sobota, 14 grudnia 2013

14/12/2013: New jeans

        Kupowanie spodni, a zwłaszcza jeansowych to dla mnie najgorsza rzecz na świecie. Z racji tego, że jestem niska prawie żadne spodnie z działu damskiego na mnie nie pasują. Zazwyczaj kupuję więc na dziale dziecięcym. Tym razem postanowiłam zaryzykować i znaleźć jeansy, w których będę czuła się w 100% komfortowo. Po zejściu dwóch galerii w końcu udało mi się znaleźć spodnie jeansowym proste, obcisłe, mające idealny kolor i w dodatku w moim rozmiarze. Czuję się w nich dobrze, a wszyscy którzy mnie znają, wiedzą, że kompletnie nie lubię jeansu. Warto było zaryzykować! Przedstawiam Wam więc zestaw zwykły, ale idealny na zimniejsze dni, których jest coraz więcej. Święta zbliżają się wielkimi krokami, a ja jakoś w tym roku poczułam ja dosyć wcześnie. Brakuje mi teraz do pełni szczęścia śniegu! A jak to u Was wygląda? Poczuliście już klimat świąt Bożego Narodzenia czy jeszcze nie ?

Enjoy!







sweterek-sh/spodnie-Pull&Bear/buty-deichmann/płaszczyk-New Look/terbka-persunmall.com/pasek-ptak

Zdjęcia: Iga Przybysz


xoxo,
 L I L L E

61 komentarzy:

  1. Jak.pięknie :*

    Klikniesz u mnie w baner Sheinside i Aupie ?. Odwdzięczę się poleceniem bloga :* niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :)
    super masz te botki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz jestem i czuję że będzie jeden z moich ulubionych blogów.
    Swietne zdjęcia!
    Kocham takie eleganckie, proste zestawy :)
    Wyglądasz w tych spodniach rewelacyjnie , ja tez nie lubię kupować spodni szczególnie w zimie.
    Pozdrawiam i obserwuję. :)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny płaszczyk:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajny płaszczyk :)
    Też często mam problem ze znalezieniem jeansów, tak jak ty jestem niska i w większości są za długie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeansy rzeczywiście super, mają piękny kolor. :) Ja jeszcze trochę i też będę mogła cieszyć się z noszenia owych spodni. :P
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. idziesz w tym roku na studniówke?

    OdpowiedzUsuń
  8. bez urazy, ale akurat te spodnie są za krótkie i na dodatek skracają jeszcze Twoje nogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie miały być takiej długości :) A nogi skracają buty :)

      Usuń
  9. Za każdym razem piszesz, że przedstawiasz "prosty zestaw" to może skuś się na jakiś w końcu wyszukany xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś często kombinowałam z zestawami, teraz wolę zestawy proste :) Less is more !

      Usuń
  10. Mi się najbardziej podoba płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie tez jest nagorszą rzeczą kupowanie jeansowych spodni.Zazwyczaj każde są za duże.Też jestem niska :c



    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw świetny <3 bardzo mi się podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dekorujesz swój pokój jakoś na święta? pokażesz jakieś zdjęcia na swoim instagramie bądź na blogu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nad tym nie myślałam, pewnie ozdobię i wtedy wstawię zdjęcie na instagram :)

      Usuń
  14. Fajnie wyglądasz :) Ślicznotka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz, najbardziej spodobały mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja ;-) super wyglądasz
    ja nie noszę spodni jeansowych od ponad 2 lat. bardzo ładnie wyglądają, ale jest mi w nich nieziemsko niewygodnie :-(
    zapraszam do mnie
    buziaki
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie jestem fanką typowych dżinsów, wolę czarne spodnie ;-;
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Nienawidzę kupowac jeansow. To koszmar haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zegarek, przykuwa uwagę :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie lubię kupować jeansów. Dla mnie to koszmar.
    Ślicznie wyglądasz i świetna stylizacja.
    U mnie był śnieg, ale stopniał ;/ I magia świąt razem z nim ;/
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana jeżeli chodzi o tattoo to zobaczysz go tu https://www.facebook.com/photo.php?fbid=271462679668734&set=a.222134407934895.1073741828.121701037978233&type=1&theater jednak efekt końcowy pojawi się pewnie pod koniec 2014 :) Świetnie Kochana wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. mam taki sam problem jak ty! też jestem niska i kupowanie spodni to dla mnie zgroza która zazwyczaj kończy się popsutym humorem-.-

    OdpowiedzUsuń
  23. w twojej stylizacji najbardziej podoba mi się sweter! genialny na co dzień i można stworzyć z nim fajną stylówę na imprezę *.*
    http://korneliaemma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam lubię kupowac spodnie i to chyba najbarzdiej.
    Takie zwykłe sa najfahjniejsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Może to zabrzmi głupio, ale sprzedałabyś ten naszyjnik? :DD http://nad-przepascia.blogspot.com/2013/02/16022013-httpwwwlullapl.html
    A tak poza tym, powinnaś się częściej uśmiechać do zdjęć, działa to zdecydowanie na twoją korzyść! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te spodnie super na Tobie leżą! Bardzo podoba mi się cały zestaw ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz w twoich nowych spodniach :) Moja przyjaciolka kupuje spodnie tylko w dzieciecych :/
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice look!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia :) rewelacyjny blog :)


    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog:)
    zaczynam prowadzić bloga o fotografi! jesli wejdziesz, zobaczysz.. bedzie mi bardzo miło!
    z góry dziękuje! http://empire-of-impressions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. czy jest taki kierunek studiów, którym aktualnie jesteś zainteresowana, albo taki który Ci wpadł w oko, o którym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek jest piękny, płaszczyk również bardzo mi się podoba :-) Wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny płaszczyk i zegarek też świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz. Płaszczyk piękny *_*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ona to już wie :)) dzięki:)) wow, jakie masz ładne foto w ramce o Tobie:)) super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne są:) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też mam często problem z jeansami, ale w tym tygodniu kupilam w croppie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Od zawsze mam problem z ubiorem na zime, tym bardziej by bylo to modne lecz delikatne!
    Ty swoje zestawy masz tak proste aczkolwiek w modnym stylu!
    Inspirujesz, dlatego mam teraz pelno pomyslow na kolejne zdjecia ! Dziekuje <3

    Wesolych Swiat! Buziaki!
    Zapraszam i Pozdrawiam <3

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)