskutuje ;)

      Usuń
  35. Świetne zdjęcia ;)
    Obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa stylizacja ! Koszula świetna, aż nie wierze , że sh : )

    Obserwujemy? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Napis jest rewelacyjny! Ja jestem wielką zwolenniczką SH:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna ta koszulka <3
    Mamy takie same telefony chyba :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. w sh można znaleźć piękne perełki! nie widzę w tym nic złego/
    świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię Twoje posty:)

    OdpowiedzUsuń
  41. super. koszulka jest sliczna. zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też uwielbiam robić zakupy w sh. można znaleźć naprawdę świetne rzeczy :)

    po dłuższej przerwie powróciłam na blogspota. zapraszam i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. ktoś tu ma mój telefon, haha :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)